Geachte heren,
Ik wil graag naar mijn studie een herenmodezaak beginnen. Ik weet alleen nog niet precies welke merken ik wil gaan voeren. De bedoeling om de winkel te positioneren in het midden-hoog segment. Het moet niet hetzelfde worden als Harvie, maar wel iets soortgelijks. Voor de Casual moet u denken aan Paul en Shark (soort concurrent van Tommy Hilfiger). Voor de confectie/MTM moet u denken aan Corneliani. Ik heb liefste alleenrecht op het merk in Groningen, dus als men nog een paar leuke merken voor mij weet, laat het mij weten.
Met vriendelijke groet,
Rodney
Dude !!!

:

:

Paul & Shark heeft al 2 miljoen verkooppunten, Corneliani ook, zitten niet op nieuwe klanten te wachten, zeker niet op dromers. Voor maatwerk is Corneliani geen goede optie.
Laten we hopen dat je lekker babbelt en dat het bij interessante praat blijft
mocht je echter een debiel vinden die je financiert dan voorspel ik een -soon to be - nieuw erelid in de galerij der faillozen.
heb je meer in huis dan babbels
ga dan in zo'n duffe toko werken, restyle hem door de jaren en maak een deal met de eigenaar de toko stap voor stap over te nemen. alles vastleggen met een advocaat ( je "goede kennis") en weten wat je doet, zolang t jouw winkel niet is ben je aan t klooien met andermans geld
if you got what it takes you'll find chances everywhere