Auteur Topic: ShopTheFinest.com  (13254 keer gelezen)

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Gepost op: 18 mei 2006 – 18:44:30
Ik zat erover te denken om via deze site dit Matuozzo shirt te proberen. Maar ik twijfel er een beetje over, zeker als je kijkt naar die foto van het knoopsgat; ziet er wel erg machinaal uit terwijl ik van Matuozzo toch zou verwachten dat dat wel handmatig zou zijn:

http://www.shopthefinest.com/storefrontprofiles/DeluxeSFItemDetail.aspx?sid=1&sfid=8262&c=88878&i=162826516

Wat denken jullie?
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Reactie #1 Gepost op: 18 mei 2006 – 19:13:01
Ziet er opzicht wel goed uit Merlino.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

C&A

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.851
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Reactie #2 Gepost op: 18 mei 2006 – 19:31:47
Citaat van: "Merlino"
Ik zat erover te denken om via deze site dit Matuozzo shirt te proberen. Maar ik twijfel er een beetje over, zeker als je kijkt naar die foto van het knoopsgat; ziet er wel erg machinaal uit terwijl ik van Matuozzo toch zou verwachten dat dat wel handmatig zou zijn:

Wat denken jullie?


Ook de knopen lijken machinaal aangezet; in elk geval geen hanenpootsteek. Misschien T4phage even PM-en? Lijkt me dat hij weet van Anna's hoed er rand
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

C&A

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.851
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Reactie #3 Gepost op: 18 mei 2006 – 19:32:03
Citaat van: "Merlino"
Ik zat erover te denken om via deze site dit Matuozzo shirt te proberen. Maar ik twijfel er een beetje over, zeker als je kijkt naar die foto van het knoopsgat; ziet er wel erg machinaal uit terwijl ik van Matuozzo toch zou verwachten dat dat wel handmatig zou zijn:

Wat denken jullie?


Ook de knopen lijken machinaal aangezet; in elk geval geen hanenpootsteek. Misschien T4phage even PM-en? Lijkt me dat hij weet van Anna's hoed en rand
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Pietro

  • Gebruiker
  • Berichten: 331
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Reactie #4 Gepost op: 18 mei 2006 – 19:47:03
Precies.
Is alles wat er op die site wordt aangeboden 'echt'? Ik zie sommige spullen van Barba, Borrelli en dergelijke waar ik mijn twijfels bij heb.

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Reactie #5 Gepost op: 18 mei 2006 – 19:49:47
Dit is eigenlijk het eerste shirt waarbij ik echt twijfel. Het is van dezelfde guy als de Ebay store 'The worlds finest'. Heeft wel een 100% positieve feedback van 5934 in totaal!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Reactie #6 Gepost op: 18 mei 2006 – 20:08:10
Citaat van: "Pietro"
Precies.
Is alles wat er op die site wordt aangeboden 'echt'? Ik zie sommige spullen van Barba, Borrelli en dergelijke waar ik mijn twijfels bij heb.


Spul is allemaal echt!

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Reactie #7 Gepost op: 18 mei 2006 – 20:08:18
Citaat van: "Pietro"
Precies.
Is alles wat er op die site wordt aangeboden 'echt'? Ik zie sommige spullen van Barba, Borrelli en dergelijke waar ik mijn twijfels bij heb.
Wel veel oude spullen als ik zo eens rond kijk.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Reactie #8 Gepost op: 18 mei 2006 – 20:32:53
Ik vind deze wel aardig:

http://www.shopthefinest.com/storefrontprofiles/DeluxeSFItemDetail.aspx?sid=1&sfid=82624&c=73345&i=67594266

 :D

Alleen lijkt het alsof er een borstzakje opzit, of is dat een vouw?
This, madame, is Versailles.

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Reactie #9 Gepost op: 18 mei 2006 – 20:35:41
Borstzakje, staat er ook:

Chest Pockets:  1 Classic, Angled Corners

;)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Reactie #10 Gepost op: 18 mei 2006 – 20:39:33
Citaat van: "Merlino"
Borstzakje, staat er ook:

Chest Pockets:  1 Classic, Angled Corners

;)


Domme ik. Jammer, wel een mooi ding verder  :?
This, madame, is Versailles.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
ShopTheFinest.com
Reactie #11 Gepost op: 18 mei 2006 – 21:10:09
Topic even gesplitst naar een eigen topic voor deze online winkel.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
ShopTheFinest.com
Reactie #12 Gepost op: 22 mei 2006 – 23:20:25
Citaat van: "C&A"
Citaat van: "Merlino"
Ik zat erover te denken om via deze site dit Matuozzo shirt te proberen. Maar ik twijfel er een beetje over, zeker als je kijkt naar die foto van het knoopsgat; ziet er wel erg machinaal uit terwijl ik van Matuozzo toch zou verwachten dat dat wel handmatig zou zijn:

Wat denken jullie?


Ook de knopen lijken machinaal aangezet; in elk geval geen hanenpootsteek. Misschien T4phage even PM-en? Lijkt me dat hij weet van Anna's hoed er rand


Ik heb de gok genomen. 2 Matuozzo's besteld.

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Reactie #13 Gepost op: 22 mei 2006 – 23:40:50
Heb ook 't idee dat de foto's niet altijd even goed kloppen. Bij elke incotex zie je bijv een label met een (r) symbool achter de naam incotex, en toen ik de broek binnenkreeg zat er gewoon hetzelfde label in als dat er hier in zit.

Wel lekker vlot trouwens, maandag verzonden, vrijdag binnen. Had ik niet verwacht uit de USA.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

C&A

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.851
    • Bekijk profiel
Re: ShopTheFinest.com
Reactie #14 Gepost op: 30 mei 2006 – 15:18:31
Citaat van: "Merlino"
Maar ik twijfel er een beetje over, zeker als je kijkt naar die foto van het knoopsgat; ziet er wel erg machinaal uit terwijl ik van Matuozzo toch zou verwachten dat dat wel handmatig zou zijn:


Zojuist trof ik deze post op Styleforum.net aan

Citaat
From a correspondence with Simona Matuozzo Feb. 2006:


We have 3 different product quality:

1) 100% hand made shirt. The collar of the shirts is probably the differentiation element of the product. It's very soft and the inside material of it, it's not attached to the fabric. This is our very best product. Adopting an excellente quality cotton fabric, we apply to our best client.

2) 80% hand made shirt. This is an outstanding product as well. We adopt the same fabric of the first product.

The difference between 100% and 80% handmade shirts is that the 100% shirt has even the folds are hand-made. That's it.

3) Pret-a-porter shirt with Anna Matuozzo style and very good cotton fabric. "Worldsfinest" I believe has these.

You can order shirts over email if you want. Otherwise we can send you our customer schedule that could help to make the measures (in case of measure made shirt).

If you have any question, please do not hesitate to contact me anytime.

Best Regards,

Simona Matuozzo

Camiceria Matuozzo
Viale Gramsci, 26
80122 Napoli (Italy)
Tel / Fax (+39) 081 663874
[email protected]
www.annamatuozzo.it
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new