Auteur Topic: Incotex  (183303 keer gelezen)

Broker

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #180 Gepost op: 26 april 2007 - 23:53:56
Brioni zit ook handwerk in, zit in een iets hoger segment dan de Zegna, Society (den haag en amsterdam) is een leverancier van Brioni.
Je carrière dank je immers aan je eerste vrouw, maar je daarop volgende huwelijken dank je aan je goudgerande carrière."

klav

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #181 Gepost op: 30 april 2007 - 15:56:46
mss beetje offtopic, maar hoe zijn de maten van mabitex tov incotex?
No degree of dullness can safeguard a work against the determination of critics to find it fascinating.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Incotex
Reactie #182 Gepost op: 30 april 2007 - 16:31:40
Citaat van: "klav"
mss beetje offtopic, maar hoe zijn de maten van mabitex tov incotex?

Ze zijn in alle maten te krijgen en te verbouwen! :wink:
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

klav

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #183 Gepost op: 30 april 2007 - 16:58:04
de vraag was eerder: ik heb een onverbouwde incotex (die zit als gegoten), kan ik dezelfde maat mabitex bestellen zonder dat hij verbouwd moet worden
No degree of dullness can safeguard a work against the determination of critics to find it fascinating.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Incotex
Reactie #184 Gepost op: 30 april 2007 - 18:40:31
Lastig antwoord op te geven. Zowel Incotex als Mabitex hebben verschillende modellen welke niet altijd even duidelijk te herkennen zijn. De maten verschillen ook tussen de modellen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #185 Gepost op: 30 april 2007 - 19:31:15
Citaat van: "Sergio"
Lastig antwoord op te geven. Zowel Incotex als Mabitex hebben verschillende modellen welke niet altijd even duidelijk te herkennen zijn. De maten verschillen ook tussen de modellen.

idd, incotex heeft voor zover ik weet 3 modellen.. iaw32-34 en 36(volgens mij..)

Aaron

• Gast
Incotex
Reactie #186 Gepost op: 30 april 2007 - 19:46:33

Dat klopt

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #187 Gepost op: 30 april 2007 - 21:14:39
Citaat van: "ruby tuesday"

idd, incotex heeft voor zover ik weet 3 modellen.. iaw32-34 en 36(volgens mij..)
Dit staat niet aangegeven in de broek zelf? Waaraan kun je de verschillende modellen herkennen?
esus saves, George Nelson withdraws!

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Incotex
Reactie #188 Gepost op: 30 april 2007 - 21:16:26
Volgens mij staat in de broeken geen duidelijk model aangegeven. Wel zijn de in Italië gemaakt broeken wat strakker dan die uit Portugal komen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #189 Gepost op: 30 april 2007 - 21:18:33
Volgens mij staat in de broeken geen duidelijk model aangegeven. Wel zijn de in Italië gemaakt broeken wat strakker dan die uit Portugal komen.

Kan je dat ook nog uit etiketten halen of ze uit italië komen of portugal?
Tribula

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #190 Gepost op: 30 april 2007 - 21:22:46
Ik heb twee broeken van Incotex. Een katoenen van Pauw en een katoen/linnen (Inco Chino) van Van Overeem van Wissen. Die laatste zit strakker (en was ongeveer 40 euro duurder, maar dat heeft waarschijnlijk meer te maken met de stof). Zou die van Pauw uit Portugal komen (in geen van beide broeken staat waar deze is geproduceerd)?

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #191 Gepost op: 30 april 2007 - 22:49:44
Citaat van: "Alboreto"
Citaat van: "ruby tuesday"

Dit staat niet aangegeven in de broek zelf? Waaraan kun je de verschillende modellen herkennen?

Nee klopt, staat ook niet in de broek maar dat hangt eraan. Heb 3 jaar incotex verkocht toen ik nog bij Immanuel 1970(raes) werkte..

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #192 Gepost op: 30 april 2007 - 23:14:35
Waar staat die letter-cijfercombinatie iaw-32, -34 en -36 voor?

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #193 Gepost op: 23 juni 2007 - 21:19:46

Mijn incotex mare zwembroek

Citaat van: "Daedalus"
Citaat van: "Daedalus"
Ik ga deze zomer in een roze incotex zwembroek zandkastelen bouwen.

Waar heb je die weten te scoren?

In het label staat Incotex Mare, voor alle duidelijkheid.

Kwam ze tegen op Yoox. Zou niet weten waar je ze in ons kikkerlandje zou moeten kopen. Is een hele toffe zwembroek, met metalen drukknoop en ritsgulp. 3 zakken af te sluiten met drukknoopjes, een intern zakje voor sleutels etc. 60% katoen, 40% poly-iets. Verder zit er een hele leuk glans in het materiaal.

klav

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #194 Gepost op: 03 juli 2007 - 09:07:52
gisteren broeken van het merk GTA gezien, ze zien er uit als een soort bredere ( klassiekere?) incotex.

qua details/afwerking/... zien ze er quasi hetzelfde uit ( afwerking aan de zakken, phone pocket (of hoe heet zo'n klein zakje net onder de broeksband?), after dinner split, zelfs het lintje aan de binnenkant van de after dinner split met de maat)

iemand die weet wat de relatie is?

edit: het was dus GTA en niet GTC