Auteur Topic: Bodrum, Turkeije  (13811 keer gelezen)

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Gepost op: 11 augustus 2006 – 22:25:25
Iemand nog van leuke winkels hier in de buurt gehoord?

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2006 – 23:58:13
Warschijnlijk kom je er geen winkels voor de SF'er tegen. Meer allemaal nep spullen enzo... In Istanboel zou je een paar leuke winkels kunnen treffen voor de SF'er maarja. Budrum en Istanboel ligt nogal een end van elkaar af geloof ik.
Return to innocence...

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2006 – 09:34:01
bikkembergs en diesel uit het kraam  :lol:
Tribula

godelieven

  • Gebruiker
  • Berichten: 313
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2006 – 20:13:44
Je had beter naar Istanboel kunnen gaan is erg hip op het moment.Daar zijn de winkels ook beter.
k ben een knecht van Gusto maar eigenlijk zijn vriendin.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2006 – 20:41:15
Citaat van: "Carel"
bikkembergs en diesel uit het kraam  :lol:


jippie  :cry:

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #5 Gepost op: 13 augustus 2006 – 21:14:05
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Carel"
bikkembergs en diesel uit het kraam  :lol:


jippie  :cry:


niet vergeten er een Samsoenite koffer erbij te vragen
Tribula

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2006 – 22:05:34
erbij  :?:  erbai  :!:

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #7 Gepost op: 13 augustus 2006 – 23:30:45
All inclusiveje voor €199? :P
Sailing, an expensive way to travel for free"

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #8 Gepost op: 13 augustus 2006 – 23:54:42
Ik ben een keer in Turkeije naar zo een badplaats geweest. EN ik wil er nooooit meer terug naartoe. Ik vind Mallorca veel beter, is wel wat duurder maar je zit echt veel beter daar. En het gedeelte waar wij altijd zitten is tenminste niet zo touristisch daar houden wij neit van...
Return to innocence...

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #9 Gepost op: 13 augustus 2006 – 23:59:08
Bodrum is best leuk hoor , maar je moet gewoon niet verwachten dat ze een PC hooftstraat hebben of een Bijenkorf ofzo... Gümbet, baaitje verder, is wat dat betreft veel erger dan Bodrum veel meer van die Junk winkels...

Ik heb des al niet te min een fijne vakantie gehad in Turkije... en voor die prijs mag je echt niet klagen in een 5 sterren hotel aan het strand...
Maar ook ik zal er vermoedelijk niet zo snel meer naar toe gaan het is toch een andere cultuur en dat bedoel ik in deze niet positief, iedereen is wel heel aardig tegen je (vooral in het hotel) maar op straat wil jan en alleman wat van je en daar moet je wel tegen kunnen.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #10 Gepost op: 14 augustus 2006 – 09:30:16
Citaat van: "Timothy"
Bodrum is best leuk hoor , maar je moet gewoon niet verwachten dat ze een PC hooftstraat hebben of een Bijenkorf ofzo... Gümbet, baaitje verder, is wat dat betreft veel erger dan Bodrum veel meer van die Junk winkels...

Ik heb des al niet te min een fijne vakantie gehad in Turkije... en voor die prijs mag je echt niet klagen in een 5 sterren hotel aan het strand...
Maar ook ik zal er vermoedelijk niet zo snel meer naar toe gaan het is toch een andere cultuur en dat bedoel ik in deze niet positief, iedereen is wel heel aardig tegen je (vooral in het hotel) maar op straat wil jan en alleman wat van je en daar moet je wel tegen kunnen.


Iedereen weet natuurlijk dat je een 5 sterren hotel van daar niet kan vergelijken met een 5 sterren hotel waar dan ook in europa. Verder geloof ik goed dat je een leuke vakantie daar kan hebben. Ben er 12 jaar geleden een x geweest en hoef er iig niet meer naartoe.
Tribula

Gekko

  • Gebruiker
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #11 Gepost op: 14 augustus 2006 – 09:40:53
Turkije is ook totaal niets voor mij.
Ben een keertje naar een resort daar geweest, prima hotel maar voor de rest niets bijzonders...

