Geen misverstand erover: ik vind het hem sowieso goed staan en ik kan het wel waarderen
Ik vind het top, blijf het geweldig vinden..
Citaat van: "ruby tuesday"Ik vind het top, blijf het geweldig vinden..Daar ben ik het wel mee eens Ruby ieder zo zijn eigen stijl doe ik zelf ook.
Vooral die foute marktkraambretels met opdruk van de Amerikaanse vlag én met clipjes. Zo fout dat het eigenlijk best leuk is...
Citaat van: "Thijsch"Vooral die foute marktkraambretels met opdruk van de Amerikaanse vlag én met clipjes. Zo fout dat het eigenlijk best leuk is...Ik zie Jort dat niet dragen.. :
vind alleen de keuze van de bretels niet super.. Is een beetje in de gedachte van ''ik kan alles dragen, iedereen vind het toch wel mooi''..
Citaat van: "ruby tuesday"vind alleen de keuze van de bretels niet super.. Is een beetje in de gedachte van ''ik kan alles dragen, iedereen vind het toch wel mooi''..vind ik juist gaaf straalt een gigantische nonchalance uit.
Vanuit zijn leven gezien kan ie t doen...Denk dat het iets minder charmant is als je zo iedere morgen met je Daihatsu vanuit Leidseveen naar je werk op een bedrijventerrein bij Almere moet rijden... Om maar te zwijgen van wat je baas ervan vindt.