Auteur Topic: Stijliconen  (310541 keer gelezen)

JeeWee

  • Gebruiker
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Stijliconen
Reactie #120 Gepost op: 14 juli 2006 – 14:43:23
Citaat van: "Jason"

 Stijlicoon?

Citaat van: "Snob"

Nog een paar jongens met klasse.
Als je ze in de bladen tegenkomt altijd opletten wat ze dragen, want meestal zeer leerrijk !

Matteo Marzotto - zakenpartner van Valentino en altijd strak in het pak, zeer italian.


Marzotto, daarnaast Lodovico Barbera, van sartorialist.


Bij de linker heer vind ik de das te smal voor de boord. Het shirt  komt helaas niet onder het jasje uit. Beetje saai. Ik zou op z’n minst één opvallend item willen hebben. Niet blauw of zwart.

Bij de rechter heer mis ik de sokken. Dat vind ik buiten de fatsoensnorm vallen. De schoenen is ook niet helemaal mijn keuze. Vooral het model valt niet in de smaak. Ik vind het jammer dat de boord “knikt”. Komt misschien ook een beetje door zijn houding. Verder vind ik het wel prima ogen.


Grtz. JeeWee
leding maakt de man...

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Stijliconen
Reactie #121 Gepost op: 14 juli 2006 – 16:31:42
Citaat van: "JeeWee"
Citaat van: "Jason"

 Stijlicoon?

Citaat van: "Snob"

Nog een paar jongens met klasse.
Als je ze in de bladen tegenkomt altijd opletten wat ze dragen, want meestal zeer leerrijk !

Matteo Marzotto - zakenpartner van Valentino en altijd strak in het pak, zeer italian.


Marzotto, daarnaast Lodovico Barbera, van sartorialist.


Bij de linker heer vind ik de das te smal voor de boord. Het shirt  komt helaas niet onder het jasje uit. Beetje saai. Ik zou op z’n minst één opvallend item willen hebben. Niet blauw of zwart.

Bij de rechter heer mis ik de sokken. Dat vind ik buiten de fatsoensnorm vallen. De schoenen is ook niet helemaal mijn keuze. Vooral het model valt niet in de smaak. Ik vind het jammer dat de boord “knikt”. Komt misschien ook een beetje door zijn houding. Verder vind ik het wel prima ogen.


Grtz. JeeWee


Ik vind inderdaad die das ook wat minder...

Verder vind ik deze heeren absoluut goed gekleed!
Return to innocence...

godelieven

  • Gebruiker
  • Berichten: 313
    • Bekijk profiel
Stijliconen
Reactie #122 Gepost op: 14 juli 2006 – 17:05:01
Gusto is vandaag ook een beetje een stijlicoon in zijn blauwe zomer Luiggi Borelli pak.Met daaronder zijn suede Prada's zonder sokken......sorry Jeewee :lol: Hij is nu druk met een paar Koreanen een van hun vroeg daarnet "Have you forgot your socks" :lol:  in hun beste engels toen keek die wel erg beteutert :lol:
k ben een knecht van Gusto maar eigenlijk zijn vriendin.

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Stijliconen
Reactie #123 Gepost op: 14 juli 2006 – 17:36:33
Citaat van: "godelieven"
Gusto is vandaag ook een beetje een stijlicoon in zijn blauwe zomer Luiggi Borelli pak.Met daaronder zijn suede Prada's zonder sokken......sorry Jeewee :lol: Hij is nu druk met een paar Koreanen een van hun vroeg daarnet "Have you forgot your socks" :lol:  in hun beste engels toen keek die wel erg beteutert :lol:


Haha arme Gusto. Mij lijkt het wel een hele mooie zomerse outfit!
Die Koreanen snappen er gewoon niks van :P  :lol:
Return to innocence...

cheukert

  • Gebruiker
  • Berichten: 741
    • Bekijk profiel
Stijliconen
Reactie #124 Gepost op: 14 juli 2006 – 17:53:43
Citaat van: "TimMureau"
Citaat van: "godelieven"
Gusto is vandaag ook een beetje een stijlicoon in zijn blauwe zomer Luiggi Borelli pak.Met daaronder zijn suede Prada's zonder sokken......sorry Jeewee :lol: Hij is nu druk met een paar Koreanen een van hun vroeg daarnet "Have you forgot your socks" :lol:  in hun beste engels toen keek die wel erg beteutert :lol:


