Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027983 keer gelezen)

William

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #735 Gepost op: 23 januari 2006 - 15:09:55
bedankt!

het is best vervelend dat mijn wensen en budget niet bij elkaar aansluiten.

Momenteel heb ik 1 MTM Suit Supply pak. Schoenen is bij mij een groot probleem, doen eigenlijk altijd pijn en loop soms zelfs met bebloede sokken rond.  :( Zou wel eens een paar echte mooie schoenen willen maar ben bang veel geld uit te geven en dan nog schoenen te hebben die pijn doen.

Verder ben ik best dik. Buikje, biertje  :D

Vind het jammer dat er op mijn opleiding zoveel mensen rondlopen die me in mijn dagelijkse outfit (jeans,hema-hemd, corduroy jasje) al overdressed vinden.

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #736 Gepost op: 23 januari 2006 - 15:16:31
Citaat van: "William"
. Schoenen is bij mij een groot probleem, doen eigenlijk altijd pijn en loop soms zelfs met bebloede sokken rond.  :( Zou wel eens een paar echte mooie schoenen willen maar ben bang veel geld uit te geven en dan nog schoenen te hebben die pijn doen.

Draag jij klompen? :wink:

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #737 Gepost op: 23 januari 2006 - 15:17:59
bedankt!

het is best vervelend dat mijn wensen en budget niet bij elkaar aansluiten.

Momenteel heb ik 1 MTM Suit Supply pak. Schoenen is bij mij een groot probleem, doen eigenlijk altijd pijn en loop soms zelfs met bebloede sokken rond.  :( Zou wel eens een paar echte mooie schoenen willen maar ben bang veel geld uit te geven en dan nog schoenen te hebben die pijn doen.

Verder ben ik best dik. Buikje, biertje  :D

Vind het jammer dat er op mijn opleiding zoveel mensen rondlopen die me in mijn dagelijkse outfit (jeans,hema-hemd, corduroy jasje) al overdressed vinden.

Weleens door een orthopedische schoenmaker laten kijken naar de oorzaak van de pijn? Dit lijkt me toch niet zo heel gezond.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #738 Gepost op: 23 januari 2006 - 15:28:06
Citaat van: "Sergio"
Weleens door een orthopedische schoenmaker laten kijken naar de oorzaak van de pijn? Dit lijkt me toch niet zo heel gezond.

Zou ik ook doen... dit is niet normaal.

Laatste keer dat ik bebloede sokken zag was na een speedmars van 15 km op niet-ingelopen kisten. Maar dat zijn excessen.

William

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #739 Gepost op: 23 januari 2006 - 15:34:54
Nooit laten bekijken nee. Probleem doet zich het meeste voor bij de hiel en de kleine teen. Mijn voet is vrij breed en als ze in de breedte passsen heb ik weer teveel ruimte bij de hiel waardoor ik deze kapotloop.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #740 Gepost op: 23 januari 2006 - 15:37:30
Nooit laten bekijken nee. Probleem doet zich het meeste voor bij de hiel en de kleine teen. Mijn voet is vrij breed en als ze in de breedte passsen heb ik weer teveel ruimte bij de hiel waardoor ik deze kapotloop.

Als je echt afwijkende voeten hebt of speciale problemen dan zijn maatschoenen (helaas) je enige optie. Even informeren bij je verzekering, zaak vergoeden ze dat soort dingen wel (gedeeltelijk) als er een echte medische noodzaak is. Dit lijkt mij aanwezig. Afhankelijk van het bedrag dat ze vergoeden zijn er op het forum een aantal goede bespoke schoenmakers te vinden. Anders gewoon een goede orthopedische schoenmaker. Succes!
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #741 Gepost op: 23 januari 2006 - 16:00:14
Ik heb ook best brede voeten. Heb je van Bommel H-leest wel aangehad?
Ik heb vaak een paar vB suede halfhoog aan, ideale schoen, niet zo duur en niet kapot te krijgen, en zit ook nog eens heerlijk!

William

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #742 Gepost op: 23 januari 2006 - 16:21:21
Citaat van: "Napoleon"
Ik heb vaak een paar vB suede halfhoog aan, ideale schoen, niet zo duur en niet kapot te krijgen, en zit ook nog eens heerlijk!

nee. Ik kan niet zomaar een hoop geld aan schoenen uitgeven aangezien ik sowieo niet al teveel geld heb. Daarom blijf ik ook uit de duurdere schoenen uit de buurt. Soms zit een schoen in de winkel helemaal geweldig en als ik ze dan een tijd heb aangehad dan gaan ze pijn doen. Zitten ze opeens te los ofzo. Dat wil ik niet met een paar schoenen van 250 euro of meeer hebben omdat ik gewoonweg het geld niet heb om over de balk te smijten. Dilemma dus...

Jason

• Gast
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #743 Gepost op: 23 januari 2006 - 16:25:54
Citaat van: "Fastcruiser"
Citaat van: "Sergio"

Zou ik ook doen... dit is niet normaal.

Laatste keer dat ik bebloede sokken zag was na een speedmars van 15 km op niet-ingelopen kisten. Maar dat zijn excessen.

Heb je in dienst gezeten?

Guillaume

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #744 Gepost op: 23 januari 2006 - 16:36:01
Volgens mij hebben ze bij van Bommel, Avang en van Lier wel keus uit schoenen met bredere leesten. Vanaf 120-150 euro kun je dan al slagen.
e do not make mistakes. We have happy accidents.

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #745 Gepost op: 23 januari 2006 - 16:38:38

nee. Ik kan niet zomaar een hoop geld aan schoenen uitgeven aangezien ik sowieo niet al teveel geld heb. Daarom blijf ik ook uit de duurdere schoenen uit de buurt. Soms zit een schoen in de winkel helemaal geweldig en als ik ze dan een tijd heb aangehad dan gaan ze pijn doen. Zitten ze opeens te los ofzo. Dat wil ik niet met een paar schoenen van 250 euro of meeer hebben omdat ik gewoonweg het geld niet heb om over de balk te smijten. Dilemma dus...

Deze vB kosten geloof ik 190 E ofzo, valt toch wel mee

William

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #746 Gepost op: 23 januari 2006 - 16:40:12
Citaat van: "Guillaume"
Volgens mij hebben ze bij van Bommel, Avang en van Lier wel keus uit schoenen met bredere leesten. Vanaf 120-150 euro kun je dan al slagen.

Bedankt naamgenoot heb zelf een topic aangemaakt in "schoenen" omdat de discussie hier wat offtopic is

William

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #747 Gepost op: 23 januari 2006 - 16:41:29

Deze vB kosten geloof ik 190 E ofzo, valt toch wel mee

dat is nog steeds bijna mijn hele studiefinanciering  :P

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III
Reactie #748 Gepost op: 23 januari 2006 - 16:47:31
Ben je een gothic?
Sailing, an expensive way to travel for free"

William

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel III