Auteur Topic: India  (20237 keer gelezen)

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #15 Gepost op: 21 maart 2006 - 15:35:56
JA het is ook niet mijn favoriete land. Maar weet je wel hoeveel geld daar te verdienen is. Er zijn daar meer dan een miljard mensen er studeren daar bijvoorbeeld per jaar 200000 ingenieurs af, dus wat denk je dat daarvoor een kansen zijn voor nederlandse bedrijven. Echt de sky is the limit.........

Maar als land zelf is het indd een natte boel.
oedkoop is duurkoop!

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #16 Gepost op: 21 maart 2006 - 15:37:21
Maar het valt me tegen, dat jullie helemaal geen adressen weten daar. Want ze hebben er genoeg. En met al jullie kennis, had ik toch meer verwacht. Vorige maand was ik in hong kong en daar hadden ze ook meer dan genoeg......

Dus jongens zoek eens wat op
oedkoop is duurkoop!

Aaron

• Gast
India
Reactie #17 Gepost op: 21 maart 2006 - 15:47:15
Citaat van: "its"
Maar het valt me tegen, dat jullie helemaal geen adressen weten daar. Want ze hebben er genoeg. En met al jullie kennis, had ik toch meer verwacht. Vorige maand was ik in hong kong en daar hadden ze ook meer dan genoeg......

Ik denk dat het moeilijk gaat worden als je op zoek bent naar smaakvolle formelere kleding, maar ik weet wel dat veel 'mode merken' hun fabrieken in die regionen hebben staan. Dus mocht je op zoek zijn naar bijvoorbeeld leuke jeans van Replay of Hugo dan denk ik wel dat je kunt slagen.

Ik weet bijvoorbeeld dat er een Replay fabriek in Sri Lanka staat. Een goede kennis van mij heeft daar een prachtige Replay broek gekocht voor 15 euro. Restanten worden daar op de lokale markt gedumpt en gaan logischerwijs voor een prijs weg die in verhouding staat tot de lokale inkomens.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #18 Gepost op: 21 maart 2006 - 17:06:07

Als jij weet dat er genoeg zijn dan zal je vast ook al weten waar ze zitten... :wink:  Ken persoonlijk niet alle straten van India uit mijn hoofd namelijk...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #19 Gepost op: 21 maart 2006 - 17:13:16
Waarom gaat die gast er van uit dat wij adressen weten van wazige taillortjes in India? Wat een natte krant  :lol:
This, madame, is Versailles.

Aaron

• Gast
India
Reactie #20 Gepost op: 21 maart 2006 - 17:30:39
Citaat van: "Rogier"
Waarom gaat die gast er van uit dat wij adressen weten van wazige taillortjes in India? Wat een natte krant  :lol:

Ik moet zeggen dat er een zeer goede kleermaker zit achter die vuilnishoop, rechts van het station dat ten westen van de Ganges ligt. Ze hebben met veel liefde mijn aldi vuilniszak 'cut to the bone' gemaakt!

Edit: In één van de twee Dehli's wel te verstaan. Of het de nieuwe is weet ik niet. Het zag er namelijk niet zo nieuw uit. Een beetje een rommeltje was het daar...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #21 Gepost op: 21 maart 2006 - 17:47:04
Over India weet ik ook niet veel wel dat er steeds meer grote merken daar te koop zijn.

Napoleon

• Gast
India
Reactie #22 Gepost op: 21 maart 2006 - 17:58:40
ik weet alleen dat er veel mensen wonen

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
India
Reactie #23 Gepost op: 21 maart 2006 - 18:52:39
Citaat van: "Napoleon"

ja vet veel
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #24 Gepost op: 21 maart 2006 - 19:03:34
Citaat van: "Camiceria"

ja vet veel
En het schijnt dat ze nog handig zijn ook veel werk gaat daar heen.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
India
Reactie #25 Gepost op: 21 maart 2006 - 19:07:41
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Camiceria"

ja vet veel
En het schijnt dat ze nog handig zijn ook veel werk gaat daar heen.

ja inderdaad; veel Amerikaanse bedrijven hebben daar hun call centers zitten
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #26 Gepost op: 21 maart 2006 - 19:14:41
En binnenkort shirtmakers uit India  :lol:
This, madame, is Versailles.

Huey

• Gast
India
Reactie #27 Gepost op: 21 maart 2006 - 21:27:17

Er zijn genoeg tailors, maar vraag je voor de gein eens af waarom er geen wereldberoemde Indiase tailors zijn?

Zodra je een paar keer een pak heb laten maken bij een gerenommeerde Inditailor, doe je 't nooit meer.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
India
Reactie #28 Gepost op: 21 maart 2006 - 21:30:08
Misschien zijn er wel bekende tailors daar alleen dat weten we niet.

Huey

• Gast
India
Reactie #29 Gepost op: 21 maart 2006 - 21:34:13
Citaat van: "gusto napolitano"
Misschien zijn er wel bekende tailors daar alleen dat weten we niet.

Rahji tailors schijnt bekend te zijn en i heb ook een paar keer wat bij een indi tailor laten maken in Dubai. Maar 't is toch echt anders. Goede kleermakers krijgen vaak het vakwerk wel goed, maar zitten compleet fout met de fit.