Auteur Topic: Beige C&J + antraciet pak, done?  (6206 keer gelezen)

Jason

  • Gast
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #15 Gepost op: 31 maart 2006 – 18:38:28
Citaat van: "Napoleon"
wel mooie combi. toch zou ik als chauf veel neutraler gaan; gewoon zwarte schoenen


eens.

its

  • Gebruiker
  • Berichten: 143
    • Bekijk profiel
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #16 Gepost op: 31 maart 2006 – 19:05:27
haha, jaja gaat wel erg verdacht ver........ :wink:
oedkoop is duurkoop!

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #17 Gepost op: 31 maart 2006 – 23:29:48
Als je nette zwarte schoenen hebt zou ik voor zwart gaan. Maar als je bedenkt dat er in Nederland bij huwelijken regelmatig gasten in spijkerbroek verschijnen (...) zit je met jouw combi vermoedelijk niet underdressed ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Napoleon

  • Gast
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #18 Gepost op: 01 april 2006 – 10:56:24
Citaat van: "Nexus"
Als je nette zwarte schoenen hebt zou ik voor zwart gaan. Maar als je bedenkt dat er in Nederland bij huwelijken regelmatig gasten in spijkerbroek verschijnen (...) zit je met jouw combi vermoedelijk niet underdressed ;)
dat zegt hoogstwaarschijnlijk iets meer over de bruiloft dan over Nederlands (hoewel het visa verse ook had gekund haha)

Niels

  • Gebruiker
  • Berichten: 579
    • Bekijk profiel
Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #19 Gepost op: 01 april 2006 – 11:49:40
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Nexus"
Als je nette zwarte schoenen hebt zou ik voor zwart gaan. Maar als je bedenkt dat er in Nederland bij huwelijken regelmatig gasten in spijkerbroek verschijnen (...) zit je met jouw combi vermoedelijk niet underdressed ;)
dat zegt hoogstwaarschijnlijk iets meer over de bruiloft dan over Nederlands (hoewel het visa verse ook had gekund haha)


 :lol:

Christiaan

  • Gebruiker
  • Berichten: 126
    • Bekijk profiel
Re: Beige C&J + antraciet pak, done?
Reactie #20 Gepost op: 01 april 2006 – 13:54:52
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Christiaan"
Lijkt me goed te doen. Antraciet is lekker neutraal, dus daar past veel bij. Het ligt er meer aan of het past bij de rest van je lichaam (dus of de kleur antraciet je huidskleur, haarkleur, oogkleur, enz versterkt en niet juist afmat)


Je kan het ook overdrijven  :shock:


Mwa :) Het maakt een hoop verschil hoor. Er was een man bij ons op de uni die studenten (de meesten van ons gaan het bedrijfsleven in, en dan is een module die deels over 'presentatie' gaat wel handig) uit ging leggen hoe je op kleuren moet letten. Tot dat moment wist ik wel dat het belangrijk is, maar deze man liet een hoop fotos zien die lieten zien wat een gigantisch verschil een kleur kan maken. Iemand met een bleke huid moet zich echt niet te donker kleden, want dan wordt het bleke alleen maar sterker en lijkt het alsof je niet goed geslapen hebt. Dan kun je je beter een flink aantal tinten lichter kleden.

Maar goed. In dit geval ging het meer of iets netjes is, en dan is mijn punt niet helemaal van toepassing natuurlijk.
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume