Wat is de Yoox code?Wil deze bestellen.knip
Wat is de Yoox code?
Kunnen jullie die Incotex broeken van de voor- en achterkant bekijken of ligt het aan mijn browser(instellingen)?Soms kan ik de foto's niet vergroten of verschijnt er slechts een foto van het vooraanzicht...
maar voor €169 een Incotex die normaal €299 kost leuke korting.
Citaat van: "foto010101"Kunnen jullie die Incotex broeken van de voor- en achterkant bekijken of ligt het aan mijn browser(instellingen)?Soms kan ik de foto's niet vergroten of verschijnt er slechts een foto van het vooraanzicht...Werkt inderdaad niet lekker. (Safari.) Zie net dat je als je klikt op 'more images' onder de foto, bij een aantal broeken dan wel de foto van de achterkant kunt vergroten.
Citaat van: "Jesper"Citaat van: "foto010101"Kunnen jullie die Incotex broeken van de voor- en achterkant bekijken of ligt het aan mijn browser(instellingen)?Soms kan ik de foto's niet vergroten of verschijnt er slechts een foto van het vooraanzicht...Werkt inderdaad niet lekker. (Safari.) Zie net dat je als je klikt op 'more images' onder de foto, bij een aantal broeken dan wel de foto van de achterkant kunt vergroten.Jep, ik ook!(IE7) Verdomd lastig...