Auteur Topic: Tailormadesuits  (72103 keer gelezen)

Rob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #105 Gepost op: 15 november 2006 - 13:41:47
weet iemand of het bij tailormadesuits.nl ook mogelijk is om wat duurdere details op je hemd te laten zetten? Dingejtes zoals parelmoeren knopen (en dan het liefst op stift natuurlijk  8) ) Aangezien het niet op de website staat...

En jij weet dit misschien wel Clay, morgen heb ik tijd, dus kun je daar gewoon binnen lopen of moet je per sé een afspraak maken

alvast bedankt
o the falcon's heard the falconer, huh?

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #106 Gepost op: 15 november 2006 - 14:17:16
Parelmoer knopen e.d. kan niet, dan zul je toch naar shirtmakers moeten.

De opties die je kunt kiezen zijn stof, boord, manchet, initialen, soort knopenlijst en eventueel extra opties als plooitjes, contrastboord, stiksel, andere kleur stof in binnekant boord manchet.

Het beste kun je van te voren bellen of ze morgen aanwezig zijn en dan een tijd afspreken. Kan namelijk zijn dat ze op een beurs staan of iets dergelijks.

Telefoonnummers staan op de site.

Napoleon

• Gast
Tailormadesuits
Reactie #107 Gepost op: 15 november 2006 - 14:18:24
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Vortex"
rommel

Eeeej, ben je weer wakker?
jazeker, was het afgelopen weekend niet op aarde  :)

Vertel eens WAAROM het rommel is ;) met alleen rommel help je ons(mij in iedergeval..) niet.
zie jasje van bachelor met bijbehorende foto's en reacties

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #108 Gepost op: 15 november 2006 - 15:34:46
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Vortex"
rommel

Eeeej, ben je weer wakker?
jazeker, was het afgelopen weekend niet op aarde  :)

Vertel eens WAAROM het rommel is ;) met alleen rommel help je ons(mij in iedergeval..) niet.
zie jasje van bachelor met bijbehorende foto's en reacties

-
Quotidie potest esse ultimo die

Ramon

• Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #109 Gepost op: 23 januari 2008 - 00:49:34
Ondanks de gemengde reacties heb ik toch een jasje aangeschaft bij TMS. Bij het uitzoeken van de stof heb ik puur en alleen gekeken naar wat ik mooi vond en wat prettig aanvoelde. Hierdoor ben ik uitgekomen op een katoenen stof, die toch in de platinum lijn zit. Ik vroeg me af waarom een katoenen jasje toch relatief duurder is, want ik had het gevoel dat katoen soort van 'onder de wol-soorten' stond. Ik zal het dan ook wel verkeerd hebben, maar ben toch benieuwd welke reden hier achter zit. Alvast bedankt!

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #110 Gepost op: 23 januari 2008 - 09:33:52
Citaat van: "Ramon"
Ondanks de gemengde reacties heb ik toch een jasje aangeschaft bij TMS. Bij het uitzoeken van de stof heb ik puur en alleen gekeken naar wat ik mooi vond en wat prettig aanvoelde. Hierdoor ben ik uitgekomen op een katoenen stof, die toch in de platinum lijn zit. Ik vroeg me af waarom een katoenen jasje toch relatief duurder is, want ik had het gevoel dat katoen soort van 'onder de wol-soorten' stond. Ik zal het dan ook wel verkeerd hebben, maar ben toch benieuwd welke reden hier achter zit. Alvast bedankt!

:?

Wat is je vraag eigenlijk Ramon: waarom katoenstoffen bij TMS duurder is dan wol?

