Auteur Topic: Tailormadesuits  (68162 keer gelezen)

Neet

  • Gebruiker
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #30 Gepost op: 09 augustus 2006 – 13:06:16
Citaat van: "Clay"
vandaag er geweest voor een shirt, resultaat over 4 weken :p


En en en?

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #31 Gepost op: 09 augustus 2006 – 14:26:20
Citaat van: "Renι Olthof"
Citaat van: "Clay"
vandaag er geweest voor een shirt, resultaat over 4 weken :p


En en en?


Vorige week gemaild, zou bij eerstvolgende zending erbij zitten. Volgende week ben ik waarschijnlijk klaar met werken dus kan ik weer naar Tilburg en gelijk even langs om shirt te halen.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #32 Gepost op: 09 augustus 2006 – 22:41:42
Zal morgen even foto's van het jasje posten, heb nu geen tijd want bent druk bezig met de site van NvN

Stijlkoning

  • Gebruiker
  • Berichten: 256
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #33 Gepost op: 09 augustus 2006 – 23:49:40
Citaat van: "Bachelor"
Zal morgen even foto's van het jasje posten, heb nu geen tijd want bent druk bezig met de site van NvN


Succes!!!
empre scarpe inglese!
Ignatious Joseph

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #34 Gepost op: 09 augustus 2006 – 23:59:09
Citaat van: "Stijlkoning"
Citaat van: "Bachelor"
Zal morgen even foto's van het jasje posten, heb nu geen tijd want bent druk bezig met de site van NvN


Succes!!!


Dank!  :wink:

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #35 Gepost op: 17 augustus 2006 – 12:04:58
Maathemd gister opgehaald, mooie slim fit, stof is goed uitgekomen, ben er over het algemeen heel tevreden over.

Er zit alleen geen 'gauntlet button' op en geen plooitjes op het rugpand. Voor het volgende shirt heb ik dit wel gevraagd en dat was allemaal geen probleem.

Prima spul voor het geld!

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #36 Gepost op: 17 augustus 2006 – 12:08:39
Citaat van: "Clay"
Maathemd gister opgehaald, mooie slim fit, stof is goed uitgekomen, ben er over het algemeen heel tevreden over.

Er zit alleen geen 'gauntlet button' op en geen plooitjes op het rugpand. Voor het volgende shirt heb ik dit wel gevraagd en dat was allemaal geen probleem.

Prima spul voor het geld!


Kan je ook even melden hoe die shirts zijn na 2 a 3 keer wassen ?
Thnx. Lijkt mij een goede deal, was die van jou 35 45 of 65 ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #37 Gepost op: 17 augustus 2006 – 12:14:47
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Clay"
Maathemd gister opgehaald, mooie slim fit, stof is goed uitgekomen, ben er over het algemeen heel tevreden over.

Er zit alleen geen 'gauntlet button' op en geen plooitjes op het rugpand. Voor het volgende shirt heb ik dit wel gevraagd en dat was allemaal geen probleem.

Prima spul voor het geld!


Kan je ook even melden hoe die shirts zijn na 2 a 3 keer wassen ?
Thnx. Lijkt mij een goede deal, was die van jou 35 45 of 65 ?


45,-.. de prijs hangt af van de stof. Gewassen heb ik nog niet, zal nog wel eens updaten als het hemd een paar weken oud is. (foto's overigens onder nieuwe aanwinst-topic)

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #38 Gepost op: 17 augustus 2006 – 12:43:14
Citaat van: "TimMureau"
Herhaling van de aankondiging!

Ergens midden Juli komt hoogstwarschijnlijk tailormadesuits een avond naar mijn huis. Er komt dan een hele groep mensen die een maatpak aan laten meten. Mocht iemand hier geintreseerd zijn om ook een maatpak aan te laten meten op zo een avond PM mij dan even dan zet ik je op de lijst en dan krijg je mijn adres door.


Ik dacht ik plaats het voor de zekerheid nog maar een keer  :D


Hoe is het uiteindelijke bevallen? Zelf ook nog wat bestelt?

Of ben je verpest nu je bij Oger heb meegekeken ;)
Sailing, an expensive way to travel for free"

Gekko

  • Gebruiker
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #39 Gepost op: 26 augustus 2006 – 17:56:44
Citaat van: "Bachelor"
Zal morgen even foto's van het jasje posten, heb nu geen tijd want bent druk bezig met de site van NvN


Bachelor, we wachten nog steeds op de foto's...  :wink:

Ik ben namelijk zelf van plan een aantal dingetjes daar te laten maken, daarom wil ik graag zien wat me te wachten staat...

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #40 Gepost op: 26 augustus 2006 – 18:01:50
Citaat van: "Gekko"
Citaat van: "Bachelor"
Zal morgen even foto's van het jasje posten, heb nu geen tijd want bent druk bezig met de site van NvN


Bachelor, we wachten nog steeds op de foto's...  :wink:

Ik ben namelijk zelf van plan een aantal dingetjes daar te laten maken, daarom wil ik graag zien wat me te wachten staat...


Na 1x wassen is de kraag van m'n shirt al een heel stuk minder stijf, verder niet merkbaar gekrompen en de stof ziet er nog goed uit.

In centrum Tilburg is ook een maatwerkzaak Tailor & Co ofzoiets (in de zijstraat naast de Mexx winkel). Schijnt ook in Utrecht te zitten, kan er verder niet veel info over vinden, website ben ik ook even kwijt.. Iemand mee bekend?

Gekko

  • Gebruiker
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #41 Gepost op: 26 augustus 2006 – 18:15:06
Tailors & Co zit er inderdaad nog maar net.

Een kameraad van me heeft er zich enkele dagen geleden een maathemd aan laten meten.
Cut-away boord (extra hoog met twee knopen) en dubbele franse manchetten in het wit, de rest van het shirt in het roze met een fijn wit streepje. Volgens mij heeft hij er 140 euri voor betaald.
Nog een weekje of drie en hij mag het gaan ophalen...

http://www.tailorsandco.nl/

Dus een aardig stukje duurder dan tailormadesuits...

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #42 Gepost op: 26 augustus 2006 – 18:46:40
Tailors & Co is in Utrecht in plaats van LCT gekomen..... Nieuw concept maar zelfde eigenaar of?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Napoleon

  • Gast
Tailormadesuits
Reactie #43 Gepost op: 26 augustus 2006 – 18:55:26
die winkeltjes schieten als paddestoelen uit de grond, in den bosch zijn er ook 2 bijgekomen

Gekko

  • Gebruiker
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #44 Gepost op: 26 augustus 2006 – 19:10:11
Citaat van: "Lex"
Tailors & Co is in Utrecht in plaats van LCT gekomen..... Nieuw concept maar zelfde eigenaar of?


Is een franchise volgens mij.

En ja, Napoleon. Er komen steeds meer van dat soort winkels bij. Goede zaak lijkt me, hoe meer keuze hoe beter