Auteur Topic: Tailormadesuits  (68117 keer gelezen)

Napoleon

  • Gast
Tailormadesuits
Reactie #45 Gepost op: 26 augustus 2006 – 19:31:15
Citaat van: "Gekko"
Citaat van: "Lex"
Tailors & Co is in Utrecht in plaats van LCT gekomen..... Nieuw concept maar zelfde eigenaar of?


Is een franchise volgens mij.

En ja, Napoleon. Er komen steeds meer van dat soort winkels bij. Goede zaak lijkt me, hoe meer keuze hoe beter
ik spreek regelmatig mensen en die zeggen; ik ben de koning ik heb een maatpak bla bla bla, terwijl ik me reet nog niet af wil vegen met zon pak omdat je de prit nog ziet zitten, pasvorm slecht is en in china wordt gemaakt
maargoed misschien draaien wij ook door hier

Gekko

  • Gebruiker
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #46 Gepost op: 26 augustus 2006 – 19:33:50
hahaha, zo ken ik er wel meer, Napoleon; zeker omdat ze letterlijk het woord 'koning' gebruiken.

Maar goed, zolang het pak goed zit, maakt het me niet veel uit of het geplakt is of niet. Beter een goed zittend confectiepak dan een slecht zittend maatpak.
Daarom is het belangrijk dat het personeel van die winkels een beetje stijl-geschoold zijn...

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #47 Gepost op: 27 augustus 2006 – 10:26:00
Citaat van: "Gekko"
Beter een goed zittend confectiepak dan een slecht zittend maatpak.


Dat is zeker waar...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Monsieur Seriziat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.823
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #48 Gepost op: 27 augustus 2006 – 14:26:48
Er zit nu ook een Tailors & Co in Tilburg, winkel ziet er wel oke uit qua professionele uitstraling. Maar dat zegt natuurlijk niets, en verder heb ik nog niet de tijd/moeite genomen om binnen te kijken. Misschien binnenkort een keertje..

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #49 Gepost op: 27 augustus 2006 – 15:00:35
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Gekko"
Citaat van: "Lex"
Tailors & Co is in Utrecht in plaats van LCT gekomen..... Nieuw concept maar zelfde eigenaar of?


Is een franchise volgens mij.

En ja, Napoleon. Er komen steeds meer van dat soort winkels bij. Goede zaak lijkt me, hoe meer keuze hoe beter
ik spreek regelmatig mensen en die zeggen; ik ben de koning ik heb een maatpak bla bla bla, terwijl ik me reet nog niet af wil vegen met zon pak omdat je de prit nog ziet zitten, pasvorm slecht is en in china wordt gemaakt
maargoed misschien draaien wij ook door hier



Handgemaakte pakken enzovoorts moeten NIET teveel mensen gaan kopen want dan zijn ze straks Niet meer handgemaakt  :wink:

Als iemand anders nou tevreden is met zijn maatpak uit CHina of wat voor apenland dan ook.. Laat hem maar blij zijn. Ik krijg het benauwd op het moment dat ik weet dat de meerderheid van NL handgemaakte pakken ging dragen.. Dan weet je zeker dat het handwerk zo vervangen word door machines vanwege de vele klandisie die ze krijgen...
Return to innocence...

cheukert

  • Gebruiker
  • Berichten: 741
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #50 Gepost op: 27 augustus 2006 – 15:34:45
Citaat van: "TimMureau"
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Gekko"
Citaat van: "Lex"
Tailors & Co is in Utrecht in plaats van LCT gekomen..... Nieuw concept maar zelfde eigenaar of?


Is een franchise volgens mij.

En ja, Napoleon. Er komen steeds meer van dat soort winkels bij. Goede zaak lijkt me, hoe meer keuze hoe beter
ik spreek regelmatig mensen en die zeggen; ik ben de koning ik heb een maatpak bla bla bla, terwijl ik me reet nog niet af wil vegen met zon pak omdat je de prit nog ziet zitten, pasvorm slecht is en in china wordt gemaakt
maargoed misschien draaien wij ook door hier



Handgemaakte pakken enzovoorts moeten NIET teveel mensen gaan kopen want dan zijn ze straks Niet meer handgemaakt  :wink:

Als iemand anders nou tevreden is met zijn maatpak uit CHina of wat voor apenland dan ook.. Laat hem maar blij zijn. Ik krijg het benauwd op het moment dat ik weet dat de meerderheid van NL handgemaakte pakken ging dragen.. Dan weet je zeker dat het handwerk zo vervangen word door machines vanwege de vele klandisie die ze krijgen...

tuurlijk niet
Handgemaakte pakken worden steeds goedkoper en klinkt geiler. Met als gevolg, wat jij zegt, inderdaad dat mensen "handgemaakte pakken" kopen die dus door machines worden gemaakt. Echter er blijft een behoefte aan echt ambachtelijk handwerk (SF-lui achtige mensen :P ), waardoor er weer een klasse bovenop de "handgemaakte pakken" komt. De echte handgemaakte pakken :wink:
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Monsieur Seriziat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.823
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #51 Gepost op: 27 augustus 2006 – 16:00:43
Citaat van: "TimMureau"
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Gekko"
Citaat van: "Lex"
Tailors & Co is in Utrecht in plaats van LCT gekomen..... Nieuw concept maar zelfde eigenaar of?