Ramon

• Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #111 Gepost op: 23 januari 2008 - 13:21:44
Ja daar komt het eigenlijk wel op neer  :D

Retrogek

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #112 Gepost op: 31 januari 2008 - 21:29:31
Ben afgelopen woensdag nog naar TMS gegaan voor het bestellen van een maatpak. Uiteraard wordt dit DB en driedelig (ik weet het, dat is zóóó jaren '20 en '30 :P). Service is erg goed. De stoffen zijn er ook mooi. Heb daar mijn droomstof gevonden. Het is een krijtstreep op een blend van Kasjmier en katoen. Voelt echt heerlijk aan en ziet er prachtig uit. :D

Vond het alleen jammer dat bij de gilet's je weinig opties hebt. Ik wilde namelijk 6 knoopjes op m'n gilet, maar dan zou de "kruising" (om het zo maar te noemen) veels te hoog uitvallen terwijl bij een 5-knoops gilet de "kruising" precies de hoogte had die ik wilde. Helaas kan ik dus niet een 6-knoops gilet met de kruising van een 5-knoops bestellen. :(
Ben geboren in het verkeerde tijdperk... (zucht).

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #113 Gepost op: 04 februari 2008 - 21:47:42
Citaat van: "Retrogek"
Ben afgelopen woensdag nog naar TMS gegaan voor het bestellen van een maatpak. Uiteraard wordt dit DB en driedelig (ik weet het, dat is zóóó jaren '20 en '30 :P). Service is erg goed. De stoffen zijn er ook mooi. Heb daar mijn droomstof gevonden. Het is een krijtstreep op een blend van Kasjmier en katoen. Voelt echt heerlijk aan en ziet er prachtig uit. :D

Vond het alleen jammer dat bij de gilet's je weinig opties hebt. Ik wilde namelijk 6 knoopjes op m'n gilet, maar dan zou de "kruising" (om het zo maar te noemen) veels te hoog uitvallen terwijl bij een 5-knoops gilet de "kruising" precies de hoogte had die ik wilde. Helaas kan ik dus niet een 6-knoops gilet met de kruising van een 5-knoops bestellen. :(

Klinkt goed! Wat zijn de levertijden op de pakken?
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

Retrogek

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #114 Gepost op: 04 februari 2008 - 21:53:34
Over 5 weken is het pak binnen en kan ik nog aan een tweede passessie beginnen. Als het pak dan nog niet helemaal naar wens is, dan laten ze die nog vermaken door een kleermaker.
Ben geboren in het verkeerde tijdperk... (zucht).

Charl

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #115 Gepost op: 05 februari 2008 - 11:33:58
retrogek schreef

Citaat
Uiteraard wordt dit DB en driedelig (ik weet het, dat is zóóó jaren '20 en '30 ).
[/b]

Begrijp ik het goed dat je een vest bij een double-breasted pak gaat nemen??

Nooit zo geweescht....

Iesous

• Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #116 Gepost op: 05 februari 2008 - 13:12:57
Pas hoorde ik iemand beweren dat double breasted weer helemaal in is, klopt dat? Ook voor twintigers en dertigers?

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #117 Gepost op: 05 februari 2008 - 14:24:44
Citaat van: "Iesous"
Pas hoorde ik iemand beweren dat double breasted weer helemaal in is, klopt dat? Ook voor twintigers en dertigers?

Jahoor :D volgens mij heeft Camiceria daar nog een foto van.
hij is ook in de 20 - 30 = 25 :D
Quotidie potest esse ultimo die

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #118 Gepost op: 05 februari 2008 - 16:50:26
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "Iesous"

Jahoor :D volgens mij heeft Camiceria daar nog een foto van.
hij is ook in de 20 - 30 = 25 :D

En iedereen vond DB nog wel zo lelijk een aantal jaar terug.  :wink:

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #119 Gepost op: 05 februari 2008 - 16:52:56
Nog steeds.
Heb voor carnaval een DB smoking van 15 jaar geleden aan gehad, met wijde broek en lakschoenen.Niet te geloven dat ik dat toen mooi vond.
Overigens vond iedereen dat deze smoking nog steeds gedragen kon worden. :shock:

Ja, Ja, was mezelf :wink:
Humphrey Bogart, zonder sigaret.