Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027700 keer gelezen)

Lennon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3945 Gepost op: 11 januari 2010 - 20:52:29
Hallo allen,

Mijn naam is Michel, ben 23 jaar en woonachtig in Overijssel. Het is leuk om te lezen dat iedereen dezelfde passie heeft en heb dus besloten na lang mee gelezen te hebben mij ook te registreren voor dit forum.

Doordat ik half Engels half Nederlands ben heb ik een voorliefde voor kleding (en muziek) uit Engeland. Ik ben nog een beginner wat betreft (maat)pakken maar hoop hier veel te leren.

greetings

Mediaman

• Gast
Reactie #3946 Gepost op: 11 januari 2010 - 20:55:32
Welkom heren.

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #3947 Gepost op: 12 januari 2010 - 14:25:46
Welkom allen!
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3948 Gepost op: 13 januari 2010 - 23:27:54
Aan alle nieuwe leden van de afgelopen tijd: welkom!

14Skillz

• Gast
Reactie #3949 Gepost op: 15 januari 2010 - 02:55:33
Goedenavond heren,

Mijn naam is 14Skillz, 30jr oud en ik run nu 2jr een eigen ICT bedrijf.
Nu ik, sinds een jaar of 2, wat beter voor de dag wil komen, ben ik mijzelf bezig gaan houden met de "betere" herenmode.

Tot nu toe, open eigen houtje, niet verder gekomen als wat RTW kleding.
Pakken van Boss, overhemden van Gentiluomo/Tommy/Martina/Boss/Ralph Lauren/Ubink en schoenen van Magnanni/Gant/VanLier/VanBommel.

Met de enorme hoeveelheid aan informatie die ik de afgelopen twee weken heb opgedaan, sinds mijn ontdekking en registratie op dit forum, gaat dit binnenkort veranderen.
Ik moet nog veel leren, was er bijvoorbeeld niet eens van op de hoogte wat Bespoke/MTM überhaupt betekende en dat het bestond in NL.

Mijn interesses liggen vrnl bij de nieuwste gadgets, mooie horloge's, snelle auto's, goeie whiskey en jonge vrouwen.
Als hobby speel ik golf en om in shape te blijven zwem en fitness ik een aantal keer per week.

Met een eigen stijl ontwikkelen misschien wat te laat begonnen, maar eerst 15jr lang de computer nerd uithangen, begint nu eindelijk z'n vruchten af te werpen!
Laatst bewerkt op: 15 januari 2010 - 03:16:42 door 14Skillz

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3950 Gepost op: 15 januari 2010 - 03:40:55
Uitstekende interesses Mr Skillz  :-({|= Welkom!

Mediaman

• Gast
Reactie #3951 Gepost op: 15 januari 2010 - 07:37:06
Welkom en nerds zijn hip, weet je het zeker? :)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3952 Gepost op: 15 januari 2010 - 10:20:49
Ja lekker jonge vrouwen 14Skillz...welkom.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3953 Gepost op: 15 januari 2010 - 10:41:13
welkom, wat doet je bedrijfje precies ?
if i stop lying i just disappoint you

14Skillz

• Gast
Reactie #3954 Gepost op: 15 januari 2010 - 19:12:14
Ik doe veel totaalbeheer, netwerk- en beveiligingsadvies en soms wat implementatie en migratie.

Sinds wanneer zijn nerds hip, heb ik misschien iets gemist de afgelopen 15jr dat ik de über-geek uithing ?

Vanmiddag voor het eerst een paar C&J's aan mijn voeten gehad, man wat zaten die lekker en wat waren ze afschuwelijk mooi! Helaas was het prijsje hier ook wel naar, >400euro voor een paar schoenen ben ik nog niet aan toe vrees ik :-)

Ook was ik op zoek naar iets passend bij de huidige weersomstandigheden, rubberen zolen vond ik toch wel een must gezien ik de afgelopen weken vaak door de sneeuw heb moeten lopen, veel onderuit gleed en erg natte voeten kreeg.

Uiteindelijk naar huis gegaan met een paar floris van bommel:

Laatst bewerkt op: 15 januari 2010 - 19:14:07 door 14Skillz

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #3955 Gepost op: 15 januari 2010 - 19:54:33
Helaas was het prijsje hier ook wel naar, >400euro voor een paar schoenen ben ik nog niet aan toe vrees ik :-)

Geef het zes maanden intensief forum gebruik.

Welkom.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3956 Gepost op: 15 januari 2010 - 19:58:39
Geef het zes maanden intensief forum gebruik.

Welkom.

Drie. :mrgreen:

Welkom! :)

Cybermans

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3957 Gepost op: 15 januari 2010 - 20:17:15
Hoi allemaal,

Klinkt maybe gek, maar naar een paar jaar langzaam steeds netter te gaan kleden is op precies 1 januari bij mij het besef gekomen dat de volgende stap toch echt pakken moest zijn. Loop nu nog in een pak wat weinig bijzonder is maar voor confectie vrij goed past. Gister bij SuSu een MTM besteld alleen voor dat ik die om mijn lichaam mag sluiten zijn we een weekje of 10 verder :( Betere schoenen (vB) gaan er voor die tijd nog wel komen, santoni is nog een beetje buiten bereik)

Mijzelf in een aantal worden:
ICT'er, niet zelfstandig en geen eigen toko. Whisky liefhebber (redelijke collectie single malts en premium blends). Woon voor nu nog in Overijssel maar de bedoeling is toch wel richting Utrecht te gaan verhuizen in het komende jaar.

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #3958 Gepost op: 15 januari 2010 - 20:22:52
Welkom allen!

In mijn optiek kan je de vB's trouwens beter links laten liggen. Mijn voorkeur, en volgens mij delen meerdere SF-members deze mening met mij, gaat in dezelfde prijsklasse uit naar een merk als Magnanni. En voor een paar tientjes meer heb je al een prachtig paartje C&J's (via de Pediwear price pledge).

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3959 Gepost op: 15 januari 2010 - 20:39:00
In ieder geval een top avatar 14skillz, welkom!