Auteur Topic: ShopTheFinest.com  (14150 keer gelezen)

Chillmeister

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Reactie #15 Gepost op: 12 september 2006 - 17:57:28
Heb zo zitten kijken op de site want ik wil een leuke barba shirt kopen, maar een of andere rede is de mauwlengte altijd verkeerd. Ik zie niks met een mauwlente van 35inch, wat toch de standaard lengte is bij maatje 16/41.   :(

Napoleon

• Gast
ShopTheFinest.com
Reactie #16 Gepost op: 12 september 2006 - 18:05:54
voor hetzelfde geld heb je een andere merk mtm

Chillmeister

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Reactie #17 Gepost op: 12 september 2006 - 19:26:02
MTM in London kost een tikkie meer dan in NL, vandaar dat ik italiaans RTW zoek omdat het toch een slankere pasvorm zal hebben

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Reactie #18 Gepost op: 12 september 2006 - 19:27:03
Ben je al bij Rubinnaci geweest die heeft ook rtw hemden.

Chillmeister

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
ShopTheFinest.com
Reactie #19 Gepost op: 12 september 2006 - 20:52:38
Citaat van: "gusto napolitano"
Ben je al bij Rubinnaci geweest die heeft ook rtw hemden.

moet ik nog even doen, was alleen afgelopen weekend bezig met nieuwe kamer te zoeken. je weet niet toevallig de richtprijs van die overhemden? £75-£100 of meer?

Tukkerstyle

• Bekijk profiel
Re: ShopTheFinest.com
Reactie #20 Gepost op: 05 maart 2010 - 17:55:42
Beste forumleden,

Ik vroeg me af of iemand recente ervaringen heeft gehad met deze webwinkel. Ik heb onlangs twee Valentini Sartoria-broeken bij Osjee in Enschede aangeschaft en dat modelletje lijkt me wel op het lijf geschreven. Omdat het nogal prijzige broekjes betreffen ben ik eens even aan googlen geslagen. Op bovengenoemde website zag ik ook wat leuke kleurtjes voor de zomer tegen een iets gunstiger prijs in vergelijking met Osjee. Ik vraag me alleen af in hoeverre deze site betrouwbaar is en of het niet gaat om gedateerde modellen. Mijn broeken kenmerken zich door een wat nauwer pijpje (18 cm). 

treviorum

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #21 Gepost op: 31 maart 2010 - 20:17:13
Beste forumleden,

Ik vroeg me af of iemand recente ervaringen heeft gehad met deze webwinkel. Ik heb onlangs twee Valentini Sartoria-broeken bij Osjee in Enschede aangeschaft en dat modelletje lijkt me wel op het lijf geschreven. Omdat het nogal prijzige broekjes betreffen ben ik eens even aan googlen geslagen. Op bovengenoemde website zag ik ook wat leuke kleurtjes voor de zomer tegen een iets gunstiger prijs in vergelijking met Osjee. Ik vraag me alleen af in hoeverre deze site betrouwbaar is en of het niet gaat om gedateerde modellen. Mijn broeken kenmerken zich door een wat nauwer pijpje (18 cm). 

Hetgeen ze verkopen ziet er allemaal erg goed uit. Ik zit te likkebaarden wanneer ik de jasjes van Attolini bekijk. Ik zou, als het mogelijk is, via Ideal betalen, dit omdat je dan koperbescherming geniet. Daarnaast kun je, las ik op de site, gewoon je spullen binnen vijf dagen retourneren als je het allemaal niet zo'n geslaagd vind. De vraag over de broeken zou ik even doorspelen naar de mensen achter de site. Gedateerde modellen maken alleen uit als het gaat om mode. Over het algemeen zijn kwaliteitspakken niet aan mode onderhevig en zijn daardoor tijdloos. Als het gaat om broeken, staan de maten toch gewoon gegeven? Anders kun je bij een gerenommeerde kleermaker je broekspijpen laten vernauwen.

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #22 Gepost op: 31 maart 2010 - 20:25:04
Je krijgt echter geen geld terug, wel storecredit. Als iemand interesse heeft in een kleine 400 dollar storecredit met wat korting, laat maar horen.

Cybermans

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #23 Gepost op: 31 maart 2010 - 20:48:01
Ik zou, als het mogelijk is, via Ideal betalen, dit omdat je dan koperbescherming geniet.

Bij ideal heb je geen kopersbescherming

treviorum

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #24 Gepost op: 01 april 2010 - 20:26:58
Bij ideal heb je geen kopersbescherming

Sorry, ik bedoelde PayPal.

Mediaman

• Gast
Reactie #25 Gepost op: 27 februari 2011 - 19:56:10
Heren,

Met de naderende zomer in gedachten; er staat een behoorlijke hoeveelheid Incotex broeken op deze site a USD 129,- + USD 35,- bezorgkosten.

Vergeleken met Oger nog steeds de moeite imo.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #26 Gepost op: 01 maart 2011 - 10:54:25
Helaas moet men invoerrechten en OB betalen en dan komt er toch nog minstens 30% bij. :(
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Mediaman

• Gast
Reactie #27 Gepost op: 01 maart 2011 - 10:58:04
Helaas moet men invoerrechten en OB betalen en dan komt er toch nog minstens 30% bij. :(

Die was ik ff vergeten,... :?

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #28 Gepost op: 01 maart 2011 - 11:03:31

Niet helemaal, tot € 150,- geen douanerechten. De Incotex-broek in het voorbeeld van Mediaman komt dan op iets meer dan € 140,- uit. Maar mogelijk komen daar dan nog inklarings- en afhandelingskosten bij.
Laatst bewerkt op: 01 maart 2011 - 11:05:19 door Jesper

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #29 Gepost op: 01 maart 2011 - 12:12:29
Correct wat betreft de douane rechten maar verder moet er tussen de 22 - 150 euro gewoon OB worden voldaan over zowel het artikel als ook de verzendkosten plus inklarings- en afhandelingskosten, hetgeen inhoudt dat het artikel sowieso zo'n 25% duurder wordt.
http://www.douane.nl/veelgesteldevragen/#P4_63
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“