Auteur Topic: India  (20236 keer gelezen)

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #30 Gepost op: 21 maart 2006 - 21:39:28
Daar heb je inderdaad gelijk in. De fit krijgen ze inderdaad vaak niet voor elkaar. Toch onbegrijpelijk, terwijl die lui veel meer discipline hebben dan wij. En tegenwoordig heb je ook bollywood, de verwachting is dat over een jaar of 10 bollywood bekender is dan hollywood. Dus je zou zeggen, dat ze het wel moeten kunnen. Maar voorlopig waag ik me er ook niet aan.
oedkoop is duurkoop!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #31 Gepost op: 21 maart 2006 - 21:45:44
Er zullen wellicht goede designers daar zijn.Wellicht kan je op de volgende site kijken.

http://www.fdci.org/

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #32 Gepost op: 21 maart 2006 - 21:46:08
Er komt inderdaad veel kwaliteit uit Hollywood, lekkere analogie  :lol:
This, madame, is Versailles.

Jason

• Gast
India
Reactie #33 Gepost op: 21 maart 2006 - 21:49:53
Er zal vast wel ergens een oude savile row-stijl kleermaker zitten uit de tijd dat India nog part of the empire was. Upperclass India is nog best anglofiel volgens mij.
Ik zou sowieso kijken naar mooie britse spullen uit de jaren 30.

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #34 Gepost op: 21 maart 2006 - 22:06:08
Kijk Gusto, daar heb ik tenminste wat aan. Al zie ik alleen maar kleding voor vrouwen. Wel mooie spullen trouwens. Maar ik denk dat ik het maar bij accesoires hou zoals misschien wat mooie dassen en antieke manchetknopen en oude visitekaarthouders( natuurlijk was het vroeger een Engelse kolonie) en misschien een sjawl en een pochet. Ik denk dat, dat weleens kan gaan lukken. Want de materialen die ze daar hebben zijn fantastisch, maar de pakken die ik tot nog toe gezien hebben, zijn..................
oedkoop is duurkoop!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #35 Gepost op: 21 maart 2006 - 22:08:39
Ik denk dat je wat navraag moet doen bij de duurdere hotels zij zullen zeker weten where to shop.

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
oedkoop is duurkoop!

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #37 Gepost op: 21 maart 2006 - 22:47:37
This, madame, is Versailles.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #38 Gepost op: 21 maart 2006 - 22:49:29
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "its"
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=13240013&media_secret=2BCQ[/img]

Verkeerde topic?!
Ik denk dat het gaat over zilveren visite kaarthouders zo te zien.

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #39 Gepost op: 21 maart 2006 - 22:54:18
Oh mijn fout. Ja inderdaad, maar dat soort zaken hoop ik in inderdaad veel te kunnen halen. Wil echt met een koffer vol accesoires thuiskomen.
oedkoop is duurkoop!

Hein

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
India
Reactie #40 Gepost op: 21 maart 2006 - 23:10:47
Mooie reacties in dit topic, jammer alleen voor de vraagsteller dat ie niet veel is opgeschoten  :lol: .
ww.dezinvanluxe.nl

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #41 Gepost op: 21 maart 2006 - 23:16:22
@ Its: Je hebt het over 'modemerken' bedoel je hiermee de bekende merken zoals: Boss, Armani etc.. of de merken als Borrelli?
Waarschijnlijk kan je India wel een kleermaker vinden die voor een kleine 100 a 200 euro een pak handmatig in elkaar zet.
Quotidie potest esse ultimo die

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #42 Gepost op: 22 maart 2006 - 00:11:19
Citaat van: "Jason"
Er zal vast wel ergens een oude savile row-stijl kleermaker zitten uit de tijd dat India nog part of the empire was. Upperclass India is nog best anglofiel volgens mij.

En india kennende zal die ook alelen werken voor diezelfde kast :lol:

Ikzelf ben overigens groot fan van de nieuwe economien :lol: alleen geef ik de voorkeur aan China (binnenkort erheen :P )
Sailing, an expensive way to travel for free"

Jason

• Gast
India
Reactie #43 Gepost op: 22 maart 2006 - 00:23:38
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Jason"

En india kennende zal die ook alelen werken voor diezelfde kast :lol:

Ikzelf ben overigens groot fan van de nieuwe economien :lol: alleen geef ik de voorkeur aan China (binnenkort erheen :P )

India heeft iets minder groei maar ook iets minder mensenrechtenschendingen. :wink:  (en volgens mij een iets duurzamer economisch beleid. )

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #44 Gepost op: 22 maart 2006 - 00:24:54
JA die merken bedoel ik inderdaad bachelor. Alleen die wil ik dus niet hebben. Ik wil inderdaad de brioni en de corneliani etc etc. Maar goed, ik zie het allemaal wel. En ja China is ook een geweldig land. Heel veel mogelijkheden, zelf heb ik daar ook al 1 keer heen mogen gaan. Alleen dat was maar voor 1 week, dus veel te kort. Alleen India heeft veel meer kansen. Is een kenniseconomie en de beheersing van het Engels is veel beter en er is een beter patent recht!!
oedkoop is duurkoop!