Kwam er laatst nog tegen in Napels, stonden daar tussen Aldens, ze zijn nog altijd vrij grof. Maar daar zijn ook liefhebbers voor.
Citaat van: "Michael Corleone"Kwam er laatst nog tegen in Napels, stonden daar tussen Aldens, ze zijn nog altijd vrij grof. Maar daar zijn ook liefhebbers voor. Verg. Trickers.
Bedoel dat ik Trickers ook een groffe schoen vind,met een duidelijke schare liefhebbers.
Geef de voorkeur aan liefhebber.De onwetenden noemen me inderdaad wel zo.
Citaat van: "Bogart"Citaat van: "Michael Corleone"Kwam er laatst nog tegen in Napels, stonden daar tussen Aldens, ze zijn nog altijd vrij grof. Maar daar zijn ook liefhebbers voor. Verg. Trickers. dat nu ook weer niet... we hebben er toch genoeg plaatjes van. Maar elegant vind ik ze niet...
Citaat van: "Michael Corleone"Citaat van: "Bogart"Citaat van: "Michael Corleone"Kwam er laatst nog tegen in Napels, stonden daar tussen Aldens, ze zijn nog altijd vrij grof. Maar daar zijn ook liefhebbers voor. Verg. Trickers. dat nu ook weer niet... we hebben er toch genoeg plaatjes van. Maar elegant vind ik ze niet...Ik dacht dat juist Italianen verzot waren op Brits schoeisel.... hoe ging dat gezegde ook alweer?
Is er over dit merk al wat meer bekend? is het al verkrijgbaar in Nederland? Mailen naar de agent is ook niet mogelijk omdat de site van Shibui dood is volgens mij.