Laat ik het advies ter harte nemen en ook mijn eerste bericht een voorstelrondje zijn.
Zo snel bezien is met name de jonge garde hier sterk vertegenwoordigd, ook ik ben hierop geen uitzondering.
Ik ben geboren in het jaar gods '89 en momenteel student Bestuurskunde aan de Universiteit van Tilburg.
Zelf heb ik al lange tijd een interesse en bewondering voor chic-casual gekleed gaan, echter ben ik pas het laatste jaar echt veel dit soort kleding gaan dragen (voorheen droeg ik ook t-shirts en dat soort miskleumerij). Groepsconformisme denk ik.
Van tijd tot loop ik ook in pak daar ik Universiteitsraadslid ben (ik heb nu twee pakken). Zelf heb ik, zeker bij mensen in mijn leeftijdscategorie een zekere hekel aan zij die altijd in pak menen te moeten lopen, als ware het dat ze al CEO of topambtenaar zijn!
Enfin, eigenlijk heb ik me hier aangemeld met twee specifieke vragen, waar ik mijn berichten twee en drie aan zal gaan wijten!
(edit: ik heb bericht 2 kunnen plaatsen, maar bericht 3 past niet onder een van de bestaande topics, en ik heb bij lange na nog niet de bevoegdheid zelf een topic te openen. Suggesties iemand?)