Auteur Topic: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?  (32279 keer gelezen)

HGW

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.026
    • Bekijk profiel
Re: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?
Reactie #75 Gepost op: 26 februari 2010 – 19:30:31
Ik krijg speciale aandacht van de meester.
Die behoef jij ook. :)
if i stop lying i just disappoint you

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
Re: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?
Reactie #76 Gepost op: 26 februari 2010 – 19:34:33
Als we het toch over schrijffouten hebben, HGW, moet jouw onderschrift niet worden onderbroken met een komma in plaats van een uitroepteken?

HGW

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.026
    • Bekijk profiel
Re: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?
Reactie #77 Gepost op: 26 februari 2010 – 19:42:29
Volgens mij niet (althans niet volgens de IMDB site). In het Nederlands misschien wel, daar ben ik absoluut geen ster in,  volgens mij in het Engels niet.
if i stop lying i just disappoint you

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
Re: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?
Reactie #78 Gepost op: 26 februari 2010 – 20:09:39
IMDB.com heeft het over een punt, zie http://www.imdb.com/title/tt0117500/quotes. Dat vind ik persoonlijk al beter dan een uitroepteken, maar de regel is hetzelfde in het Engels als in het Nederlands.

HGW

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.026
    • Bekijk profiel
Re: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?
Reactie #79 Gepost op: 26 februari 2010 – 20:17:00
I stand corrected.
if i stop lying i just disappoint you

14Skillz

  • Gast
Re: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?
Reactie #80 Gepost op: 26 februari 2010 – 23:37:37
Zeer waarschijnlijk heb ik onlangs de slechtst geklede beroepsgroep ooit ontdekt :mrgreen:

Klein zusje "skillz" wil graag een paarden-vrachtwagen voor d'r dressuur paardjes aanschaffen, dus leek het de oudere broer wel handig ook zo'n groot (C) rijbewijs te gaan halen.
Na uren te hebben doorgebracht in een theorie lokaal vol met truckers en buschauffeurs in spe, en dit volk tot in den treuren te hebben bestudeerd, ben ik tot de conclusie gekomen dat het volgens mij niet slechter kan.

Kleine greep uit mijn waarnemingen:
-Meerdere dagen achter elkaar dezelfde vlies trui, met de rits half open... zonder iets eronder te dragen, op een gouwe ketting na
-Plastic oorbellen (in beide oren)
-Te grote gouwe horloges
-Te kleine petjes
-Bomber jacks met scheuren erin.
-Aussies, met eronder air mexxies (ja ze bestaan nog)
-Tribal tatoeages tot in de nek
-Kerels met tongpiercing (WTF?) en deze lieden bleven trouwens maar volhouden dat, ondanks hun slissende spraakgebrek, de piercing zstoer wazz  :D

Maar mijn persoonlijke favoriet was wel het gouwe oorbelletje, in de vorm van een vrachtwagentje  ](*,)


Zoals jullie al begrepen, heb ik vrij hard m'n best gedaan om dit theorie traject in een keer af te ronden, om hier nooit meer terug te hoeven keren :-({|=

Mediaman

  • Gast
Re: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?
Reactie #81 Gepost op: 27 februari 2010 – 11:16:07
Je vergeet de klompen.

Ramone

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.438
    • Bekijk profiel
Re: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?
Reactie #82 Gepost op: 27 februari 2010 – 11:35:43
Verrekte mongols, die buschauffeurs met hun gouwe kettinguh. Bedankt voor de update jonguh.

HGW

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.026
    • Bekijk profiel
Re: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?
Reactie #83 Gepost op: 27 februari 2010 – 14:00:09
Zeer waarschijnlijk heb ik onlangs de slechtst geklede beroepsgroep ooit ontdekt :mrgreen:

Klein zusje "skillz" wil graag een paarden-vrachtwagen voor d'r dressuur paardjes aanschaffen, dus leek het de oudere broer wel handig ook zo'n groot (C) rijbewijs te gaan halen.
Na uren te hebben doorgebracht in een theorie lokaal vol met truckers en buschauffeurs in spe, en dit volk tot in den treuren te hebben bestudeerd, ben ik tot de conclusie gekomen dat het volgens mij niet slechter kan.

Kleine greep uit mijn waarnemingen:
-Meerdere dagen achter elkaar dezelfde vlies trui, met de rits half open... zonder iets eronder te dragen, op een gouwe ketting na
-Plastic oorbellen (in beide oren)
-Te grote gouwe horloges
-Te kleine petjes
-Bomber jacks met scheuren erin.
-Aussies, met eronder air mexxies (ja ze bestaan nog)
-Tribal tatoeages tot in de nek
-Kerels met tongpiercing (WTF?) en deze lieden bleven trouwens maar volhouden dat, ondanks hun slissende spraakgebrek, de piercing zstoer wazz  :D

Maar mijn persoonlijke favoriet was wel het gouwe oorbelletje, in de vorm van een vrachtwagentje  ](*,)


Zoals jullie al begrepen, heb ik vrij hard m'n best gedaan om dit theorie traject in een keer af te ronden, om hier nooit meer terug te hoeven keren :-({|=


Hehehehe... klinkt herkenbaar. Ik was laatst met een collega even onderweg lunchen en we konden alleen een truckers stop vinden. bovenstaande geeft een aardige omschrijving van de mensen die daar druk hun gehaktbal en uitsmijter aan het weg werken waren.
if i stop lying i just disappoint you

marcos

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.152
    • Bekijk profiel
Re: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?
Reactie #84 Gepost op: 27 februari 2010 – 14:06:34
Als ik vrachtwagenchaffeur zou zijn zou ik een lekkere strakke off-white PT01 dragen, met 16cm pijpjes.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?
Reactie #85 Gepost op: 27 februari 2010 – 14:09:02
Als ik vrachtwagenchaffeur zou zijn zou ik een lekkere strakke off-white PT01 dragen, met 16cm pijpjes.

Met deze pet zeker.

cyka blyat

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Re: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?
Reactie #86 Gepost op: 27 februari 2010 – 14:09:13
Ik wilde vroeger ook trucker worden. Wel op een Mack of Peterbilt natuurlijk. Dit idee:





Leek me geweldig.

HGW

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.026
    • Bekijk profiel
Re: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?
Reactie #87 Gepost op: 27 februari 2010 – 14:29:37
De eerste keer dat ik in Amerika reed zag ik die in mijn spiegel. Je wordt dan gewoon even stil hoor. De Nederlandse trucks zijn gewoon speelgoed vergeleken met die dingen.
if i stop lying i just disappoint you

worstcase

  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Re: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?
Reactie #88 Gepost op: 08 maart 2010 – 16:59:56
Motoragenten.

14Skillz

  • Gast
Re: Welke beroepsgroep kleedt zich het beste (of het slechtste)?
Reactie #89 Gepost op: 10 maart 2010 – 03:11:22
Motoragenten.

Neem aan dat je hiermee bedoelt dat motor agenten slecht gekleed gaan ?
Wat maakt het dan dat motoragenten, ook zonder uniform, zo slecht gekleed gaan zoals bijvoorbeeld truckers of leraren ?