Auteur Topic: Agenda's  (46074 keer gelezen)

Laurens

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • omnidata
Agenda's
Reactie #105 Gepost op: 29 december 2013 - 12:54:13
Mijne is maar voor 1/10 gevuld, ik vergeet altijd dat ik hem heb... :oops:
omnidata.fr voor plaatjes, nu ook op Instagram!

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Agenda's
Reactie #106 Gepost op: 29 december 2013 - 13:12:48
In principe wordt ook van je verwacht dat je je conformeert aan het 'agenda-systeem' van jouw werkgever. Iemand als Charlie zal hoe dan ook mee moeten gaan met de digitale werkwijze en kan daarnaast zijn filofax gebruiken. Neem van mij aan dat je niet alles blijft overschrijven in jouw filofax.

Ik zie de gezichten al voor me als Charlie niet komt opdraven bij die ene meeting en later zegt: "Uitnodiging? ik heb geen uitnodiging ontvangen", druk bladerend door zijn filofax.

:mrgreen:

Sent from my phone
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Charlie

• Gast
Agenda's
Reactie #107 Gepost op: 29 december 2013 - 13:32:10
Akkoord, daar ben ik het mee eens, je zult inderdaad niet ontkomen aan je digitale 'werk-agenda' maar dat is ook logisch. Toen ik nog op een notariskantoor werkte hadden de notarissen daar ook werkagenda's in Outlook, maar gebruikte eveneens papieren agenda's voor andere afspraken of werk-persoonlijk gerelateerde afspraken.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Agenda's
Reactie #108 Gepost op: 29 december 2013 - 13:32:58
 ;D
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Charlie

• Gast
Agenda's
Reactie #109 Gepost op: 29 december 2013 - 13:34:27
Maar tegenwoordig zie je wel veel lui die digitale agenda's gebruiken buiten het werkveld en als SF'ers vinnik dat we toch maar eens allemaal snel aan de Filofax of in ieder geval mooi vollederen agenda's moeten. :P

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Agenda's
Reactie #110 Gepost op: 29 december 2013 - 13:44:25
volleder. knor.
live and let die

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Agenda's
Reactie #111 Gepost op: 29 december 2013 - 14:04:48
Varkensleer?

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Agenda's
Reactie #112 Gepost op: 29 december 2013 - 14:26:24
leer sec please.
live and let die

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Agenda's
Reactie #113 Gepost op: 29 december 2013 - 14:45:33
Was flauwe grap. Groink.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Agenda's
Reactie #114 Gepost op: 29 december 2013 - 14:47:02
jaja.
live and let die

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Agenda's
Reactie #115 Gepost op: 29 december 2013 - 16:28:25
Goed argument man. Laten we even de tijd waarin dit soort agenda's de norm waren, a la jaren 80 en jaren 90, erbij halen... in die tijd hadden ze natuurlijk geen drukke banen.

Er is gelukkig sindsdien helemaal NIETS veranderd. Mijn hemel wat ben je soms onthutsend wereldvreemd. Vrijwel iedere organisatie van een beetje omvang werkt volledig digitaal. Je afspraken worden elektronisch ingepland (en meestal regelmatig verschoven) en is dit volledig geïntegreerd in je email, planning, vergadering en weet ik wat nog meer. Maar nee, onze gesjeesde student weet het beter.

Ga jij vooral met je filofaxje en je vulpen lekker elke dag sartoriaal verantwoord drie keer je Outlook-agenda overschrijven.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Agenda's
Reactie #116 Gepost op: 29 december 2013 - 16:32:18
Och, ik vind het wel wat hebben, een papieren agenda. Het is natuurlijk verschrikkelijk onpraktisch, maar kan me voorstellen dat je een splitsing aanhoudt voor je day job digitaal op de 'foon, en papier voor je eigen tijd.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Agenda's
Reactie #117 Gepost op: 29 december 2013 - 16:34:29
Oh prima, maar dat vind ik wel wat anders. Een papieren agenda i.p.v. een digitale agenda gebruiken is gekkenwerk.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Agenda's
Reactie #118 Gepost op: 29 december 2013 - 16:37:15
Ik zou alleen al gek worden van de tijdzone verschillen met de hand moeten oplossen. Dat is echt de beste uitvinding in outlook ooit.

Charlie

• Gast
Agenda's
Reactie #119 Gepost op: 29 december 2013 - 17:08:32
Er is gelukkig sindsdien helemaal NIETS veranderd. Mijn hemel wat ben je soms onthutsend wereldvreemd. Vrijwel iedere organisatie van een beetje omvang werkt volledig digitaal. Je afspraken worden elektronisch ingepland (en meestal regelmatig verschoven) en is dit volledig geïntegreerd in je email, planning, vergadering en weet ik wat nog meer. Maar nee, onze gesjeesde student weet het beter.

Ga jij vooral met je filofaxje en je vulpen lekker elke dag sartoriaal verantwoord drie keer je Outlook-agenda overschrijven.

Tja, dat krijg je als je alleen maar loonslaaf bent geweest.