Auteur Topic: Bodrum, Turkeije  (14686 keer gelezen)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #45 Gepost op: 16 augustus 2006 - 21:33:36
careltje careltje toch  :lol:

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #46 Gepost op: 16 augustus 2006 - 21:35:32
Citaat van: "ruby tuesday"

Ik bleef er toen netjes vanaf ik was toen 14  :P
Tribula

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #47 Gepost op: 16 augustus 2006 - 22:25:13
Citaat van: "Carel"
Citaat van: "ruby tuesday"

Ik bleef er toen netjes vanaf ik was toen 14  :P

:lol: sorry kon het niet laten.
Quotidie potest esse ultimo die

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #48 Gepost op: 16 augustus 2006 - 22:52:16
Voor de drank kan je mss wel beter naar de dominicaanse republiek gaan in een all-in hotel..  paar jaar terug zat ik daar met op de kamer de flessen aan de muur van johnny walker, jack daniels, cuba libre.. 24 uur p/dag roomservice en al die onzin

Hahah klinkt goed. Ben zelf een paar keer in brasil geweest en juist express niet voor allin gekozen. Wil niet de hele dag rond het hotel hangen maar er juist op uit gaan. Ben ook bijna niet in de hotelkamer geweest, als we 's morgens thuis kwamen na het uitgaan en nachtelijke fitness konden we mooi aanschuiven bij het ontbijt met de gezinnetjes!
Het hotel deed ook ontzettend moeilijk met vrouwen, drank en andere leuke dingen, volgende keer huisje/appartement regelen dus  :lol:

mr_prak

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #49 Gepost op: 17 augustus 2006 - 08:31:30
Citaat van: "godelieven"
Citaat van: "Timothy"
Ouch... mr_prak op oorlogspad  :wink:  :lol:

Maar Bodrum en Istanbul zijn inderdaad 2 totaal verschillende steden... al is het alleen maar dat Bodrum aan de prachtige middelandsezee ligt...
Geeft niet Timothy mijn fout.Is alleen jammer dat DIE denkt dat ik uit de regio turkije komt.Ik kom uit de regio marocco "casablanca" alwaar mijn vader Honorair Consulair was.Vandaar dat ik daar geboren ben en groot gebracht.En nu weer verder over Bodrum wij zitten vandaag in londen helaas niet in Bodrum :wink:

DIE?? moet ik me aangesproken voelen??
Ik denk helemaal niet dat je uit Turkije komt... Je mist duidelijk totaal mijn punt. Proviciat voor je vader. Lullig dat je nu naar eigen zeggen bent gedegradeerd bent tot 'knecht'/'vriendin' (?lees: golddigger?).

Taylor

• Gast
Bodrum, Turkeije
Reactie #50 Gepost op: 17 augustus 2006 - 09:09:25
Citaat van: "mr_prak"

Maar Bodrum en Istanbul zijn inderdaad 2 totaal verschillende steden... al is het alleen maar dat Bodrum aan de prachtige middelandsezee ligt...
Geeft niet Timothy mijn fout.Is alleen jammer dat DIE denkt dat ik uit de regio turkije komt.Ik kom uit de regio marocco "casablanca" alwaar mijn vader Honorair Consulair was.Vandaar dat ik daar geboren ben en groot gebracht.En nu weer verder over Bodrum wij zitten vandaag in londen helaas niet in Bodrum :wink:

Ik denk helemaal niet dat je uit Turkije komt... Je mist duidelijk totaal mijn punt. Proviciat voor je vader. Lullig dat je nu naar eigen zeggen bent gedegradeerd bent tot 'knecht'/'vriendin' (?lees: golddigger?).

*kuch*kuch*

Goed weekend gehad????  :wink:

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #51 Gepost op: 17 augustus 2006 - 09:15:29
Er is in ieder geval weer leven in de brouwerij....
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #52 Gepost op: 17 augustus 2006 - 09:18:35
Citaat van: "mr_prak"

Grrrrrrauw....

Welk een agressie
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Bodrum, Turkeije
Reactie #53 Gepost op: 17 augustus 2006 - 10:01:10
En het is geeneens 36 graden meer buiten....

Wat een verhitte reactie van Mr_prak. relax :)
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #54 Gepost op: 17 augustus 2006 - 10:06:00
Citaat van: "Napoleon"
ik ga nog liever dood dan naar turkije

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #55 Gepost op: 17 augustus 2006 - 10:29:56
Doe eens even normaal heer Prak. You're way out of line met je opmerkingen over golddiggers. Ga je maar eens beter inlezen in het forum voordat je je onwetenheid ventileert.  :P
This, madame, is Versailles.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #56 Gepost op: 17 augustus 2006 - 10:58:05
Citaat van: "Vortex"
Voor de drank kan je mss wel beter naar de dominicaanse republiek gaan in een all-in hotel..  paar jaar terug zat ik daar met op de kamer de flessen aan de muur van johnny walker, jack daniels, cuba libre.. 24 uur p/dag roomservice en al die onzin

Hahah klinkt goed. Ben zelf een paar keer in brasil geweest en juist express niet voor allin gekozen. Wil niet de hele dag rond het hotel hangen maar er juist op uit gaan. Ben ook bijna niet in de hotelkamer geweest, als we 's morgens thuis kwamen na het uitgaan en nachtelijke fitness konden we mooi aanschuiven bij het ontbijt met de gezinnetjes!
Het hotel deed ook ontzettend moeilijk met vrouwen, drank en andere leuke dingen, volgende keer huisje/appartement regelen dus  :lol:

Brasil dat is ook geen straf  :D
Tribula

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #57 Gepost op: 17 augustus 2006 - 11:32:16
Ben zelf 1x in Istanbul geweest, fenomenale stad als je van cultuur en historie houdt.

2000 jaar historie en eeuwenlang de belangrijkste en invloedrijkste stad ter wereld. Wat ik heb gehoord, is dat het binnenland van Turkije ook nogal wat schatten op het gebied van cultuur herbergt.

Of 't hip is tegenwoordig weet ik niet, mijn laatste bezoek dateert van zeker 14 jaar terug ;)

Mijn enige ervaring met een kustplaats in Turkijke (kusadassi voor 1 dag) dateert van een jaar terug en hier zie ik alle verhalen over nep-artikelen en opdringerige verkopers wel in terug. Wat dat betreft sluit ik me aan bij Nappie.
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"