Auteur Topic: Brilmonturen  (31130 keer gelezen)

Huey

  • Gast
Brilmonturen
Gepost op: 14 februari 2006 – 22:32:18
Ik ga binnenkort eens een keertje een nieuwe bril aanschaffen, dat wordt dus m'n 2e.

Is er iemand die wat meer op de hoogte is van mooie/goede merken qua brilmonturen? En misschien ook het een en ander weet?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Brilmonturen
Reactie #1 Gepost op: 14 februari 2006 – 22:50:37
Ja wat is mooi en goed de meeste merken die zijn wel goed.Of een merk nu in is zegt natuurlijk niets.Ik pas gewoon een montuur en die het beste zit die neem ik dan ongeacht of het nu in is of niet.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Jason

  • Gast
Brilmonturen
Reactie #2 Gepost op: 14 februari 2006 – 23:04:15
In den haag is een opticien die brillen van hoorn maakt, sterker dan plastic schijnt het. Als je interesse hebt zoek ik het op.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Brilmonturen
Reactie #3 Gepost op: 14 februari 2006 – 23:11:07
In de p.c zit er ook een die veel horn montuur heeft.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bond, James Bond

  • Gebruiker
  • Berichten: 189
    • Bekijk profiel
    • http://www.fitzroy-everest.nl
Brilmonturen
Reactie #4 Gepost op: 15 februari 2006 – 00:01:02
Ray Ban heeft nu ook enkele leuke hoornen monturen en Armani heeft mooie monturen.

HotFudge

  • Gast
Brilmonturen
Reactie #5 Gepost op: 15 februari 2006 – 00:34:42
De nieuwe collectie brillen is net binnen Huey, goed getimed! Rayban heeft wel aardige modellen, maar ik vind de nieuwe collectie een beetje te veel kleur hebben. Heb afgelopen zaterdag een zwarte Rayban besteld.

Tofuburger

  • Gebruiker
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
Brilmonturen
Reactie #6 Gepost op: 15 februari 2006 – 03:29:36
Citaat van: "Jason"
In den haag is een opticien die brillen van hoorn maakt, sterker dan plastic schijnt het. Als je interesse hebt zoek ik het op.


Azami? Die is in elk geval de moeite waard om eens langs te gaan, want geen dozenschuiver. Ontwerpt geloof ik ook zelf brillen.
http://www.azami.nl
een vlees, geen vis

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Brilmonturen
Reactie #7 Gepost op: 15 februari 2006 – 07:46:31
J.F. Rey vond ik mooie modellen hebben. Komt het echter niet overal tegen (Franse handgemaakte (?) brilmonturen). Zitten overigens ook heel vreemde monturen tussen... merk is vaak wel tikkeltje apart.

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Brilmonturen
Reactie #8 Gepost op: 15 februari 2006 – 09:42:38
Citaat van: "gusto napolitano"
In de p.c zit er ook een die veel horn montuur heeft.

stoeltie is dat volgens mij
vwb die hagenees kennis van me heeft daar een paar brillen laten maken (enorm duur naar het schijnt); wil weleens navragen
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Brilmonturen
Reactie #9 Gepost op: 15 februari 2006 – 09:55:11
Ik heb zelf een Traction bril, frans geloof ik, indd net zoiets als j.f. rey. Ik weet niet wat je smaak is, Theo maakt ook aparte brillen. Anders moet je eens kijken naar een luchtig zonnebril montuur zonder al te veel curve, dan normale glazen erin.
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Brilmonturen
Reactie #10 Gepost op: 15 februari 2006 – 14:22:30
Ik heb een prada bril... zilver kleurig montuur
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
Brilmonturen
Reactie #11 Gepost op: 15 februari 2006 – 15:07:56
Zelf vind ik gucci's wel lekker zitten, tevens tijdloos en sterk (nog nooit 1 kapot gekregen). Ray ban is ook wel fijn voor de montuurloze modellen...
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Hein

  • Gebruiker
  • Berichten: 882
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Brilmonturen
Reactie #12 Gepost op: 15 februari 2006 – 15:59:19
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Zelf vind ik gucci's wel lekker zitten, tevens tijdloos en sterk (nog nooit 1 kapot gekregen). Ray ban is ook wel fijn voor de montuurloze modellen...


Wacht maar af tot je een klap op je Gucci krijgt, hij breekt zo maar in vijf stukken en als bonus veroorzaakt het montuur nog een diepe snee in je gezicht   :evil:

Verder vind ik Gucci perfect  :lol:
ww.dezinvanluxe.nl

Jason

  • Gast
Brilmonturen
Reactie #13 Gepost op: 15 februari 2006 – 16:25:22
http://www.azami.nl/hoffmannwmv.html

volledig met de hand vervaardigd. :wink:

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
Brilmonturen
Reactie #14 Gepost op: 15 februari 2006 – 16:29:37
Citaat van: "Hein"
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Zelf vind ik gucci's wel lekker zitten, tevens tijdloos en sterk (nog nooit 1 kapot gekregen). Ray ban is ook wel fijn voor de montuurloze modellen...


Wacht maar af tot je een klap op je Gucci krijgt, hij breekt zo maar in vijf stukken en als bonus veroorzaakt het montuur nog een diepe snee in je gezicht   :evil:

Verder vind ik Gucci perfect  :lol:


Heftig.. maar ik ben al lang gestopt met klappen tellen, altijd even langs de opticien en hij zit weer ok
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]