Auteur Topic: Beige C&J + antraciet pak, done?  (6205 keer gelezen)

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Beige C&J + antraciet pak, done?
Gepost op: 31 maart 2006 – 11:21:44
Heeren,

Vanavond haal ik goede kennissen/vrienden op bij een bruiloft op om ze naar huis te chaufferen, en zal zelf enige uren op 't feest aanwezig zijn. Voor de avond is er verder geen speciale dress code, maar wilde niet té casual gaan.

Kan deze combinatie van m'n 'beige' burnished calf C&J's en een antraciete pantalon? Foto mist wat roodtinten zie ik.

"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Christiaan

  • Gebruiker
  • Berichten: 126
    • Bekijk profiel
Re: Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #1 Gepost op: 31 maart 2006 – 11:23:55
Lijkt me goed te doen. Antraciet is lekker neutraal, dus daar past veel bij. Het ligt er meer aan of het past bij de rest van je lichaam (dus of de kleur antraciet je huidskleur, haarkleur, oogkleur, enz versterkt en niet juist afmat)
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #2 Gepost op: 31 maart 2006 – 11:36:57
Da;s toeval: ik draag monenteel ook die kleur schoenen+riem, maar dan bij een zwarte broek. Ik houd wel van dat contrast
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #3 Gepost op: 31 maart 2006 – 11:40:04
Citaat van: "Solitarias"
Da;s toeval: ik draag monenteel ook die kleur schoenen+riem, maar dan bij een zwarte broek. Ik houd wel van dat contrast


Had zelf wel 't vermoeden dat het moest kunnen (anders zou ik het niet posten), maar had enige twijfel. Zal evengoed wel wennen zijn voor veel mensen dat contrast, maar vind 't zelf ook wel aardig.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #4 Gepost op: 31 maart 2006 – 11:46:40
Kan prima! Mooie combinatie. Bijpassende riem maakt het perfect af. Ook C&J?

Dat het mooi staat vind ik belangrijker dan dat het aan eoa etiquette voldoet...

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #5 Gepost op: 31 maart 2006 – 11:50:39
Citaat van: "Fastcruiser"
Kan prima! Mooie combinatie. Bijpassende riem maakt het perfect af. Ook C&J?

Dat het mooi staat vind ik belangrijker dan dat het aan eoa etiquette voldoet...


Uiteindelijk is de mening van de drager het belangrijkst, maar was benieuwd hoe jullie het zouden waarderen.

Nee, die riem is niet van C&J maar van de "Leyva collection". Een spaans merk, "hand made" wat o.a. bij de Bijenkorf verkocht wordt. Ben het bij meerdere winkels al tegengekomen, zei me in eerste instantie verder niets. De kleur past verrassend goed bij de schoenen, terwijl die schoenen echt een hele lastige kleur hebben!
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #6 Gepost op: 31 maart 2006 – 13:48:03
Had een chauffeur gehuurd! :D

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #7 Gepost op: 31 maart 2006 – 14:02:27
Citaat van: "Jacob"
Had een chauffeur gehuurd! :D


Ik ben de chauffeur, en de kans om als student in een A8 te rijden sla ik niet af ;)
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #8 Gepost op: 31 maart 2006 – 14:06:17
Citaat van: "Peer Gynt"
Citaat van: "Jacob"
Had een chauffeur gehuurd! :D


Ik ben de chauffeur, en de kans om als student in een A8 te rijden sla ik niet af ;)


 :lol: Ik dacht buschauffeur

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #9 Gepost op: 31 maart 2006 – 14:11:46
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "Peer Gynt"
Citaat van: "Jacob"
Had een chauffeur gehuurd! :D


Ik ben de chauffeur, en de kans om als student in een A8 te rijden sla ik niet af ;)


 :lol: Ik dacht buschauffeur


Zolang ik geen das onder een wollen trui draag icm Mephisto's zal ik die titel niet kunnen aannemen.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Napoleon

  • Gast
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #10 Gepost op: 31 maart 2006 – 14:42:46
wel mooie combi. toch zou ik als chauf veel neutraler gaan; gewoon zwarte schoenen

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #11 Gepost op: 31 maart 2006 – 14:56:58
Citaat van: "Napoleon"
wel mooie combi. toch zou ik als chauf veel neutraler gaan; gewoon zwarte schoenen


Het is chauf als vriendendienst, in die zin dus ook niet officiëel. En om nu m'n van Lier brogues (wel leren zool maar niet eens randgenaaid) aan te trekken...

Volgend paar komt wel een keer als ik weer een bijbaantje heb gevonden. Het blijft maar naar meer smaken  :D
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #12 Gepost op: 31 maart 2006 – 15:25:52
Citaat van: "Peer Gynt"
Citaat van: "Jacob"
Had een chauffeur gehuurd! :D


Ik ben de chauffeur, en de kans om als student in een A8 te rijden sla ik niet af ;)


Dan kun je wel bij mij komen werken, zeker als je Laren NH als uitvalsbasis hebt!

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #13 Gepost op: 31 maart 2006 – 15:53:18
Citaat van: "Peer Gynt"
Nee, die riem is niet van C&J maar van de "Leyva collection". Een spaans merk, "hand made" wat o.a. bij de Bijenkorf verkocht wordt. Ben het bij meerdere winkels al tegengekomen, zei me in eerste instantie verder niets. De kleur past verrassend goed bij de schoenen, terwijl die schoenen echt een hele lastige kleur hebben!

Bij NT kwam ik ze ook tegen. Mooie riemen voor een leuke prijs (69 euro). Zal ook eens kijken of ze wat bijpassends bij m'n Santoni's hebben.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Re: Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #14 Gepost op: 31 maart 2006 – 16:19:31
Citaat van: "Christiaan"
Lijkt me goed te doen. Antraciet is lekker neutraal, dus daar past veel bij. Het ligt er meer aan of het past bij de rest van je lichaam (dus of de kleur antraciet je huidskleur, haarkleur, oogkleur, enz versterkt en niet juist afmat)


Je kan het ook overdrijven  :shock:
This, madame, is Versailles.