Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027772 keer gelezen)

Montebaldo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #5700 Gepost op: 22 april 2013 - 17:29:04

In het dagelijkse leven studeer ik, en slijt ik mijn dagen in de oudste stad van Nederland en in Tilburg.

Als jullie mijn nu excuseren,   :mrgreen:

Als oud student van de KUB begrijp en versta ik je volledig.  En een warm welkom vanuit het zuiden.

Martijn

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5701 Gepost op: 25 april 2013 - 20:42:55
Gegroet heren,

Ik ben slechts achttien, en kleed me sinds een aantal jaren graag 'netjes'.
(Ben nog een leek, dus wat 'stijlvol' is kan ik nog nauwelijks beoordelen)

Helaas ben ik vrij lang en vooral erg dun. Kleding uit het rek zit dus vrijwel altijd dramatisch.
Ben nu mijn eerste ervaringen aan het opdoen met MtM kleding. Volgende week heb ik een afspraak voor het afpassen van mijn eerste hemd. (Hoera)

De komende tijd ga ik proberen een fatsoenlijke garderobe samen te stellen. Vandaar dat ik heb besloten mij hier in te schrijven.
Bovenaan mijn lijstje staan nog een aantal hemden en een paar losse jasjes. Als de financiën het toelaten komende herfst het eerste MtM pak. Na hier veel gelezen te hebben ga ik denk ik voor iets uit de business basics collectie van Vanità.

Sinds dit jaar studeer ik overigens econometrie aan de Erasmus universiteit in Rotterdam en ik kom oorspronkelijk uit de buurt van Zwolle.
Aangezien deze post al wat aan de lange kant is lijkt dit mij wel voldoende info.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5702 Gepost op: 25 april 2013 - 20:46:12
hoi.
live and let die

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5703 Gepost op: 25 april 2013 - 20:55:01
Welkom Martijn!

G.J.

• Gebruiker
  • I have a very simple taste. I only want the best
    • Bekijk profiel
Reactie #5704 Gepost op: 25 april 2013 - 23:23:23
Welkom Martijn !

Goede studiekeuze.
Hoe bevalt de studie ? ( misschien beter in studie-topic ?)

cascoesz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5705 Gepost op: 26 april 2013 - 13:30:35
Goedemiddag Allen,
Middels dit bericht wil ik mijzelf aan jullie voorstellen. Ik volg het forum al een tijdje waarna ik uiteindelijk toch de knoop heb doorgehakt om mijzelf te registreren.

Drie jaar geleden ben ik begonnen in de Sales bij CARU Containers. Deze baan in combinatie met een part-time studie bedrijfskunde in het dorpje/stadje Breukelen betekende dat mijn kleding en persoonlijke verzorging steeds meer mijn interesse kregen (en hierdoor ook een vaste plek in het maandelijkse budget. :mrgreen:).  Buiten mooie kleding in diverse stijlen ben ik gek op oudere (vintage) spullen.

Zie met veel plezier uit naar mijn tijd hier.

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5706 Gepost op: 26 april 2013 - 13:42:22
Is Allen lid hier?

johnjohn

• Bekijk profiel
Reactie #5707 Gepost op: 26 april 2013 - 14:50:58
Beste heren,

Ik had al stiekem hier gepost voordat ik mij voorstelde, dat is natuurlijk niet netjes van mij. Vandaar dat ik het nog maar probeer goed te maken. Ik werk niet zoals gesuggereerd bij de Makro, hoewel dat me wel echt een droombaan lijkt. In plaats daarvan hoop ik dit jaar af te studeren aan de TU Delft, en daarna aan de slag te gaan in mijn eerste baan. Waarom ik dit forum interessant vind? Ik vind het belangrijk dat mijn nette kleding gewoon goed past, en mooi spul is. Gezien ik nu dus nog student ben heb ik daar alleen geen honderden euro's op stuk te slaan. Daarom zoek ik naar zoveel mogelijk waar voor mijn geld. Het vermelden waard is hier wellicht nog dat ik een viertal maatoverhemden heb van shirtbyhand, waar ik erg tevreden over ben. Volgens mij is dat hier niet de heilige graal, maar voor mijn budget erg fijn. En nu in mijn zoektocht naar een goedzittend pak had ik me dus hier aangemeld.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5708 Gepost op: 26 april 2013 - 15:00:26
Welkom John*2. : )

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5709 Gepost op: 26 april 2013 - 15:03:52
alsnog welkom
Be yourself no matter what they say

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5710 Gepost op: 26 april 2013 - 17:25:57
Welkom John*2. : )

john^2

john*2 = 2john

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5711 Gepost op: 26 april 2013 - 18:20:58
Goed gedaan, John.

Herodotus

• Bekijk profiel
Reactie #5712 Gepost op: 27 april 2013 - 17:23:05
Beste heren,

Aangenaam, Herodotus is de naam. Vanwege mijn slanke (atletische ;) ) bouw in combinatie met mijn lengte van 192 centimeter raak ik steeds meer doordrongen van het belang van een goede pasvorm. "Nee hoor, deze broeken vallen echt wat langer..."

Nu ik mijn quarterlife crisis nader, lijkt het me verstandig deze deels te ondervangen door er in ieder geval goed uit te zien. Vandaar mijn aanwezigheid op dit forum. Goed advies is nooit weg.

Tot ziens in de topics.

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5713 Gepost op: 27 april 2013 - 17:48:21
Historicus altijd welkom.

Jeroen

• Bekijk profiel
Reactie #5714 Gepost op: 30 april 2013 - 11:49:16
Hallo allen (neen, niet Allen inderdaad),

Mijn naam is Jeroen, wonende in Utrecht. Ik heb me de laatste jaren al wat meer verdiept in het zoeken van mijn eigen stijl en langzaam aan lijk ik die te vinden. Uitgangspunt is gepaste en nette kleding, bij voorkeur MTM, met een knipoog naar mijn sociale en zakelijke (bouwgerelateerde) omgeving (niet constant in pak dus). Ik hecht meer en meer waarde aan kwaliteit merk ik, en mijn garderobe heeft dan ook al een hoeveelheid MTM.

Ik heb enkele (tweedelige) pakken laten maken bij Pakkend.nl in Amsterdam (zeer tevreden over de kwaliteit en de service), mijn (driedelige) zwart kashmir trouwpak + extra langere jas met manderijnkraag komt bij TailermadeSuits uit Tilburg vandaan. De lange jas is daarna door een kleermaakster in Bloemendaal bijgesneden tot een theatraler model in de stijl van Archetipo (past goed bij kasteel locatie). Hier heb ik ook direct een aantal 'maat'hemden laten maken.
Ik moet eerlijk zeggen, over TmS ben ik minder tevreden. Ze lijken wel heel krap met stof om te gaan (losvallende naad in voering en bij 1 kraag), maakten toch een aantal fouten en de maathemden zijn toch steeds net iets anders van maat... Bovendien zit hun atelier in Azie ergens. Pakkend heeft het atelier in Europa, voelt toch iets 'beter' voor mij.

Ik meld me hier nu aan om weer eens lekker verder te verdiepen en om nog wat leuke adressen te vinden voor meer, meer , meer :-)
Groet Jeroen