Auteur Topic: [Webstore] Yoox  (253459 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel II
Reactie #510 Gepost op: 24 juni 2008 - 23:06:21
Citaat van: "Samuel"
werkt dat ruilen een beetje relaxt?

Gewoon cash back.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #511 Gepost op: 24 juni 2008 - 23:48:02
Ok super, ik had vandaag zo'n vilebrequin zwembroek binnen gehad maar die was echt veeeeeeeeeeeeel te klein  :lol: Maar even snel regelen dan en een nieuwe bestellen.

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #512 Gepost op: 25 juni 2008 - 16:40:54
Inderdaad goed geregeld; pakket is net opgehaald door UPS. Voor degene die een vilebrequin zwembroek willen kopen, neem een maatje groter dan je normaal hebt. Met broek maat 48/50 was een M echt veel te klein.

Luigi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #513 Gepost op: 25 juni 2008 - 17:00:55
Inderdaad goed geregeld; pakket is net opgehaald door UPS. Voor degene die een vilebrequin zwembroek willen kopen, neem een maatje groter dan je normaal hebt. Met broek maat 48/50 was een M echt veel te klein.

De vorige week geleverde Incotex in maat 48 is te klein, terwijl ik hier normaal wel deze maat in heb, wellicht betrefde het een ander model..
Volgende keer bestel ik maat 50 in ieder geval.

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #514 Gepost op: 25 juni 2008 - 17:02:16
Citaat van: "Luigi"

De vorige week geleverde Incotex in maat 48 is te klein, terwijl ik hier normaal wel deze maat in heb, wellicht betrefde het een ander model..

Was dat een Incotex die in Roemenië gemaakt is? Heb me laten vertellen dat die altijd klein vallen, nl.
Life is too short to drink bad wine

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #515 Gepost op: 25 juni 2008 - 17:25:55
Ik word een beetje jaloers op iedereen die zn spullen al binnen heeft gekregen. Ik heb twee incotex broeken (witte en een licht grijze) en een vintage 55 vest besteld (zelfde als Timothy kwam ik later achter) en ze zijn gisteren aan de deur geweest maar ik was aan het werken. Aangezien ik iedere dag vanaf half acht in de ochtend tot negen uur in de avond van huis ben kunnen ze het niet thuis bezorgen. Nu komt UPS naar mn kantoor toe maar dat is dan weer vanuit een ander warehouse van UPS. Dus nu moet ik tot vrijdag wachten!   :x

Luigi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #516 Gepost op: 25 juni 2008 - 17:26:32
Citaat van: "Gaja"
Citaat van: "Luigi"

Was dat een Incotex die in Roemenië gemaakt is? Heb me laten vertellen dat die altijd klein vallen, nl.

Ik kon dat etiket niet vinden, zat alleen een was-/onderhoudsinstructie in.

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #517 Gepost op: 25 juni 2008 - 22:32:15
Gegadigden voor knitwear; kijk even op Yoox, staat nog veel mooi spul van Zanone voor weinig.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #518 Gepost op: 25 juni 2008 - 22:37:01
Citaat van: "DaanL"
Gegadigden voor knitwear; kijk even op Yoox, staat nog veel mooi spul van Zanone voor weinig.

Klein vraagje tussendoor: die katoenen examplaren van Zanone, gaan die niet erg snel lubberen? Hoe is de fit over het algemeen?
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #519 Gepost op: 26 juni 2008 - 00:07:12
Net ook even een katoentje van Zanone besteld voor USD 55 (code werkt nog  :D )! Kan ik me geen buil aan vallen lijkt me. Ben benieuwd.
The man with style, is the man who can smile

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #520 Gepost op: 26 juni 2008 - 10:31:05
Citaat van: "foto010101"

Klein vraagje tussendoor: die katoenen examplaren van Zanone, gaan die niet erg snel lubberen? Hoe is de fit over het algemeen?

Slank. Gaan wel wat sneller lubberen dan wol, één keer wassen en ze zitten weer als gegoten.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #521 Gepost op: 26 juni 2008 - 12:18:44
Citaat van: "foto010101"

Slank. Gaan wel wat sneller lubberen dan wol, één keer wassen en ze zitten weer als gegoten.

Dankje, ik denk dat ik er een of twee ga bestellen!
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #522 Gepost op: 28 juni 2008 - 16:03:31
Ik heb bij Oger gister een Incotex aangehad, maatje 46, en zijn die maten hetzelfde op Yoox? Of is een Oger maat weer anders dan een Italiaanse op Yoox?

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #523 Gepost op: 28 juni 2008 - 18:32:49
Citaat van: "K-mail"
Ik heb bij Oger gister een Incotex aangehad, maatje 46, en zijn die maten hetzelfde op Yoox? Of is een Oger maat weer anders dan een Italiaanse op Yoox?

Smiddags in Rdam? Dan heb ik je denk gespot.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #524 Gepost op: 28 juni 2008 - 19:23:16
Citaat van: "Alberts"
Citaat van: "K-mail"

Smiddags in Rdam? Dan heb ik je denk gespot.

JIj bent een van de werknemers toch? Ik zat er al aan te twijfelen ;) Deze vraag is dan ook een beetje lullig, maar, tsja jullie hebben in die maat ook niet veel meer.

Sta jij toevallig in het AD van vandaag met dat item over Herenmode?