Haha arme Gusto. Mij lijkt het wel een hele mooie zomerse outfit!
Die Koreanen snappen er gewoon niks van :P  :lol:
Waarschijnlijk lopen die Koreanen over 2 jaar allemaal zonder sokken
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Stijliconen
Reactie #125 Gepost op: 14 juli 2006 – 18:37:25
Ik zat nog even met ze te praten over kleding.Maar de meesten lopen er casual bij daar in Korea volgens hun.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Stijliconen
Reactie #126 Gepost op: 14 juli 2006 – 19:35:20
Citaat van: "cheukert"
Citaat van: "TimMureau"
Citaat van: "godelieven"
Gusto is vandaag ook een beetje een stijlicoon in zijn blauwe zomer Luiggi Borelli pak.Met daaronder zijn suede Prada's zonder sokken......sorry Jeewee :lol: Hij is nu druk met een paar Koreanen een van hun vroeg daarnet "Have you forgot your socks" :lol:  in hun beste engels toen keek die wel erg beteutert :lol:


Haha arme Gusto. Mij lijkt het wel een hele mooie zomerse outfit!
Die Koreanen snappen er gewoon niks van :P  :lol:
Waarschijnlijk lopen die Koreanen over 2 jaar allemaal zonder sokken
Zoals je kan zien Cheukert geen echte stijlicoon de koreaan.Foto genomen in de kamer van Godelieven op kantoor.........wat een rommel  :lol:  hij vond het niet erg om op de foto te gaan kon er wel om lachen.

Support your local Mikey Fuoco chapter.

JeeWee

  • Gebruiker
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Stijliconen
Reactie #127 Gepost op: 14 juli 2006 – 21:29:20
Citaat van: "godelieven"
Gusto is vandaag ook een beetje een stijlicoon in zijn blauwe zomer Luiggi Borelli pak.Met daaronder zijn suede Prada's zonder sokken......sorry Jeewee :lol: Hij is nu druk met een paar Koreanen een van hun vroeg daarnet "Have you forgot your socks" :lol:  in hun beste engels toen keek die wel erg beteutert :lol:


Mijn Engels is ook niet zo goed  :lol:

Ik begrijp dat het opzet is... geen sokken aan... Ik persoonlijk vind het stijlloos... maar dat zal het dan wel niet zijn...

Grtz. JeeWee

(die blijkbaar nog veel moet leren)
leding maakt de man...

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Stijliconen
Reactie #128 Gepost op: 14 juli 2006 – 21:45:31
Ik vind dat het in loafers (zeker van suède) wel kan. Verder zie ik ook niet zo graag de Reinout Oerlemansstijl.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Stijliconen
Reactie #129 Gepost op: 14 juli 2006 – 21:50:45
Citaat van: "Merlino"
Ik vind dat het in loafers (zeker van suède) wel kan. Verder zie ik ook niet zo graag de Reinout Oerlemansstijl.
Weet niet hoe die Reinout erbij loopt maar idd suede loafers zonder sokken kan zeker goed.Doordat loafers laag vallen vind ik sokken er niet mooi bij staan zeker als je broek op hoogwater is.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Stijliconen
Reactie #130 Gepost op: 14 juli 2006 – 22:00:51
Reinout heeft een hekel aan sokken dus die draagt 'ie letterlijk nooit, maakt niet uit wat voor schoenen.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

cheukert

  • Gebruiker
  • Berichten: 741
    • Bekijk profiel
Stijliconen
Reactie #131 Gepost op: 14 juli 2006 – 22:15:47
Reinout Oerlemans ziet er vaak niet uit, soms heeft ie echter toch wel mooie pakken aan... :P
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Looking to improve

  • Gebruiker
  • Berichten: 421
    • Bekijk profiel
Stijliconen
Reactie #132 Gepost op: 15 juli 2006 – 11:54:32
Citaat van: "gusto napolitano"


 :shock:
Korte mouw-shirt mét das???
Driewerf [-X ! (Wat Alan Flusser tegenwoordig ook moge zeggen).

MtB
Waar zal ik nu eens niet op reageren...

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Stijliconen
Reactie #133 Gepost op: 15 juli 2006 – 12:04:46
:lol:  Dat ben ik niet op de foto :D niet erg mode bewust de Koreaan.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Stijliconen
Reactie #134 Gepost op: 15 juli 2006 – 13:30:51
ruig audiosetje zo rechtsonderin het foto'tje verstopt  :lol: