Auteur Topic: oger Napoli  (54375 keer gelezen)

mr_prak

  • Gebruiker
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
oger Napoli
Reactie #30 Gepost op: 28 juni 2006 – 20:43:32
yea, I know...

ben eerst bij Pauw geweest. Pak uit de rijtje shirts een superrrrr mooie Finamore, blauw met wit streepje.... KABOOM 325 eurotjes. Gelukkig sale, dus 20% er vanaf, nog steeds een goede 250 euro + vermaken 30 euro = 280. Daar haal je bij oger 2 Finamore per oger van, geeft het verschil ook wel een beetje aan. Ik geloof wel dat de pasform gelijk is, het verschil zit hm vooral in de afwerking (niet?).

Aangezien ik ook gewoon nog +/- 2 shirts nodig heb, en ik eigenlijk zo rond de 100 - 130 per stuk wil betalen zou ik graag willen weten wat jullie aanraden. Ik hoef geen sea islands, als de pasvorm maar goed is en de afwerking 'leuk'.

@vortex:
Waar koop ik (liefst in amsterdam) mtm van Orian en Emmanuelle Berg?

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
oger Napoli
Reactie #31 Gepost op: 28 juni 2006 – 20:49:11
Citaat van: "mr_prak"
yea, I know...

ben eerst bij Pauw geweest. Pak uit de rijtje shirts een superrrrr mooie Finamore, blauw met wit streepje.... KABOOM 325 eurotjes. Gelukkig sale, dus 20% er vanaf, nog steeds een goede 250 euro + vermaken 30 euro = 280. Daar haal je bij oger 2 Finamore per oger van, geeft het verschil ook wel een beetje aan. Ik geloof wel dat de pasform gelijk is, het verschil zit hm vooral in de afwerking (niet?).

Aangezien ik ook gewoon nog +/- 2 shirts nodig heb, en ik eigenlijk zo rond de 100 - 130 per stuk wil betalen zou ik graag willen weten wat jullie aanraden. Ik hoef geen sea islands, als de pasvorm maar goed is en de afwerking 'leuk'.

@vortex:
Waar koop ik (liefst in amsterdam) mtm van Orian en Emmanuelle Berg?


Je zou via shirtmakers voor dat geld een mooi shirt kunnen laten maken. Of met de SF actie bij New Tailor.  :D
This, madame, is Versailles.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
oger Napoli
Reactie #32 Gepost op: 28 juni 2006 – 20:49:59
Citaat van: "mr_prak"
@vortex:
Waar koop ik (liefst in amsterdam) mtm van Orian en Emmanuelle Berg?


Ga gewoon eens langs bij New Tailor, verkopen hele mooie EB MTM hemden en volgens mij loopt er ook nog eens een actie (25 Euro korting):

http://www.newtailor.nl/

Lees hier voor ervaringen:

http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=942

En hier voor informatie over de Stijlforum actie van New Tailor:

http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=1449

mr_prak

  • Gebruiker
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
oger Napoli
Reactie #33 Gepost op: 28 juni 2006 – 21:12:18
en Orian? ik vond de shirts op hun site wel goed.

Heeft iemand foto's van de shirts van shirtmakers?

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
oger Napoli
Reactie #34 Gepost op: 28 juni 2006 – 21:16:53
Citaat van: "mr_prak"
en Orian? ik vond de shirts op hun site wel goed.

Heeft iemand foto's van de shirts van shirtmakers?


Orian kun je bij Town & Country in Arnhem laten maken, weet echter niet precies wat hun opties zijn.

mr_prak

  • Gebruiker
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
oger Napoli
Reactie #35 Gepost op: 28 juni 2006 – 21:20:05
okay great!

En de prijzen? weet je een beetje hoe die lopen?

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
oger Napoli
Reactie #36 Gepost op: 28 juni 2006 – 21:21:53
Citaat van: "mr_prak"
okay great!

En de prijzen? weet je een beetje hoe die lopen?


Prijzen zijn afhankelijk van de stofkeuze, maar in de prijsklasse waarin jij hemden zoekt kunnen ze je heel goed helpen bij New Tailor (vergeet de 25 Euro SF actie niet ;) ).

mr_prak

  • Gebruiker
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
oger Napoli
Reactie #37 Gepost op: 29 juni 2006 – 10:31:15
even gebeld met T&C... alleen Orian maathemden als er een speciaal Orian maat weekend is. Helaas dus.

Heeft iemand foto's van de shirts van shirtmakers? En de shirts van la vera... beginnen die bij 200? of als het een beetje simpel houdt (simpel stofje, weinig extra's) kom je ook wel lager uit?

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
oger Napoli
Reactie #38 Gepost op: 29 juni 2006 – 10:53:12
Citaat van: "mr_prak"
even gebeld met T&C... alleen Orian maathemden als er een speciaal Orian maat weekend is. Helaas dus.

Heeft iemand foto's van de shirts van shirtmakers? En de shirts van la vera... beginnen die bij 200? of als het een beetje simpel houdt (simpel stofje, weinig extra's) kom je ook wel lager uit?


Kijk eens in één van de shirtmaker topics, daar vind je genoeg. Of anders even op www.shirtmakers.nl (de site werkt nog slecht, maar je ziet wel wat plaatjes).

Ik zou niet voor La Vera gaan als ik jou was. Dat soort shirts zijn voor liefhebbers, die veel handgemaakte details willen. En zo kom jij nou niet echt over. No offence verder, maar ik zou het gewoon bij een simpel machinaal gemaakt shirt houden als ik jou zo hoor.  :D
This, madame, is Versailles.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
oger Napoli
Reactie #39 Gepost op: 29 juni 2006 – 10:58:04
Gewoon voor New Tailor gaan dus!!

mr_prak

  • Gebruiker
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
oger Napoli
Reactie #40 Gepost op: 29 juni 2006 – 18:16:32
Heeft iemand ook ervaring met de maatshirts van dominio?? Die hebben ook maatshirts in deze prijs categorie.

mr_prak

  • Gebruiker
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
oger Napoli
Reactie #41 Gepost op: 04 juli 2006 – 22:23:48
vandaag even bij oger rotterdam geweest..
qua finamore was alles al zo'n beetje weg. Ik heb een maffeis gepast, maat daar moest te veel aan verklust worden, mauwen korter + tailleren. Is Maffeis kwalitatief nou ook minder dan Finamore? en minder dan Finamore per Oger?

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
oger Napoli
Reactie #42 Gepost op: 04 juli 2006 – 22:30:06
Ik meen dat het er tussen zit, boven F Per O maar onder Finamore
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
oger Napoli
Reactie #43 Gepost op: 04 juli 2006 – 23:37:37
Er gaat niets boven de echte Finamore........dus gewoon een echte Finamore nemen als je de kans krijgt.Maffeis is gewoon een goed hemd voor die prijs.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Jason

  • Gast
oger Napoli
Reactie #44 Gepost op: 05 juli 2006 – 00:23:44
Citaat van: "mr_prak"
vandaag even bij oger rotterdam geweest..
qua finamore was alles al zo'n beetje weg. Ik heb een maffeis gepast, maat daar moest te veel aan verklust worden, mauwen korter + tailleren. Is Maffeis kwalitatief nou ook minder dan Finamore? en minder dan Finamore per Oger?


Probeer eens een siamees, die mauwen langer.