Auteur Topic: Borrelli  (56835 keer gelezen)

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanitΰ - modern tailors
Re: Borrelli
Reactie #60 Gepost op: 07 juli 2011 – 11:18:30
Jasje inkorten zou ik niet zo snel doen, er zitten ook best forse kleppen op het jasje. Ik ben bang dat het jasje dan onderaan raar kort gaat lijken. Je haalt de verhouding eruit.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanitΰ - modern tailors

Swann

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.575
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #61 Gepost op: 07 juli 2011 – 11:22:33
Het jasje lijkt inderdaad wel in een lengtemaat. Daar valt niet tegenop te naaien. Hoe lang ben je als ik vragen mag?

Henley

  • Gebruiker
  • Berichten: 572
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #62 Gepost op: 07 juli 2011 – 12:48:48
Doe effe normaal, het is gewoon zes maten te groot. Zou het weer verkopen...

Caesarius

  • Gebruiker
  • Berichten: 648
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #63 Gepost op: 07 juli 2011 – 14:27:53
En overdrijven is ook een vak.

@Sergio, 1.5cm zou optisch een fors verschil maken, ik denk dat het jasje zelf dan nog redelijk in balans is.
Always have a better answer.

Lexcoaster

  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #64 Gepost op: 07 juli 2011 – 17:42:20

Waarom zou je je in hemelsnaam storen aan een te lange 'pantalon' bij de aanschaf? Als er iets relatief eenvoudig te verhelpen is, is dat het wel...

Maar het is nog eenvoudiger een pantalon/broek aan te schaffen waar niks aan verholpen hoeft te worden. Of is dat nou een vreemde redenatie?  :-k
Men kan nooit in alles falen, want falen in alles is nog een prestatie op zich.

bavb

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.466
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #65 Gepost op: 07 juli 2011 – 17:47:28
Maar het is nog eenvoudiger een pantalon/broek aan te schaffen waar niks aan verholpen hoeft te worden. Of is dat nou een vreemde redenatie?  :-k

Ja, bestaat niet.

Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

marcos

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.152
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #66 Gepost op: 07 juli 2011 – 17:56:03
Maar het is nog eenvoudiger een pantalon/broek aan te schaffen waar niks aan verholpen hoeft te worden. Of is dat nou een vreemde redenatie?  :-k

Denk eens na.

Ramone

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.438
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #67 Gepost op: 07 juli 2011 – 19:55:09
nOOb.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #68 Gepost op: 07 juli 2011 – 21:05:41
Wat is de maat van het pak? Aan de hand daarvan kan ik melden of het beter is om het weer te verkopen (voor 80 euro of zo) ;)

HGW

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.026
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #69 Gepost op: 08 juli 2011 – 21:37:32
Jongens, Lex is nieuw. Het is heel moeilijk een broek te vinden die meteen op maat is.

Heb je het pak al laten verbouwen? Ik ben namelijk benieuwd naar het resultaat, heb ook nog een pak waarvan het jasje te lang is....
if i stop lying i just disappoint you

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #70 Gepost op: 08 juli 2011 – 21:42:10
Jasje inkorten zou ik niet zo snel doen, er zitten ook best forse kleppen op het jasje. Ik ben bang dat het jasje dan onderaan raar kort gaat lijken. Je haalt de verhouding eruit.

Je zou dit probleem kunnen omzeilen door de kleppen naar binnen te vouwen...
cyka blyat

Lexcoaster

  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #71 Gepost op: 09 juli 2011 – 19:35:45
nOOb.

Denk eens na.

Vriendelijk communiceren is moeilijk. Ik weet het. In de moderne maatschappij is vriendelijkheid uit de mode, en het getuigd absoluut van veel lef om je daar vooral niet aan te conformeren. Dat lef heeft natuurlijk niet iedereen.  :-({|=

Op verzoek 'eens even nagedacht', en ja, het maakt bij MTM natuurlijk niet zo veel uit als de broek in eerste instantie wat te groot is. Maar goed, ik, die nog vooral confectie koopt, denk daar natuurlijk niet direct aan. Excusez moi hoor.

En nogmaals bravo Moretti voor dat pak, staat erg mooi. Ik ben fan van dat shirt.
Men kan nooit in alles falen, want falen in alles is nog een prestatie op zich.

HenkieVV

  • Gebruiker
  • Berichten: 76
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #72 Gepost op: 09 juli 2011 – 19:56:36
Vriendelijk communiceren is moeilijk. Ik weet het. In de moderne maatschappij is vriendelijkheid uit de mode, en het getuigd absoluut van veel lef om je daar vooral niet aan te conformeren. Dat lef heeft natuurlijk niet iedereen.  :-({|=

Op verzoek 'eens even nagedacht', en ja, het maakt bij MTM natuurlijk niet zo veel uit als de broek in eerste instantie wat te groot is. Maar goed, ik, die nog vooral confectie koopt, denk daar natuurlijk niet direct aan. Excusez moi hoor.

En nogmaals bravo Moretti voor dat pak, staat erg mooi. Ik ben fan van dat shirt.

Ook bij RTW is de lengte van een broek iets wat echt heel simpel aan te passen is, zelf of door een redelijk willekeurige kleermaker.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #73 Gepost op: 09 juli 2011 – 19:59:51
Het zal niet kwaad bedoeld zijn, Lexcoaster. Vat het ook niet persoonlijk op. Als je hier doorheen prikt zijn we best aardig. :mrgreen:


HGW

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.026
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #74 Gepost op: 09 juli 2011 – 23:37:12
Het zal niet kwaad bedoeld zijn, Lexcoaster. Vat het ook niet persoonlijk op. Als je hier doorheen prikt zijn we best aardig. :mrgreen:



Zeker weten....

Het forum is inderdaad niet geschikt voor tere zieltjes.
if i stop lying i just disappoint you