Goedemorgen mede-forummers,
Ik ben Stefan, 35 jaar, en nieuw op het Stijlforum.
Ik ben als Senior Consultant werkzaam in de ICT en houd mij bezig met procesimplementaties. Sinds 1-9 werkzaam bij een nieuwe werkgever waar een kostuum eindelijk weer op prijs gesteld wordt! Niet dat ik mij daarvoor liet weerhouden mij correct te kleden, maar ik bevind mij wat dat betreft wel graag onder gelijken.
Ik ben gescheiden en heb sinds medio '04 een nieuwe vriendin (die gelukkig SMELT voor haar vriend in kostuum). Ik ben redelijk behoudend waar het mijn kledingkeuze betreft. Onder invloed van mijn vriendin zijn de blauwe en witte overhemden inmiddels vergezeld van enkele groene en roze, maar het was wel ff wennen...

Ik durf mij incidenteel in 3-delig kostuum te steken, doch doorgaans hul ik mij in goed gesneden grijs of donkerblauw, meestal met krijtstreep of pinstripe.
Mijn nickname staat natuurlijk voor mijn (toekomstige) leasebak. Ik rijd nu nog in een voorloper, maar zal binnen afzienbare tijd een BMW 120d gaan besturen. Ben wat dat betreft (véél te laat) van mijn geloof afgevallen, want hiervoor weigerde ik welhaast iets anders te rijden dan VW of Audi.
Mijn meest trotse bezit wat kleding/accessoires betreft zijn twee horloges; een Citizen 6850 met een hoge emotionele waarde, inmiddels 16 jaar oud en still going strong, en een Porsche Design Chronograaf, gekocht in Zwitserland in 2000. Wat horloges betreft draag ik sowieso enkel chronografen.
Hobby's zijn schietsport, uit eten (Bergpaviljoen in Amersfoort is favoriet), goede koffie drinken, lezen (vooral non-fictie boeken over militaire acties en Elsevier Magazine) en ik heb een sterke interesse voor auto's maar doe daar weinig mee.
Mijn ambities zijn het starten van een eigen bedrijf en ik ben sterk politiek geëngageerd en zou dit graag willen vertalen in een rol binnen bijv. de gemeenteraad (al hoewel ik daar wellicht soms te ongenuanceerd voor ben...).
Groet!
Stefan