Auteur Topic: Incotex  (183288 keer gelezen)

Aaron

• Gast
Incotex
Reactie #135 Gepost op: 31 mei 2006 - 18:31:23
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Immanuel"
Wie weet waar ik een grijze Incotex Sartoriale kan kopen voor onder een blauw colbertje? Denken jullie dat ze die bij Oger in A'dam hebben?

met knopengulp?

Jep en smalle pijpjes.

dat laatste kan je laten vermaken :wink: . Ik dacht dat de Sartoriale (Italiaans) alleen in wol was?

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Incotex
Reactie #136 Gepost op: 03 juni 2006 - 22:45:22
Ik zit erover te denken om bij Yoox eens een Incotex te bestellen, mijn vraag is hoe vallen deze broeken? En hoe is de lengte ?
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Jason

• Gast
Incotex
Reactie #137 Gepost op: 03 juni 2006 - 22:47:03
De lengte is altijd goed, tenzij je meer dan twee meter bent, ze vallen klein.

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #138 Gepost op: 03 juni 2006 - 22:54:23
Citaat van: "Jason"
De lengte is altijd goed, tenzij je meer dan twee meter bent, ze vallen klein.

Ik heb bij een pak meestal 46 dan moet de broek meestal iets langer gemaakt worden en dienen niet te worden ingenomen, is het dan verstandig om een 48 broek te bestellen aangezien ze klein vallen ?

Ik bedoel iets te lang en te wijd is goed aan te passen mits niet te extreem.
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #139 Gepost op: 03 juni 2006 - 23:00:14
Citaat van: "Cornerman"
is het dan verstandig om een 48 broek te bestellen aangezien ze klein vallen ?

Hoe lang ben je dan? Normaal zijn ze bij Yoox "unhemmed" (oftwel de pijpjes zijn niet 'afgewerkt'). Hoe klein ze vallen is ook weer afhankelijk van de pasvorm (tampering leg cut > wortelvorm). Ik zou gewoon een incotex daar bestellen (met free shipping code), passen en als hij niet past terugsturen en andere bestellen! Zo doe ik het namelijk ook en dat werkt goed ;)

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #140 Gepost op: 03 juni 2006 - 23:02:40
Ik ben 1.85, terugsturen kan idd ook ja.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #141 Gepost op: 03 juni 2006 - 23:07:36

1.85 Moet dan geen probleem zijn. Ik ben 1.92 en ik koop 46-48, de pijpjes moeten dan altijd nog een eind omhoog als de kleermaker ze afwerkt.

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #142 Gepost op: 03 juni 2006 - 23:09:36

1.85 Moet dan geen probleem zijn. Ik ben 1.92 en ik koop 46-48, de pijpjes moeten dan altijd nog een eind omhoog als de kleermaker ze afwerkt.

Dan voorzie ik geen problemen, 46 moet dan prima lukken.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #143 Gepost op: 03 juni 2006 - 23:11:32
Hier nogmaals, ik ben ook exact 1.85 en bij mij moet er altijd nog zeker tien centimeter van de pijp af.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #144 Gepost op: 18 juni 2006 - 23:07:23
die riempjes die je bij de casual modellen krijgt zien er best ok uit... Maar hoe doe je die op verantwoorde wijze vast? ik snap m niet helemaal en krijg m alleen vast op een volgens mij foute wijze (aantrekken vanaf de gesp, zodat de gesp volledig zichtbaar is..)
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Immanuel

• Gast
Incotex
Reactie #145 Gepost op: 19 juni 2006 - 10:25:39
Citaat van: "Dhr. Lex P"
die riempjes die je bij de casual modellen krijgt zien er best ok uit... Maar hoe doe je die op verantwoorde wijze vast? ik snap m niet helemaal en krijg m alleen vast op een volgens mij foute wijze (aantrekken vanaf de gesp, zodat de gesp volledig zichtbaar is..)

uitleg verkrijgbaar i/d winkel?

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #146 Gepost op: 21 juni 2006 - 23:56:47
Weet iemand wat er sartoriale is aan de sartoriale lijn van incotex? Ben benieuwd omdat ik nu een aantal broeken van ze heb en die zijn eigenlijk allemaal wel anders, de ene met zo'n stalen haak-lus systeem, de andere weer met een knoop daar. Soms zijn de knopen met kruissteek aangezet, soms met twee evenwijdige steken enzo... Zit nogal wat verschil in terwijl ze wel allemaal ongeveer hetzelfde hebben gekost :?
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Incotex
Reactie #147 Gepost op: 22 juni 2006 - 17:09:38
Ja dat volg ik ook niet helemaal. Kan er geen duidelijk systeem in ontdekken. Bij sommige broeken staat er op de knopen wel Incotex en bij andere weer niet. Ook maakt het nog uit of ze in Portugal of Italie zijn gemaakt.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
Reactie #148 Gepost op: 22 juni 2006 - 17:30:44
Ik volg het ook niet meer, maar vrijwel al m'n Incotexen hebben verschillend gekost. Maar waar dat verschil nou allemaal in zit? Een aantal zijn van verschillende materialen, maar een paar zijn ook 100% katoen en toch verschillend in prijs. Allemaal met ritsgulp trouwens.
This, madame, is Versailles.

Jason

• Gast
Incotex
Reactie #149 Gepost op: 22 juni 2006 - 18:22:04
Ik heb er van yoox een gekocht die opeens heel hoog gesneden is, (broeksband op taille) terwijl dat normaal niet zo is. Ik volg het ook niet meer..