Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027913 keer gelezen)

guest45

• Gast
Voorsteltopic
Reactie #5895 Gepost op: 06 november 2013 - 15:04:00
Welkom!

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5896 Gepost op: 06 november 2013 - 15:41:37
de zoveelste dyslectische academicus.
live and let die

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5897 Gepost op: 06 november 2013 - 15:43:34
Doe 's lief, wolf.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5898 Gepost op: 06 november 2013 - 15:45:29
Doe 's lief, wolf.

Dit ja. Of blijf anders weg uit dit topic.

Welkom Graystyle!

Graystyle

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5899 Gepost op: 06 november 2013 - 15:50:55
Dank voor het welkomstwoord, allen

de zoveelste dyslectische academicus.
Dyslectisch als het goed is niet ( ;)  ) en mijzelf profileren als 'academicus' of synoniemen hiervan houd ik niet van; gewoon (niet stijlvol genoeg) normaal

DennisM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5900 Gepost op: 14 november 2013 - 10:02:04
Ook ik ben maar zo beleefd me even voor te stellen. Aangenaam allen, Dennis is de naam. Ik lees al een tijdje ongeregistreerd mee, maar vandaag besloten om toch maar uit de schaduw te stappen en mijzelf te registreren. Ik verwacht zelf dat het vooral bij meelezen blijft, maar nu kan ik in ieder geval (indien ik die drang voel) reageren.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5901 Gepost op: 14 november 2013 - 14:29:54
Welkom Dennis. Meelezen is leuk, meediscusieren is (meestal) leuker!
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

UC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5902 Gepost op: 24 november 2013 - 14:57:15
Goedemiddag,

Bij deze mijn voorstelrondje. Bijna afgestudeerde midden-twintiger die vanaf nieuwjaar eindelijk aan het werkende leven mag beginnen. Ik heb de afgelopen tijd al wat enigszins meegelezen, maar om mijn kennis daadwerkelijk uit te kunnen breiden moet je natuurlijk ook af en toe mee kunnen discussiëren. Vandaar mijn aanmelding, zeker aangezien ik wat extra pakken zal moeten gaan aanschaffen voor mijn toekomstige baan. 

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5903 Gepost op: 24 november 2013 - 15:20:05
Herkenbare situatie, welkom UC.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Abe.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5904 Gepost op: 25 november 2013 - 11:19:13
Graag stel ik mezelf hier - na een tijd meelezen - ook kort voor!

Twintigjarige rechtenstudent uit Utrecht, voornamelijk geïnteresseerd in casual kleding en horloges. Tot nu toe: schoenen van Crockett & Jones en Santoni, (spijker)broeken van A.P.C., Incotex en Acne, pakken en shirts van SuitSupply en Oger RED, dassen van Hermès en Drake's en knitwear van S.N.S. Herning, A.P.C. en Howlin'. Ik hoop hier een hoop bij te leren.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5905 Gepost op: 25 november 2013 - 11:20:28
welkom Abe..
Be yourself no matter what they say

Thomas C.

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5906 Gepost op: 26 november 2013 - 15:50:37
Allen,

Ik ben van mening dat een nieuw lid zich op zijn minst moet voorstellen bij het deelnemen aan een nieuwe community, bij deze!

Momenteel zit ik in de eindfase van mijn opleiding, bedrijfskunde. Geboren en getogen in het Noorden van het land (Friesland), woonachtig in Groningen (provincie) te Groningen (stad). Kortom, het aloude verhaal van de student zonder geld, die er graag goed bij wil lopen.

Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in het opbouwen van een garderobe met daarin de -voor mij-  essentiële (semi-)formele klassiekers (pakken, schoenen, shirts & dassen). Daarnaast zoek ik ook inspiratie voor een garderobe met stijlvolle kledij die draagbaar is in het weekend. In een latere fase zou ik dit graag uitbouwen, lees: betere kwaliteit, meer uitdagende combinaties, avondkleding etc.

Bij deze wil ik de leden van dit forum alvast hartelijk bedanken voor het opbouwen van deze geweldige bron van kennis! Ik hoop jullie ooit te treffen in een discussie of bij het oplossen van elkaars vraagstukken.

Groet,

Thomas

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5907 Gepost op: 26 november 2013 - 16:03:29
Allen,

Ik ben van mening dat een nieuw lid zich op zijn minst moet voorstellen bij het deelnemen aan een nieuwe community, bij dezen!

Momenteel zit ik in de eindfase van mijn opleiding, bedrijfskunde. Geboren en getogen in het Noorden van het land (Friesland), woonachtig in Groningen (provincie) te Groningen (stad). Kortom, het aloude verhaal van de student zonder geld, die er graag goed bij wil lopen.

Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in het opbouwen van een garderobe met daarin de -voor mij-  essentiële (semi-)formele klassiekers (pakken, schoenen, shirts & dassen). Daarnaast zoek ik ook inspiratie voor een garderobe met stijlvolle kledij die draagbaar is in het weekend. In een latere fase zou ik dit graag uitbouwen, lees: betere kwaliteit, meer uitdagende combinaties, avondkleding etc.

Bij dezen wil ik de leden van dit forum alvast hartelijk bedanken voor het opbouwen van deze geweldige bron van kennis! Ik hoop jullie ooit te treffen in een discussie of bij het oplossen van elkaars vraagstukken.

Groet,

Thomas

Welkom Thomas! :)

Thomas C.

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5908 Gepost op: 26 november 2013 - 16:07:21
Welkom Thomas! :)

Waarvoor mijN daNk!  ;)

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel