Heren,
Al een aantal jaar lees ik af en toe het een en ander op dit forum, en vond het tijd om mij eindelijk een keer te gaan mengen in de gesprekken, die mij doorgaans zeer interesseren (uitzonderingen daargelaten

).
Ik ben 22 jaar en hou mij in het dagelijks leven bezig met studeren (Hotelschool in Den Haag en Rechten in Leiden), het verzorgen van wijnproeverijen voor studenten en aspirant-wijnenthousiasten, uiteten gaan, koken en natuurlijk kleding.
Mijn aankoopgedrag qua kleding correleert volledig met wat ik elke maand te besteden en dat is helaas nog niet precies het budget wat ik graag zou willen besteden. Maar in mijn kast hangt/ligt in principe: Jeans van Jacob Cohen en Levi's, shirts van Suitsupply, een paar van borrelli en 2 maathemden. Qua pakken heb ik een stuk of 5 pakken van de red-line van Oger en 2 van suit-supply. Blazers draag ik voornamelijk van Polo by Ralph Lauren. Ik ben gek van schoenen van Santoni en John Lobb.
Dit om een klein beeld te schetsen van mijn smaak.
Ik ben hier vooral om inspiratie op te doen voor komende aankopen op kledinggebied en mee te praten over alles dat met eten en drinken te maken heeft.
Er zijn genoeg mensen hier waar ik veel van kan leren en ben ook zeker bereid om zoveel mogelijk informatie tot mij te nemen.
Mocht iemand verder nog vragen hebben, stel ze gerust!