Auteur Topic: Borrelli  (56971 keer gelezen)

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #15 Gepost op: 05 oktober 2008 – 13:41:48
Erg mooi jasje, Daedalus.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #16 Gepost op: 05 oktober 2008 – 13:45:27
Dank voor de complimenten, ik ben er ook best blij mee.  :wink:
cyka blyat

Ennio Moretti

  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #17 Gepost op: 14 juni 2011 – 19:50:28
Dag allemaal,

Dit is mijn eerste post (waarvan er waarschijnlijk velen van gaan volgen), dus ik stel me graag even voor. Ik ben een student Integrale Veiligheidskunde van 21 jaar en begin veel waardering te krijgen voor "the finer things in life". Hierdoor is mijn smaak flink veranderd en let ik meer op details en afwerking. Ik lees nu zo'n weekje mee op dit forum en ben al vrij veel nieuwe dingen te weten gekomen. Graag zou ik hier nog een lange tijd verblijven en mijn stijl, met jullie hulp en tips, wat uitdiepen en misschien zelfs from the ground up een nieuwe fundering leggen. Beginnen met fundamentals en dan langzaam uitbouwen, zoals de meesten het hier hebben gedaan.

Dan ben ik nu aanbeland bij de reden waarom ik deze post in dit topic plaats. Het zit namelijk zo dat ik een week geleden de unieke kans kreeg om een Borrelli jasje en Borrelli kostuum voor weinig geld aan te schaffen. Deze kans greep ik natuurlijk met beide handen aan en ik ben erg tevreden met mijn aankopen. Bij de schouders zit zowel het jasje als het kostuum erg goed, maar ik ben wat onzeker over de lengte van zowel het jasje opzich als het jasje van het kostuum. Nu vroeg ik me af of jullie hier even jullie mening over kunnen geven. Daarbij zou ik ook graag willen weten of het slim is om hier, indien nodig, aanpassingen op te laten verrichten en wie ik daar het beste voor in vertrouwen kan nemen (ik ben bereid te reizen als dat nodig is).

Als eerste zal ik een aantal foto's van het jasje plaatsen en dan post ik later het kostuum, aangezien de accu van mijn fototoestel leeg raakte tijdens de sessie. Detailfoto's volgen later als daar belangstelling voor is.

http://imageshack.us/photo/my-images/861/img7729w.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/863/img7730v.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/835/img7731t.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/834/img7732v.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/217/img7733zg.jpg/

Ik hoor erg graag wat jullie vinden wat er moet gebeuren en hoe ik dit het beste kan laten doen. Bij voorbaat dank!

P.S.: Let niet op de schoenen, broek etc. Ik ben een beginner en heb het jasje enkel aangedaan, omdat ik wilde weten wat jullie ervan vonden en wat jullie me aanraden om ermee te doen.
Laatst bewerkt op: 14 juni 2011 – 19:54:25 door Ennio Moretti
"Vaak geďmiteerd, nooit geëvenaard"

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.379
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #18 Gepost op: 14 juni 2011 – 20:18:34


Ietwat aan de lange kant.( centimetertje of 7 schat ik zo)
Korter maken met dergelijke klepzakken geeft geen fraai eindresultaat.
Teruggeven/verkopen etc. dat jasje.



Fit kan me ook niet bekoren.
Laatst bewerkt op: 14 juni 2011 – 20:22:10 door Bogart

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #19 Gepost op: 14 juni 2011 – 20:20:46
Ai wat Bogart zegt, hier kan je niets mee.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #20 Gepost op: 14 juni 2011 – 20:22:12
Jammer. Mooie schouder, mooie revers. (Edit: op basis van de eerste foto.)

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.379
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #21 Gepost op: 14 juni 2011 – 20:44:54
Iets voor Leone misschien? ;)

Huey

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 1.527
  • La Dolce Vita
    • Bekijk profiel
    • Stijlforum.nl
Re: Borrelli
Reactie #22 Gepost op: 14 juni 2011 – 21:13:39
Bogart slaat de spijker op z'n kop.
I am fascinated by work, I can sit and look at it for hours.

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #23 Gepost op: 14 juni 2011 – 21:29:06
Iets voor Leone misschien? ;)

 :mrgreen:

Maar goed, je hebt wel een Borrelli.  8)

Ennio Moretti

  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #24 Gepost op: 14 juni 2011 – 21:38:26
Heel erg jammer om te horen. Ik denk dat ik te graag wilde en hoopte dat het met wat aanpassingen wat kon worden. Deze ga ik dan ook waarschijnlijk proberen te verkopen. Van het kostuum zal ik ook nog foto's maken, maar ik vrees het ergste. Erg jammer, maar een goede fit gaat er zeker nog komen. Dank jullie wel voor de eerlijke antwoorden.
"Vaak geďmiteerd, nooit geëvenaard"

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.698
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #25 Gepost op: 14 juni 2011 – 21:42:15
Internet (SF) is dan een harde leermeester. ;)

Ach, zo hebben we allemaal weleens een fout gemaakt. Het jasje is gewoon twee maten te groot. Niets aan doen, dus inderdaad, het beste is misschien wel verkopen en je verlies nemen. Als je het echt goedkoop gekocht hebt hoeft je misschien niet eens te verliezen. We hebben hier ook een vraag en aanbod-topic, trouwens.

Welkom ook trouwens!

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #26 Gepost op: 14 juni 2011 – 21:42:37
kom op, hier kan de beste man niets mee.

Als hij het jasje stoomt dan ziet die achterkant er meteen minder shabby uit. Aan de bovenkant een beetje innemen. Verder kan er best een paar cm af aan de onderkant. Die klepzakken dan maar naar binnen vouwen. het zal allemaal niet top notch zijn voor de "hoge heren in de board room"  :wink:, maar je moet wat als newbie van 21.

ps just my 2 cents
ps 2 de hoge positie van de camera doet het jasje ook iets langer lijken of zie ik dat verkeerd?
Laatst bewerkt op: 14 juni 2011 – 21:44:12 door Patrick Bateman
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Re: Borrelli
Reactie #27 Gepost op: 14 juni 2011 – 21:44:20
Ik zou in jouw geval het jasje laten tailleren en verder laten voor wat het is...
Als het een koopje was en het je eerste "uplevel" kledingstuk, kun je er geen buil aan vallen!!

Bij twijfel, hier proberen te verkopen en anderes via een andere site!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #28 Gepost op: 14 juni 2011 – 21:47:54
Twee maten te groot geloof ik niet anders zouden de mouwen ook langer moeten zijn.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.698
    • Bekijk profiel
Re: Borrelli
Reactie #29 Gepost op: 14 juni 2011 – 21:48:22
Ik zou in jouw geval het jasje laten tailleren en verder laten voor wat het is...
Als het een koopje was en het je eerste "uplevel" kledingstuk, kun je er geen buil aan vallen!!

Bij twijfel, hier proberen te verkopen en anderes via een andere site!

Dan raakt het uit balans Migli, op het rugpand heb je nu al flink wat stof over. En bovendien zoals eerder al is gezegd, het is ook flink te lang. Goed verbouwen ben je zo honderd euro verder en het resultaat zal waarschijnlijk niet zijn wat je hoopt.