Allen,
Ik ben van mening dat een nieuw lid zich op zijn minst moet voorstellen bij het deelnemen aan een nieuwe community, bij deze!
Momenteel zit ik in de eindfase van mijn opleiding, bedrijfskunde. Geboren en getogen in het Noorden van het land (Friesland), woonachtig in Groningen (provincie) te Groningen (stad). Kortom, het aloude verhaal van de student zonder geld, die er graag goed bij wil lopen.
Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in het opbouwen van een garderobe met daarin de -voor mij- essentiële (semi-)formele klassiekers (pakken, schoenen, shirts & dassen). Daarnaast zoek ik ook inspiratie voor een garderobe met stijlvolle kledij die draagbaar is in het weekend. In een latere fase zou ik dit graag uitbouwen, lees: betere kwaliteit, meer uitdagende combinaties, avondkleding etc.
Bij deze wil ik de leden van dit forum alvast hartelijk bedanken voor het opbouwen van deze geweldige bron van kennis! Ik hoop jullie ooit te treffen in een discussie of bij het oplossen van elkaars vraagstukken.
Groet,
Thomas