Auteur Topic: [Webstore] Yoox  (253455 keer gelezen)

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel II
Reactie #525 Gepost op: 28 juni 2008 - 19:43:34
Mijn V-I-P in Haarlem Incotex 50 matched perfect met de Yoox 50

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #526 Gepost op: 28 juni 2008 - 19:57:20
Citaat van: "K-mail"
Citaat van: "Alberts"
Ik heb bij Oger gister een Incotex aangehad, maatje 46, en zijn die maten hetzelfde op Yoox? Of is een Oger maat weer anders dan een Italiaanse op Yoox?

Smiddags in Rdam? Dan heb ik je denk gespot.

JIj bent een van de werknemers toch? Ik zat er al aan te twijfelen ;) Deze vraag is dan ook een beetje lullig, maar, tsja jullie hebben in die maat ook niet veel meer.

Sta jij toevallig in het AD van vandaag met dat item over Herenmode?

Ik werk er inderdaad. Jij was het toch die geholpen werd door de oudere heer met bril? Je hebt nog een katoenen pak gepast en volgens mij ook gekocht. Jasje daarvan had ik nog gezien en zag er gaaf uit. Volgens mij Santoni monks aan.
Sta trouwens -voor zover ik weet- niet in het AD vandaag.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #527 Gepost op: 28 juni 2008 - 20:03:12
Ik heb bij Oger gister een Incotex aangehad, maatje 46, en zijn die maten hetzelfde op Yoox? Of is een Oger maat weer anders dan een Italiaanse op Yoox?

Smiddags in Rdam? Dan heb ik je denk gespot.

JIj bent een van de werknemers toch? Ik zat er al aan te twijfelen ;) Deze vraag is dan ook een beetje lullig, maar, tsja jullie hebben in die maat ook niet veel meer.

Sta jij toevallig in het AD van vandaag met dat item over Herenmode?

Ik werk er inderdaad. Jij was het toch die geholpen werd door de oudere heer met bril? Je hebt nog een katoenen pak gepast en volgens mij ook gekocht. Jasje daarvan had ik nog gezien en zag er gaaf uit. Volgens mij Santoni monks aan.
Sta trouwens -voor zover ik weet- niet in het AD vandaag.

Ohw, dan zal dat wel een andere werknemer zijn ;)

Monks waren Magnanni, maar "Jan" en een andere heer die aan tafel zat, dachten inderdaad allebei dat het santoni's waren. Ik heb het pak inderdaad gekocht met nog een andere lichtblauwe broek, voor een absolute spotprijs! Ben erg content, maar moet nog wel even wachten op het vermaken.

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #528 Gepost op: 28 juni 2008 - 22:02:29
Is idd een leuk pak, veel plezier ermee! Wellicht zie ik je als je eht af komt passen :)

Tims

• Gast
Reactie #529 Gepost op: 01 juli 2008 - 03:00:49
Ik heb net een Beige Incotex 46 bestelt.
Het was de laatste dus ik dacht laat ik die dan ook maar gelijk meepikken! :D

Gelukkig deed de code het nog dus heb 5% off gekregen over mijn order, gekregen en free shipping :D.

Ben echt zeer benieuwt. (1e Incotex ;) )
Heb hem ook maar voor de zekerheid naar mijn werk laten sturen :)

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #530 Gepost op: 01 juli 2008 - 20:24:40
Ik heb een blauwe half katoen half linnen, incotex besteld, eveneens in maatje 46. Ben ook erg benieuwd!

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #531 Gepost op: 01 juli 2008 - 20:54:18
Een pak van Caruso op YOOX is gemaakt van "wool voile". Wat houdt "wool voile" precies in? Is dit soms een extra dunne soort stof?
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #532 Gepost op: 01 juli 2008 - 20:57:49
Ik dacht altijd dat dat gordijnstof was  :o
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #533 Gepost op: 01 juli 2008 - 23:06:05
Citaat van: "adelante"
Ik dacht altijd dat dat gordijnstof was  :o

Citaat van: "[url=http://www.apparelsearch.com/glossary_v.htm
apparelsearch.com[/url]"]voile fine soft sheer fabric used especially for women's summer clothing or curtains.  Sheer and very light weight.   Usually made with cylindrical combed yarns.  To obtain a top quality fabric, very highly twisted yarns are used.  Voile drapes and gathers very well. The clear surface is obtained by singeing away any fuzzy yarns.  Has a hard finish and crisp, sometimes wiry hand.  "Voile de Laine" is wool voile.

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #534 Gepost op: 02 juli 2008 - 10:46:52
Ik heb een blauwe half katoen half linnen, incotex besteld, eveneens in maatje 46. Ben ook erg benieuwd!

Net binnen gekregen, en hij zit prima! Beetje strak rond de bovenbenen, maar dat is onvermijdelijk. Het is een beetje denim look. Nu even een vermaakwinkel vinden.

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #535 Gepost op: 02 juli 2008 - 12:31:35
Als je uit Rotterdam komt: Uniek, bij schouwburgplein.

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #536 Gepost op: 02 juli 2008 - 16:30:47
Als je uit Rotterdam komt: Uniek, bij schouwburgplein.

Jep, die wist ik! Helaas kom ik oorspronkelijk wel uit rotterdam, maar zit nu in eindhoven, dus heb even een adresje van Sergio met de search opgedoken.

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #537 Gepost op: 02 juli 2008 - 16:35:04

Net binnen gekregen, en hij zit prima! Beetje strak rond de bovenbenen, maar dat is onvermijdelijk. Het is een beetje denim look. Nu even een vermaakwinkel vinden.

Heb je normaal gesproken ook altijd maat 46 van andere broeken? Ben wel benieuwd hoe de Incotex-maatvoering van Yoox is.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #538 Gepost op: 02 juli 2008 - 16:39:02
Volgens mij komt de Incotex-maatvoering van Yoox wel overeen met je normale maat. Heb doorgaans maat 44 en ik heb een Incotex van Yoox in maat 46, die wat versmald moest worden (naar zo'n beetje maat 44).

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #539 Gepost op: 02 juli 2008 - 16:50:25
De Oger maat 46 kwam bij mij in ieder geval prima overeen met de yoox 46. Bij andere broeken verschilt het behoorlijk. Het ligt vaak aan de grootte van de bovenbenen en van de taille. Vaak heb ik te veel plek bij mn taille en achterwerk en te weinig bij bovenbenen. Maar bij incotex helemaal niet.

Als je het wilt proberen zou je er gewoon 1 kunnen bestellen met free shipping (verde@yoox), dan ben je helemaal geen geld kwijt als je hem terugstuurt. Of gewoon naar een incotexretailer gaan en passen.

Over andere broeken kan ik niet heel veel zeggen. Ik kon bijvoorbeeld die Diesel broek die jij hebt (meen ik) niet aan. Valenini 46 was veel te ruim voor me. Verder heb ik helaas niet veel vergelijkingsmateriaal.