Auteur Topic: Bodrum, Turkeije  (14685 keer gelezen)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Bodrum, Turkeije
Reactie #30 Gepost op: 16 augustus 2006 - 00:00:23
Citaat van: "mr_prak"
Citaat van: "godelieven"
Hip omdat Istanboel mee wil doen met de andere grote plaatsen op de wereld.Daar doen ze veel voor luxe hotels hippe lounge club o.a. supperclub.Ook wat winkels aangaat zowel kleding als juwelen/horloges is er alles te vinden.

Deze gast is toch duidelijk geweest dat hij naar Bodrum gaat.. niet naar Istanbul. Misschien moet ik het even voor je uittekenen, maar dat zijn 2 andere plaatsen. Dit geouwehoer over Istanbul is dus totaal niet relevant. Daar komt bij dat Istanbul leuk is om allerlei dingen maar NIET  omdat het hip is. Dat is zo'n drogreden. Waarschijnlijk kom je oorspronkelijk uit de provicie en kan je er niets aan doen dat je zo denk. Maar probeer er zo min mogelijk mee te koop te lopen.

*kuch*
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Jason

• Gast
Bodrum, Turkeije
Reactie #31 Gepost op: 16 augustus 2006 - 00:50:53
Heb je soms nare ervaringen met Istanbul? Of met provincialen? Ik heb wel een vermoeden..

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #32 Gepost op: 16 augustus 2006 - 00:57:36
Volgens mij heeft geachte afgevaardigde prak niet helemaal door tegen wie hij het heeft.  :P
This, madame, is Versailles.

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #33 Gepost op: 16 augustus 2006 - 01:24:22
first lady van een stam oudste :P
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #34 Gepost op: 16 augustus 2006 - 01:49:15
Citaat van: "Sergio"
Hip omdat Istanboel mee wil doen met de andere grote plaatsen op de wereld.Daar doen ze veel voor luxe hotels hippe lounge club o.a. supperclub.Ook wat winkels aangaat zowel kleding als juwelen/horloges is er alles te vinden.

Deze gast is toch duidelijk geweest dat hij naar Bodrum gaat.. niet naar Istanbul. Misschien moet ik het even voor je uittekenen, maar dat zijn 2 andere plaatsen. Dit geouwehoer over Istanbul is dus totaal niet relevant. Daar komt bij dat Istanbul leuk is om allerlei dingen maar NIET  omdat het hip is. Dat is zo'n drogreden. Waarschijnlijk kom je oorspronkelijk uit de provicie en kan je er niets aan doen dat je zo denk. Maar probeer er zo min mogelijk mee te koop te lopen.

*kuch*

Keelsnoepje?  :lol:
Quotidie potest esse ultimo die

godelieven

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #35 Gepost op: 16 augustus 2006 - 07:03:44
Citaat van: "Timothy"
Ouch... mr_prak op oorlogspad  :wink:  :lol:

Maar Bodrum en Istanbul zijn inderdaad 2 totaal verschillende steden... al is het alleen maar dat Bodrum aan de prachtige middelandsezee ligt...
Geeft niet Timothy mijn fout.Is alleen jammer dat die denkt dat ik uit de regio turkije komt.Ik kom uit de regio marocco "casablanca" alwaar mijn vader Honorair Consulair was.Vandaar dat ik daar geboren ben en groot gebracht.En nu weer verder over Bodrum wij zitten vandaag in londen helaas niet in Bodrum :wink:
k ben een knecht van Gusto maar eigenlijk zijn vriendin.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #36 Gepost op: 16 augustus 2006 - 10:40:24
Citaat van: "Timothy"
Ouch... mr_prak op oorlogspad  :wink:  :lol:

Maar Bodrum en Istanbul zijn inderdaad 2 totaal verschillende steden... al is het alleen maar dat Bodrum aan de prachtige middelandsezee ligt...
Geeft niet Timothy mijn fout.Is alleen jammer dat die denkt dat ik uit de regio turkije komt.Ik kom uit de regio marocco "casablanca" alwaar mijn vader Honorair Consulair was.Vandaar dat ik daar geboren ben en groot gebracht.En nu weer verder over Bodrum wij zitten vandaag in londen helaas niet in Bodrum :wink:

Op beide locaties heb je engelse :wink:
Tribula

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #37 Gepost op: 16 augustus 2006 - 12:21:27

Hoho

Even rustig aan tegen onze enige forumvrouw :P
Sailing, an expensive way to travel for free"

Napoleon

• Gast
Bodrum, Turkeije
Reactie #38 Gepost op: 16 augustus 2006 - 13:44:55
ik heb bijzondere slechte ervaringen met alle turkse plaatsen die ik heb bezocht

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #39 Gepost op: 16 augustus 2006 - 14:30:19
Citaat van: "Napoleon"
ik heb bijzondere slechte ervaringen met alle turkse plaatsen die ik heb bezocht

Dat is erg vervelend. Ik ben net een weekje terug van 12 dagen Istanbul en ik vond het een mooie stad!
This, madame, is Versailles.

Gekko

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #40 Gepost op: 16 augustus 2006 - 14:42:49
Istanbul is inderdaad een leuke stad.

Maar elke stad met meer dan 10 miljoen inwoners heeft leuke winkels en clubs, dat is gewoon zo...

Turkije zelf is echter vrij lafjes als vakantieland.

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #41 Gepost op: 16 augustus 2006 - 15:02:11
Citaat van: "Gekko"

Maar elke stad met meer dan 10 miljoen inwoners heeft leuke winkels en clubs, dat is gewoon zo...

zeg dat nog maar eens als je in india bent
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Napoleon

• Gast
Bodrum, Turkeije
Reactie #42 Gepost op: 16 augustus 2006 - 15:41:53
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Napoleon"

Dat is erg vervelend. Ik ben net een weekje terug van 12 dagen Istanbul en ik vond het een mooie stad!
Istanbul heb ik nog niet bezocht, veelal de badplaatsen. Maar ga niet snel meer naar turkije, in europa vermaak ik me doorgaans prima

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #43 Gepost op: 16 augustus 2006 - 20:27:03
Heerlijk voor het plebs, zuid-Turkije.
Ben er 4 keer geweest, lekker in zo'n all-in dik hotel zuipen, vanaf 10.00 uur tot 01.00 uur  8)
Heerlijk foute Duitsers daar ook, om over die gore Engelsen met hun witte dikke pens en voetbalshirts nog maar te zwijgen.
Lekker clubben in Bodrum, was 1 zo'n grote disco, goeie muziek draaide ze daar destijds!

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #44 Gepost op: 16 augustus 2006 - 20:52:22
Voor de drank kan je mss wel beter naar de dominicaanse republiek gaan in een all-in hotel..  paar jaar terug zat ik daar met op de kamer de flessen aan de muur van johnny walker, jack daniels, cuba libre.. 24 uur p/dag roomservice en al die onzin
Tribula