Auteur Topic: Tijdschriften - Algemeen  (264214 keer gelezen)

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Tijdschriften
Reactie #435 Gepost op: 29 juni 2009 - 15:06:33
Je kunt het blad alleen online bestellen:

http://www.therakeonline.com/

Binnenkort zal ik een paar fotootjes schieten van de binnenkant. :wink:
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #436 Gepost op: 29 juni 2009 - 15:18:01
Ik heb vandaag een aantal edities van The Rake ontvangen. Ik kan nog geen inhoudelijke kritiek leveren, maar het blad is in ieder geval erg mooi om te zien...

Leuk, hoeveel koste het om een aantal edities over te laten sturen? De abbonnementskosten op de site zijn namelijk flink aan de prijs...

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #437 Gepost op: 29 juni 2009 - 16:22:07
Leuk, hoeveel koste het om een aantal edities over te laten sturen? De abbonnementskosten op de site zijn namelijk flink aan de prijs...

Ik heb de begindatum van het abonnement laten veranderen in januari.
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Mediaman

• Gast
Reactie #438 Gepost op: 13 juli 2009 - 19:59:53
Net de nieuwe Quote ontvangen, qua stijl wederom een tranendal. De afwezigheid van JK en de minimale bemoeienis van YrA is goed te merken. Qua stijl lijkt het in de pas te lopen met de nieuwe hoofdredacteur Sjoerd van Stokkum, de redactie-wannabee-golddigger Mirjam van den Broeke en de styling van Jeroen Kamphorst: http://www.modelmayhem.com/521949 en http://grjkamphorst.hyves.nl/

Enkele stijlvergrijpen in dit nummer:
T-shirt onder een overhemd in de rubriek Stijlfiguur. De tenenkrommende tekst van mevr. Van den Broeke met daarin de woorden; 'teringduur', 'wentelteven' als werkwoord.

Een middelmatige selectie van Polo's in de rubriek 'De Selectie', weinig bijzonders, maar het wel 'een selectie van de mooiste poloshirts van dit seizoen.' noemen.

De pagina's van YvA maken iets goed, maar waarom hij praat over het merk Brax is mij geheel niet duidelijk, adverteerdertje pleasen vermoed ik sterk.

Waar is het blad gebleven dat mij liet kennismaken met Santoni, Kiton en Brioni?! Ik ben ondertussen ook aardig veranderd qua stijlopvatingen, maar bovenstaand gaat nergens meer over. Jort, als je meeleest, begin dan alsjeblieft een concurrent voor deze Jordanese poedel onder de zakenbladen. Als ik het door mijn werk niet gratis zou ontvangen, zou ik zeker mijn abonnement stopzetten.
Laatst bewerkt op: 13 juli 2009 - 20:15:23 door Mediaman

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #439 Gepost op: 13 juli 2009 - 21:15:52
Who gives a fuck, Quote is een zinkend schip. Jort was Quote, en nu hij weg is, is het blad dood.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #440 Gepost op: 14 juli 2009 - 00:02:27
Ik heb enkele jaren een abbo op de Quote en hij wordt op dit moment nog steeds bezorgd naar mijn oude studentenhuis. Elke keer als ik op bezoek ben blader ik de gemiste edities door (waarbij de cover mij elke keer opnieuw ergert - is het volgens hun hip om tegenwoordig zulk lelijks in de schappen te zetten? Het is geen modeblad, maar een poging zou toch nog wel kunnen... het enige wat ontbreekt om de Quote nu naast de Privé en andere tabloids te leggen is een onscherpe foto van een c-klasse BN'r) en laat ik ze weer liggen.

Ik vind de column van Mirjam overigens meestal nog wel amusant :)

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #441 Gepost op: 14 juli 2009 - 10:38:16
Helemaal mee eens. Waar ik vroeger de Quote met plezier las vanwege het amusante zeikerige/zichzelf-niet-te-serieus-nemend toontje over de besproken "business" staat er nu alleen maar serieus geneuzel in over niet-boeiende bedrijven :-(. Ze menen tegenwoordig dat ze met FEM moeten concurreren of zo.

Het is dat het opzeggen van abonnementen altijd zo veel moeite en frustratie kost ;-)
The man with style, is the man who can smile

Mediaman

• Gast
Reactie #442 Gepost op: 14 juli 2009 - 10:55:41
Hier staat een standaard opzegbrief voor Quote, uiterlijk vier weken voor het einde van het abonnement opzeggen. http://www.opzeggen.nu/index.php?option=com_content&task=view&id=621&Itemid=689

Hopenlijk in de toekomst stopt het stilzwijgend verlengen.

Humphrey

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #443 Gepost op: 14 juli 2009 - 11:24:51
De Quote heeft mij nooit geboeid. Hooguit een paar keer doorgebladerd in een wachtkamer.

Er stond trouwens een grappig artikel over Hermes-dassen in de Elsevier van deze week..  :wink:
Style is never out of fashion

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #444 Gepost op: 16 juli 2009 - 23:04:56
Waar is de Monocle trouwens te verkrijgen in Amsterdam? Zie hem bij de Bijenkorf niet liggen?!

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #445 Gepost op: 16 juli 2009 - 23:08:31
Stationskiosk
Be yourself no matter what they say

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #446 Gepost op: 17 juli 2009 - 07:33:42
American Book Center op 't Spui (daar kun je ook nog oude nummers kopen geloof ik) en de beter gesorteerde AKO/Bruna idd.

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #447 Gepost op: 17 juli 2009 - 09:18:28
Stationskiosk

Ik heb eerder deze week gekeken bij de Ako tov de Hema op CS. Niet kunnen vinden daar. Zal morgen even op het Spui gaan kijken.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #448 Gepost op: 17 juli 2009 - 09:21:29
Niet bij de internationale tijdschriften ( zoals Harvard Business etc?) Staan meestal ergens verscholen in die hoek , en niet bij de "mannenbladen"
Be yourself no matter what they say

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #449 Gepost op: 17 juli 2009 - 09:47:51
Ah wellicht dat ik hem daardoor over het hoofd zag. Keek meer bij de Uomo, GQs, JFKs en andere "stijlbladen". Wellicht dat ik hem deze middag nog ga vinden daar dan :)