Je kan al zien dat Turkije niet bepaald op niveau is als vakantieland zijnde als je kijkt hoe weinig hotels er in dit land te vinden zijn op www.leadinghotelsoftheworld.com .
Prima website om zo'n dingen te benchmarken.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #12 Gepost op: 14 augustus 2006 – 11:39:01
Citaat van: "Carel"
Citaat van: "Timothy"
Bodrum is best leuk hoor , maar je moet gewoon niet verwachten dat ze een PC hooftstraat hebben of een Bijenkorf ofzo... Gümbet, baaitje verder, is wat dat betreft veel erger dan Bodrum veel meer van die Junk winkels...

Ik heb des al niet te min een fijne vakantie gehad in Turkije... en voor die prijs mag je echt niet klagen in een 5 sterren hotel aan het strand...
Maar ook ik zal er vermoedelijk niet zo snel meer naar toe gaan het is toch een andere cultuur en dat bedoel ik in deze niet positief, iedereen is wel heel aardig tegen je (vooral in het hotel) maar op straat wil jan en alleman wat van je en daar moet je wel tegen kunnen.


Iedereen weet natuurlijk dat je een 5 sterren hotel van daar niet kan vergelijken met een 5 sterren hotel waar dan ook in europa. Verder geloof ik goed dat je een leuke vakantie daar kan hebben. Ben er 12 jaar geleden een x geweest en hoef er iig niet meer naartoe.


Wat jij zegt over een 5 sterren hotel vergelijken met een turks 5 sterren hotel is inderdaad waar, ik doe dat ook zeker niet.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Aaron

  • Gast
Bodrum, Turkeije
Reactie #13 Gepost op: 14 augustus 2006 – 12:36:16
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Carel"
Citaat van: "Timothy"
Bodrum is best leuk hoor , maar je moet gewoon niet verwachten dat ze een PC hooftstraat hebben of een Bijenkorf ofzo... Gümbet, baaitje verder, is wat dat betreft veel erger dan Bodrum veel meer van die Junk winkels...

Ik heb des al niet te min een fijne vakantie gehad in Turkije... en voor die prijs mag je echt niet klagen in een 5 sterren hotel aan het strand...
Maar ook ik zal er vermoedelijk niet zo snel meer naar toe gaan het is toch een andere cultuur en dat bedoel ik in deze niet positief, iedereen is wel heel aardig tegen je (vooral in het hotel) maar op straat wil jan en alleman wat van je en daar moet je wel tegen kunnen.


Iedereen weet natuurlijk dat je een 5 sterren hotel van daar niet kan vergelijken met een 5 sterren hotel waar dan ook in europa. Verder geloof ik goed dat je een leuke vakantie daar kan hebben. Ben er 12 jaar geleden een x geweest en hoef er iig niet meer naartoe.


Wat jij zegt over een 5 sterren hotel vergelijken met een turks 5 sterren hotel is inderdaad waar, ik doe dat ook zeker niet.


Dat klopt zeker niet voor alle hotels. Er zit natuurlijk een verschil tussen een 5 sterren hotel van 300 per week en een hotel van 800/1000 per week.

Dit is bijvoorbeeld een erg goed hotel:

http://www.xanaduresort.com.tr/eng/00open.php

Je merkt ook dat in dit soort hotels nauwelijks Nederlanders en Duitsers komen, maar voornamelijke Russen en Turken zelf.

Wat winkels betreft Jacob, één van de weinige dingen die écht goed kunnen zijn in Turkije zijn lederen accesoires. Dan bedoel ik geen Hugo Boss of Prada imitaties maar goede Turkse merken. Maar daar zit ook weer een heleboel troep tussen.

Dit is best een goed hotel in Bodrum:

http://www.wowhotels.com/bodrum/

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Bodrum, Turkeije
Reactie #14 Gepost op: 14 augustus 2006 – 18:56:16
Het verschil van prijs zegt toch al overduidelijk iets over wat je krijgt? Die ratings van sterren klopt daar gewoon helemaal niet..  het is net alsof ze het zelf bepalen.
Tribula