Beste allen,
Stiekem meelezen doe ik al een aantal maanden, maar ik vind het nu tijd om me te registeren.
Vooral omdat ik een aantal vragen heb omtrent pakken, shirts, schoenen etc. en om me verder t ontwikkelen.
De vragen die ik heb zal ik in de betreffende topics plaatsen.
Meer over mijzelf, ik ben 22 jaar, al een aantal jaar werkzaam in de Accountancy (Duaale opleiding). Doordeweeks 'verplicht' in pak gekleed, s'avonds en in het weekend gekleed in casual kleding.
Afgelopen jaren verschillende pakken (WE, SuSu en Hilfiger), shirts (HM, Zara, RL, Hilfiger, SuSu) en drie paar schoenen (van Lier, van Bommel en Greve) aangeschaft. Ik ben niet echt gesteld op een merk, maar voornamelijk op een goede pasvorm en goede kwaliteit. Verder vind ik het fijn om kleding te dragen die niet iedereen heeft. Niet voor de status maar puur om me te onderscheiden.
De afgelopen jaren is mijn smaak ontwikkeld, verbeterd en 'eis' ik meer van de kleding. Om mijn kledingsmaak te verbeteren en goede adressen voor kleding, kleermakers en stomerijen te vinden ben ik op internet gaan zoeken en kwam ik al snel uit op Stijlforum.nl. Ik merk de laatste maanden dat ik geen genoegen meer neem met de confectie pakken en hemden van SuSu. Stijlforum.nl biedt de uitkomst om de mogelijkheden te ontdekken en proberen.
Ik weet zeker dat ik hier een enorme diversiteit aan kennis ga opdoen en hoop dat ik mijn smaak verder kan ontwikkelen.
Groet,
McWimp