ik zal morgen eens een pic maken van mezelf, kunnen jullie de verafschuwde studentenonzinposter ook eens bekritiseren...
Citaat van: "Napoleon"ik zal morgen eens een pic maken van mezelf, kunnen jullie de verafschuwde studentenonzinposter ook eens bekritiseren...Daar maken we graag gebruik van
Citaat van: "Sergio"Citaat van: "Napoleon"ik zal morgen eens een pic maken van mezelf, kunnen jullie de verafschuwde studentenonzinposter ook eens bekritiseren...Daar maken we graag gebruik van Nappie neemt plaats op het schavot
leeeeeelijk!
Ik loop dan nog liever in de Burberry broek met de bekende ruit.. ook zo opvallend maar toch beter dan deze vind ik.
Citaat van: "Carel"Ik loop dan nog liever in de Burberry broek met de bekende ruit.. ook zo opvallend maar toch beter dan deze vind ik.Dan loop ik weer liever in deze, anders loop ik misschien 3x dezelfde broek maar dan nep tegen 't lijf.
Citaat van: "Merlino"Citaat van: "Carel"Ik loop dan nog liever in de Burberry broek met de bekende ruit.. ook zo opvallend maar toch beter dan deze vind ik.Dan loop ik weer liever in deze, anders loop ik misschien 3x dezelfde broek maar dan nep tegen 't lijf.Ik wacht de foto's af.
Leuk casual motiefje....