werkt dat ruilen een beetje relaxt?
Inderdaad goed geregeld; pakket is net opgehaald door UPS. Voor degene die een vilebrequin zwembroek willen kopen, neem een maatje groter dan je normaal hebt. Met broek maat 48/50 was een M echt veel te klein.
Citaat van: "Samuel"Inderdaad goed geregeld; pakket is net opgehaald door UPS. Voor degene die een vilebrequin zwembroek willen kopen, neem een maatje groter dan je normaal hebt. Met broek maat 48/50 was een M echt veel te klein.De vorige week geleverde Incotex in maat 48 is te klein, terwijl ik hier normaal wel deze maat in heb, wellicht betrefde het een ander model.. Volgende keer bestel ik maat 50 in ieder geval.
Citaat van: "Luigi"Citaat van: "Samuel"Inderdaad goed geregeld; pakket is net opgehaald door UPS. Voor degene die een vilebrequin zwembroek willen kopen, neem een maatje groter dan je normaal hebt. Met broek maat 48/50 was een M echt veel te klein.De vorige week geleverde Incotex in maat 48 is te klein, terwijl ik hier normaal wel deze maat in heb, wellicht betrefde het een ander model.. Volgende keer bestel ik maat 50 in ieder geval.Was dat een Incotex die in Roemenië gemaakt is? Heb me laten vertellen dat die altijd klein vallen, nl.
Gegadigden voor knitwear; kijk even op Yoox, staat nog veel mooi spul van Zanone voor weinig.
Citaat van: "DaanL"Gegadigden voor knitwear; kijk even op Yoox, staat nog veel mooi spul van Zanone voor weinig.Klein vraagje tussendoor: die katoenen examplaren van Zanone, gaan die niet erg snel lubberen? Hoe is de fit over het algemeen?
Citaat van: "foto010101"Citaat van: "DaanL"Gegadigden voor knitwear; kijk even op Yoox, staat nog veel mooi spul van Zanone voor weinig.Klein vraagje tussendoor: die katoenen examplaren van Zanone, gaan die niet erg snel lubberen? Hoe is de fit over het algemeen?Slank. Gaan wel wat sneller lubberen dan wol, één keer wassen en ze zitten weer als gegoten.
Ik heb bij Oger gister een Incotex aangehad, maatje 46, en zijn die maten hetzelfde op Yoox? Of is een Oger maat weer anders dan een Italiaanse op Yoox?
Citaat van: "K-mail"Ik heb bij Oger gister een Incotex aangehad, maatje 46, en zijn die maten hetzelfde op Yoox? Of is een Oger maat weer anders dan een Italiaanse op Yoox?Smiddags in Rdam? Dan heb ik je denk gespot.