Auteur Topic: India  (20236 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #60 Gepost op: 26 maart 2006 - 18:46:14
Idd James maar wellicht is er nog wel wat te vinden.

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #61 Gepost op: 26 maart 2006 - 19:03:58
Ach ja wordt gewoon een avontuur daar in die rimboe, ik verwacht ook niet daar mijn slag te slaan qua kleding........
oedkoop is duurkoop!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #62 Gepost op: 26 maart 2006 - 19:05:56
In de rimboe zullen ze wel geen boetiek hebben a la Oger :lol:  maar in ieder geval  wens ik je een leuke tijd.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #63 Gepost op: 26 maart 2006 - 22:05:33
Nu india op RTL travel... broeken voor 8 euro... :P
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #64 Gepost op: 26 maart 2006 - 22:07:38
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Nu india op RTL travel... broeken voor 8 euro... :P

:lol: Hopelijk kan ik ooit nog eens teruggaan (ben er geboren)
Quotidie potest esse ultimo die

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #65 Gepost op: 26 maart 2006 - 22:09:02
Je schijnt er sowieso heel lekker te kunnen eten. Als ik de mensen moet geloven die er zijn geweest dan.
Return to innocence...

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #66 Gepost op: 26 maart 2006 - 22:15:09
Citaat van: "TimMureau"
Je schijnt er sowieso heel lekker te kunnen eten. Als ik de mensen moet geloven die er zijn geweest dan.

Als ik iemand moet geloven die er is geweest moet je die makkers niet met je rechterhand de hand schudden voordat je gaat eten. Met die hand vegen ze namelijk hun r**t mee af  :r

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #67 Gepost op: 26 maart 2006 - 22:16:32
Wat nu als die links is :D

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #68 Gepost op: 26 maart 2006 - 22:17:27
Citaat van: "Vortex"

Als ik iemand moet geloven die er is geweest moet je die makkers niet met je rechterhand de hand schudden voordat je gaat eten. Met die hand vegen ze namelijk hun r**t mee af  :r

:r Dit is nieuw voor mij  :lol:
Wat een stelletje dwazen  :roll:

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #69 Gepost op: 26 maart 2006 - 22:17:52
Citaat van: "gusto napolitano"

Hmm  #-o its geef ze maar geen hand voor de zekerheid :)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #70 Gepost op: 26 maart 2006 - 22:17:55
Citaat van: "gusto napolitano"

Dan geef je geen hand en negeer je hem

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #71 Gepost op: 26 maart 2006 - 22:21:40
Citaat van: "Bachelor"

Arme landen eh, heb ook kindjes op kruisingen zien smeken om geld/eten, gezinnen die bij een pinautomaat gaan zitten om maar een paar centen te krijgen van mensen die pinnen. Of hele gezinnen die op het strand leven, ook kinderen die zichzelf prostitueren als je op de boulevard zit te genieten van een biertje. En dit was dan nog in het rijkere gedeelte van Brazillie  :cry:

Als mensen niks hebben doen ze (in onze ogen) vreemde dingen.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #72 Gepost op: 26 maart 2006 - 22:26:59
Citaat van: "Bachelor"

Arme landen eh, heb ook kindjes op kruisingen zien smeken om geld/eten, gezinnen die bij een pinautomaat gaan zitten om maar een paar centen te krijgen van mensen die pinnen. Of hele gezinnen die op het strand leven, ook kinderen die zichzelf prostitueren als je op de boulevard zit te genieten van een biertje. En dit was dan nog in het rijkere gedeelte van Brazillie  :cry:

Als mensen niks hebben doen ze (in onze ogen) vreemde dingen.

Ik weet het..  :(

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #73 Gepost op: 26 maart 2006 - 22:35:00

Volgens mij klopt het verhaal op zich wel, maar is 't juist de linkerhand waar ze hun kont mee afvegen en is 't niet de bedoeling dat je naar mensen wijst of ze iets aanbiedt met de linkerhand.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #74 Gepost op: 26 maart 2006 - 22:41:34
Citaat van: "Merlino"

Volgens mij klopt het verhaal op zich wel, maar is 't juist de linkerhand waar ze hun kont mee afvegen en is 't niet de bedoeling dat je naar mensen wijst of ze iets aanbiedt met de linkerhand.

Hehehe had het verhaal gehoord op een feestje, dus het kan zijn dat het bepaalde details veranderd zijn door de drank.

Nu op Koefnoen 10 tips voor als je in India bent (vooral voor Wouter Bos) :D