Een belangrijk onderwerp en voor mij weer interessant geworden omdat ik een aantal broeken heb laten vermaken. Ze zijn vermaakt bij een zaak waar ik dit nog nooit eerder heb gedaan, dit soort pionierswerk brengt altijd spanningen met zich mee omdat je nooit weet wat ze ervan bakken!
Oke, mijn eisen waren (heb dit ook duidelijk aangegeven):
*) Hoog water;
*) Beenverschil meenemen (scheelt toch snel een cmtje in beenlengte);
*) 19cm pijpjes (19cm en geen mm meer);
*) Wortelachtige vorm broek (niet overdreven);
*) After diner split MOET behouden blijven.
Lijken me redelijk makkelijke eisen die voor niet al te veel geld (<30 Euro) gedaan moeten kunnen worden.
Zie hier het resultaat van een Borrelli moleskin broek:

Achteraanzicht:
Hier is dus duidelijk niet gelet op het verschil van beenlengte tussen links en rechts. Dit kan dus weer opnieuw want het ziet er niet uit.

Zijaanzicht:
Pijp is 20 cm ipv 19 (hoe moeilijk kan kijken op een meetlint zijn...), kan dus opnieuw. Omdat de pijp (naar mijn mening) iets te breed is valt de achterkant ook tever naar achter. Voorkant zit in principe goed ware het niet dat er een kreukel zit, even kijken wat we hier aan gaan doen.

Je ziet hier duidelijk dat het verschil in beenlengte niet is doorgevoerd in de lengte van de pijp.
Heren, ik ben benieuwd wat jullie zouden veranderen met in achtneming van mijn eisen/wensen. Ben zelf absoluut niet tevreden en ik verwacht voor het geld dat ik betaald heb fasoenlijk werk.