Is een franchise volgens mij.

En ja, Napoleon. Er komen steeds meer van dat soort winkels bij. Goede zaak lijkt me, hoe meer keuze hoe beter
ik spreek regelmatig mensen en die zeggen; ik ben de koning ik heb een maatpak bla bla bla, terwijl ik me reet nog niet af wil vegen met zon pak omdat je de prit nog ziet zitten, pasvorm slecht is en in china wordt gemaakt
maargoed misschien draaien wij ook door hier



Handgemaakte pakken enzovoorts moeten NIET teveel mensen gaan kopen want dan zijn ze straks Niet meer handgemaakt  :wink:

Als iemand anders nou tevreden is met zijn maatpak uit CHina of wat voor apenland dan ook.. Laat hem maar blij zijn. Ik krijg het benauwd op het moment dat ik weet dat de meerderheid van NL handgemaakte pakken ging dragen.. Dan weet je zeker dat het handwerk zo vervangen word door machines vanwege de vele klandisie die ze krijgen...


Moet dat nou?..

Napoleon

  • Gast
Tailormadesuits
Reactie #52 Gepost op: 27 augustus 2006 – 16:15:33
:D

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #53 Gepost op: 27 augustus 2006 – 16:44:15
Citaat van: "Monsieur Seriziat"
Citaat van: "TimMureau"
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Gekko"
Citaat van: "Lex"
Tailors & Co is in Utrecht in plaats van LCT gekomen..... Nieuw concept maar zelfde eigenaar of?


Is een franchise volgens mij.

En ja, Napoleon. Er komen steeds meer van dat soort winkels bij. Goede zaak lijkt me, hoe meer keuze hoe beter
ik spreek regelmatig mensen en die zeggen; ik ben de koning ik heb een maatpak bla bla bla, terwijl ik me reet nog niet af wil vegen met zon pak omdat je de prit nog ziet zitten, pasvorm slecht is en in china wordt gemaakt
maargoed misschien draaien wij ook door hier



Handgemaakte pakken enzovoorts moeten NIET teveel mensen gaan kopen want dan zijn ze straks Niet meer handgemaakt  :wink:

Als iemand anders nou tevreden is met zijn maatpak uit CHina of wat voor apenland dan ook.. Laat hem maar blij zijn. Ik krijg het benauwd op het moment dat ik weet dat de meerderheid van NL handgemaakte pakken ging dragen.. Dan weet je zeker dat het handwerk zo vervangen word door machines vanwege de vele klandisie die ze krijgen...


Moet dat nou?..


Ja, sorry het spijt me ik zal volgende van de H van China geen hoofdletter meer maken  :D  :P  :lol:
Return to innocence...

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #54 Gepost op: 27 augustus 2006 – 18:59:08
:lol:  :lol:  lache Tim

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #55 Gepost op: 27 augustus 2006 – 19:03:13
haha, maar even serieus voor die met die moeilijke Franse naam  :P
Apenlanden is gewoon een woord voor Aziatische landen  :wink:
Dat gebruikt iedereen hier in het dorp zelfs de eigenaar van de Chinees.
Return to innocence...

Monsieur Seriziat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.823
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #56 Gepost op: 27 augustus 2006 – 19:07:56
@ Tim:
Ik wilde je er alleen op attenderen dat dit het Stijlforum is  :wink:

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #57 Gepost op: 27 augustus 2006 – 19:12:39
Ook stijlvolle mensen gebruiken weleens dat soort woorden. Ik heb Jort Kelder ook weleens vergelijkbare uitspraken horen doen  :wink:

Wie niet lacht wie niet leeft he :D

Wat dacht je overegins van Berlusconi is een geod geklede man en ik vind hem ook heel goed maar zelfs die doet dat soort dingen en gaat vele stapjes verder. Dus het kan allemaal :wink:
Return to innocence...

cheukert

  • Gebruiker
  • Berichten: 741
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #58 Gepost op: 27 augustus 2006 – 19:31:47
Citaat van: "TimMureau"
haha, maar even serieus voor die met die moeilijke Franse naam  :P
Apenlanden is gewoon een woord voor Aziatische landen  :wink:
Dat gebruikt iedereen hier in het dorp zelfs de eigenaar van de Chinees.
zegt dat iets over je dorp :wink:  :lol:  ?
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Monsieur Seriziat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.823
    • Bekijk profiel
Tailormadesuits
Reactie #59 Gepost op: 27 augustus 2006 – 19:33:28
Wie niet lacht, wie niet leeft: helemaal mee eens!  :)
Echter, ik ben niet gecharmeerd van dat soort humor en ben daarenboven ook van mening dat het hier niet thuishoort.. maar goed, het is maar een mening nietwaar

En om Kelder en Berlusconi als maatstaf te nemen, tsja..  :D
Maar laten we deze gedachtenwisseling afronden oke :?: