Hallo allen (neen, niet Allen inderdaad),
Mijn naam is Jeroen, wonende in Utrecht. Ik heb me de laatste jaren al wat meer verdiept in het zoeken van mijn eigen stijl en langzaam aan lijk ik die te vinden. Uitgangspunt is gepaste en nette kleding, bij voorkeur MTM, met een knipoog naar mijn sociale en zakelijke (bouwgerelateerde) omgeving (niet constant in pak dus). Ik hecht meer en meer waarde aan kwaliteit merk ik, en mijn garderobe heeft dan ook al een hoeveelheid MTM.
Ik heb enkele (tweedelige) pakken laten maken bij Pakkend.nl in Amsterdam (zeer tevreden over de kwaliteit en de service), mijn (driedelige) zwart kashmir trouwpak + extra langere jas met manderijnkraag komt bij TailermadeSuits uit Tilburg vandaan. De lange jas is daarna door een kleermaakster in Bloemendaal bijgesneden tot een theatraler model in de stijl van Archetipo (past goed bij kasteel locatie). Hier heb ik ook direct een aantal 'maat'hemden laten maken.
Ik moet eerlijk zeggen, over TmS ben ik minder tevreden. Ze lijken wel heel krap met stof om te gaan (losvallende naad in voering en bij 1 kraag), maakten toch een aantal fouten en de maathemden zijn toch steeds net iets anders van maat... Bovendien zit hun atelier in Azie ergens. Pakkend heeft het atelier in Europa, voelt toch iets 'beter' voor mij.
Ik meld me hier nu aan om weer eens lekker verder te verdiepen en om nog wat leuke adressen te vinden voor meer, meer , meer

Groet Jeroen