Auteur Topic: [Utrecht] Chasen's  (28155 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Chasen's
Reactie #60 Gepost op: 10 december 2005 - 17:51:47
De broeken van Incotex zijn dat de casual of de nette broeken.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Chasen's
Reactie #61 Gepost op: 10 december 2005 - 17:56:50
Citaat van: "gusto napolitano"

Dat is een goede vraag, heb alleen bij mijn maat gekeken (48 ) bij de casual broeken en daar lag bijv. een lichtblauwe rib met knoopsgulp, slank model (50% korting). Ik heb verder niet bij andere maten gekeken of bij de nettere broeken....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Chasen's
Reactie #62 Gepost op: 10 december 2005 - 17:59:40
Is niet erg Lex was overigens een vraag ter informatie voor de overige leden die eventueel die kant nog opgaan.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Chasen's
Reactie #63 Gepost op: 10 december 2005 - 18:01:18
Is niet erg Lex was overigens een vraag ter informatie voor de overige leden die eventueel die kant nog opgaan.

Ik zou het ze absoluut aanraden :wink: Ik moest me heel erg inhouden om niet meer mee te nemen :(
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Chasen's
Reactie #64 Gepost op: 10 december 2005 - 23:59:42

Wat is het verschil nou eigenlijk? Kijk, ik snap dat een ribbroek casual is, maar ik vind een lichtgele, zandkleurige Incotex erg mooi. En die wil ik eigenlijk nog wel proberen te scoren in de uitverkoop. Valt dat onder casual of net?
This, madame, is Versailles.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Chasen's
Reactie #65 Gepost op: 11 december 2005 - 00:04:13
Citaat van: "Rogier"

Wat is het verschil nou eigenlijk? Kijk, ik snap dat een ribbroek casual is, maar ik vind een lichtgele, zandkleurige Incotex erg mooi. En die wil ik eigenlijk nog wel proberen te scoren in de uitverkoop. Valt dat onder casual of net?
Het ligt een beetje aan de stof.Rib-corduroy-khaki is casual.Kamgaren danwel wol is een nette broek om het zo maar te zeggen.

Jason

• Gast
[Utrecht] Chasen's
Reactie #66 Gepost op: 11 december 2005 - 01:53:39
alles wat geen pak of jacquet is is casual

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Chasen's
Reactie #67 Gepost op: 11 december 2005 - 10:56:20
Was eergisteren nog bij Chasens. Verkoper herkende me meteen (na 4 weken). Kwam positief over.

Of hebben ze zo weinig maatwerkklanten? ;)

Heel wat stofstalen bekeken voor pakken. Werd iig weer prima geholpen.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Chasen's
Reactie #68 Gepost op: 14 december 2005 - 21:25:36
Vanmiddag even langs geweest. Werd er niet vrolijk van en dat is een understatement
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

DuC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Chasen's
Reactie #69 Gepost op: 14 december 2005 - 22:10:49
Citaat van: "Camiceria"
Vanmiddag even langs geweest. Werd er niet vrolijk van en dat is een understatement

Waarom dan?

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Chasen's
Reactie #70 Gepost op: 14 december 2005 - 23:08:54
Persoonlijk houd ik van een mooiere inrichting dan gemiddeld als je meer dan gemiddelde spullen verkoopt. Ik bedoel dan meer stijlvol; dat betekent dus niet perse Oger of Pauw of wat dan ook, maar dit zag er gewoon uit als een 'modezaak'.

Verder jammer dat alles helemaal volgestouwd zat. Of een artikel nou in de uitverkoop zit of niet, dan doet toch niets af aan het artikel? Dat 'su misura' hokje daarachter was t in mijn ogen ook allemaal gewoon 'niet'. Gewoon allemaal losse papiertjes, troepjes, you name it.

Verkoper vond het geen moeite om ook maar enige aandacht te besteden want hij was druk bezig met het labellen van artikelen.

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Chasen's
Reactie #71 Gepost op: 15 december 2005 - 07:44:22
Persoonlijk houd ik van een mooiere inrichting dan gemiddeld als je meer dan gemiddelde spullen verkoopt. Ik bedoel dan meer stijlvol; dat betekent dus niet perse Oger of Pauw of wat dan ook, maar dit zag er gewoon uit als een 'modezaak'.

Zo stijlvol (wat is dat kwa inrichting?) vond ik Pauw ook niet.

Overigens ben ik verder altijd goed geholpen. Misschien zag je er te goed gekleed uit. Bij zien ze tenminste dat er nog veel aan me te verdienen valt want meestal zie ik er uit om af te schieten (lees: motorkleding plus laarzen onder de pekel) ;)

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Chasen's
Reactie #72 Gepost op: 15 december 2005 - 08:51:04
Citaat van: "Fastcruiser"

Laat ik het zo zeggen; Pauw straalt rust uit, Chasen's was een zooitje (kan uiteraard ook het moment zijn dat ik toevallig binnen kwam (maar sorry: je regelt maar dat je tent er overdag goed uitziet).

Overigens ben ik verder altijd goed geholpen. Misschien zag je er te goed gekleed uit. Bij zien ze tenminste dat er nog veel aan me te verdienen valt want meestal zie ik er uit om af te schieten (lees: motorkleding plus laarzen onder de pekel) ;)

Ik was wel echt gericht aan het kijken en ik vind het prima als ik even rustig kan rondkijken, maar als ik 10 minuten met een hemd in mijn handen sta en de verkoper gaat door met het plakken van stickers gaat er toch iets fout.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Chasen's
Reactie #73 Gepost op: 15 december 2005 - 09:50:21

Laat ik het zo zeggen; Pauw straalt rust uit

Dat valt idd niet te ontkennen. Oger heeft dat trouwens weer iets minder.

Wat Chasen's heeft zijn de tafels met kledingstapels. Dat vergt meestal goed onderhoud omdat iedereen er aan zit. Nogal arbeidsintensief...

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
[Utrecht] Chasen's
Reactie #74 Gepost op: 15 december 2005 - 13:49:34
Deed me een beetje denken aan de plaatselijke betere herenmode zaak die ieder dorp wel heeft, maar goed; ik vind het gewoon geen recht doen aan de artikelen.

Bij Montulet is dat helemaal extreem -> daar stouwen ze die rekken helemaal vol met Kiton pakjes. Ik kan dat echt gewoon niet begrijpen :?