Auteur Topic: Tijdschriften - Algemeen  (264218 keer gelezen)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Tijdschriften
Reactie #480 Gepost op: 07 september 2009 - 18:47:37
Is deze Engelstalig? Of moet ik het Italiaans machtig zijn? International suggereert het eerste.
De VHI verschijnt twee maal per jaar, in het Frans en hors série.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #481 Gepost op: 07 september 2009 - 18:49:53
Helaas.. Ik zag er niet instaan wanneer de nieuwe VHI uitkomt, maar zou wel binnenkort zijn..
Er komt er altijd inderdaad één in september, vandaar dat ik er vanuit gegaan was dat dit nummer net verschenen was; meestal is de voorraad niet zo groot als ik nu zag, vandaar ook die veronderstelling.

Mediaman

• Gast
Reactie #482 Gepost op: 07 september 2009 - 21:21:44
De VHI verschijnt twee maal per jaar, in het Frans en hors série.

Heren, pardon. Ik begreep de vraag verkeerd en dacht dat jullie de Italiaansde versie bedoelde; L'uomo Vogue

Scusi.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #483 Gepost op: 07 september 2009 - 22:14:51
Er komt er altijd inderdaad één in september, vandaar dat ik er vanuit gegaan was dat dit nummer net verschenen was; meestal is de voorraad niet zo groot als ik nu zag, vandaar ook die veronderstelling.

Doorgaans is er idd een beperkte voorraad. Jammer ook dat hij zo weinig uitkomt. Waarom wordt de Italiaanse Uomo niet gewoon vertaald :P ?

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #484 Gepost op: 07 september 2009 - 22:54:45
Doorgaans is er idd een beperkte voorraad. Jammer ook dat hij zo weinig uitkomt. Waarom wordt de Italiaanse Uomo niet gewoon vertaald :P ?
Dit zijn er twee die dus buiten de mandelijkse uitgaven vallen: één gewijd aan de lente- en zomermode, de andere aan de herfts- en wintermode; zo gek is het dus niet dat er maar 2 nummers per jaar zijn. Eigenlijk weet ik niet of de Franse uitgaven vertalingen zijn van de italiaanse.

Mediaman

• Gast
Reactie #485 Gepost op: 14 september 2009 - 17:28:40
De weekendbijlage FD Persoonlijk van zaterdag 12/09 heeft als thema; Mode.
- Interview Jacques van Gils
- De dood van de bankiersstreep
- Herenmodezaken met een eigen stijl.

De moeite waard van het lezen.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #486 Gepost op: 14 september 2009 - 17:31:11
Gisteren heb ik nog de duitse uitgave van GQ Style gekocht Herfst Winter editie.Ik koop elke seizoens uitgave van de duitse uitgave om een beetje te zien wat er in Duitsland speelt.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #487 Gepost op: 16 september 2009 - 16:05:59
Gisteren heb ik nog de duitse uitgave van GQ Style gekocht Herfst Winter editie.Ik koop elke seizoens uitgave van de duitse uitgave om een beetje te zien wat er in Duitsland speelt.

Zag hem ook liggen, erg dik nummer, 8 euro kostte hij.. Staat er nog wat interessants in (of lees je de Duitse teksten niet?)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #488 Gepost op: 16 september 2009 - 18:48:37
Ik lees de teksten ook Clay heb er alleen nog maar ingekeken....rustig aan heb de tijd.

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #489 Gepost op: 17 september 2009 - 21:18:57
Quote brengt deze maand ook weer een stijlbijlage mee, 50 pagina's mode en lifestyle. Vooral de column van mevrouw Mirjam vond ik erg vermakelijk.

De laatste Esquire's aangeschaft, zowel de UK- als de US-versie. Verschil is allerminst groot te noemen, zal de US-versie niet snel meer meenemen. De Britse, of moet ik Londense versie zeggen, is daarentegen zeer vermakelijk en informatief. Narci is over!
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #490 Gepost op: 17 september 2009 - 21:27:13
GQ UK is ook veel beter dan de US versie.
This, madame, is Versailles.

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #491 Gepost op: 17 september 2009 - 21:38:06
GQ UK is ook veel beter dan de US versie.

Heb het idee dat de US Esquire (en dus misschien ook de GQ) nogal verurbaniseerd is..
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Mediaman

• Gast
Reactie #492 Gepost op: 01 oktober 2009 - 08:58:19
De onlineversie van 1Degree magazine is online weer beschikbaar: http://www.1degreeonline.co.uk/issuesix.html

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #493 Gepost op: 01 oktober 2009 - 18:18:36
De onlineversie van 1Degree magazine is online weer beschikbaar: http://www.1degreeonline.co.uk/issuesix.html

Ugh, ben ik de enige die zo'n hekel heeft aan die "doe net alsof je door het echte tijdschrift heen bladert" interfaces die al die bladen al jaren hip vinden? Het internet is een 'nieuw' medium, pas dan je inhoud daar ook op aan in plaats van je ouwe systeem daar boven op te forceren. Is niet zo lastig, de rest van de wereld kan het wel. En dan hoef ik niet te wachten op trage, inefficiënte Flash interfaces.

Mediaman

• Gast
Reactie #494 Gepost op: 01 oktober 2009 - 20:06:15
De enige verdediging van die vorm is dat het een gedigitaliseerde versie is van de papieren versie. Ben er ook niet kapot van.