Auteur Topic: Magnanni  (607008 keer gelezen)

Humphrey

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Magnanni
Reactie #1545 Gepost op: 15 juli 2013 - 11:13:10
Hey Wailer,

Interessant dat je dit deelt. Ik zou Magnanni even afwachten. Als daar geen bevredigend antwoord van komt, zou ik naar een goede schoenmaker gaan en pas daarna zelf gaan klussen.

Ik kan me goed voorstellen dat je dit snel opgelost wil hebben, maar pas op dat je niet overhaast aan de slag gaat. Schoenpoets verwijderen is best een specifieke klus en als je met aceton aan de slag gaat, kun je je schoenen beschadigen.

Het komt vast goed; heb een beetje geduld!
Style is never out of fashion

Wailer

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1546 Gepost op: 15 juli 2013 - 11:57:46
Hey Wailer,

Interessant dat je dit deelt. Ik zou Magnanni even afwachten. Als daar geen bevredigend antwoord van komt, zou ik naar een goede schoenmaker gaan en pas daarna zelf gaan klussen.

Ik kan me goed voorstellen dat je dit snel opgelost wil hebben, maar pas op dat je niet overhaast aan de slag gaat. Schoenpoets verwijderen is best een specifieke klus en als je met aceton aan de slag gaat, kun je je schoenen beschadigen.

Het komt vast goed; heb een beetje geduld!

Interessant dat ik dit deel? Hoe bedoel je dat?

Uiteraard wil ik snel een oplossing, maar ik begrijp dat geduld nu gewoon het voornaamste is. Liever wat langer wachten en wellicht een goede oplossing dan nu inderdaad zelf gaan knutselen.

Heb overigens de winkel ook gewoon een bericht gestuurd, met foto. Niet dat ik iets van ze verwacht, maar wellicht hebben ze een tip of een vertegenwoordiger die iets kan betekenen.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1547 Gepost op: 15 juli 2013 - 12:01:34
Interessant dat ik dit deel? Hoe bedoel je dat?

Je bent hier de eerste die Magnanni direct benadert, interessant voor anderen die mogelijk met hetzelfde probleem zitten om te zien wat hier uit gaat komen.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Wailer

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1548 Gepost op: 15 juli 2013 - 12:13:33
Aha, op die fiets.. ik vat m.

Ja ik laat ook uiteraard weten wat de uitkomst gaat zijn. Ga nergens van uit, maar who knows.

En wat dat betreft ben ik een zeikerd hoor... als iets niet goed is laat ik het weten. Ook ter voorkoming dat wellicht een hele lijn verkeerd is.

Anders moet ik maar naar zo'n kleurevent... en zeg ik: hier, maak ze maar weer als nieuw  :mrgreen:

Humphrey

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1549 Gepost op: 15 juli 2013 - 12:15:03
floriss was sneller dan ik, maar inderdaad is het ook voor ons interessant hoe Magnanni hierop reageert.
Style is never out of fashion

Wailer

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1550 Gepost op: 15 juli 2013 - 12:41:16
floriss was sneller dan ik, maar inderdaad is het ook voor ons interessant hoe Magnanni hierop reageert.

Blij dat ik nog iets toevoeg op SF.

Wailer

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1551 Gepost op: 15 juli 2013 - 16:29:12
Reactie Magnanni

Citaat
we don’t normally attend this kina of matters as it i son the part of our customer to solve these kina of problems. But taking your particular case into consideration, we can do one thing. You can send the pair of shoes to our factory and here we will repaired the shoes and send back to you. The only thing is that the transport cost will be on your part.

Our address details are:

BLANCO ALDOMAR SLU
AVDA INFANTE JUAN MANUEL, 10
CP 02640 ALMANSA (ALBACETE) SPAIN

Nu even kijken naar goedkoop shippen naar Almansa.

Of gaat iemand hier toevallig op korte termijn naar Alicante ?

Laatst bewerkt op: 15 juli 2013 - 17:05:21 door Wailer

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1552 Gepost op: 15 juli 2013 - 19:19:26
Nette en snelle reactie dunkt me
Be yourself no matter what they say

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #1553 Gepost op: 15 juli 2013 - 20:53:48
Wie bedoelen ze nu met "our customer", de winkelier hoop ik? Of zeggen ze echt dat je als klant je eigen shit moet oplossen omdat zij dat normaal gesproken niet doen  :-k
The man with style, is the man who can smile

Wailer

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1554 Gepost op: 15 juli 2013 - 21:05:06
Wie bedoelen ze nu met "our customer", de winkelier hoop ik? Of zeggen ze echt dat je als klant je eigen shit moet oplossen omdat zij dat normaal gesproken niet doen  :-k

Ik interpreteer het als de winkelier, want ik had gemaild bij welke winkel ik ze gekocht had. In dat geval is de winkelier uiteraard de klant.

Wacht ook nog even de reactie van de winkel af, who knows.

patrique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1555 Gepost op: 15 juli 2013 - 22:38:39
Hoe poets je normaal je schoenen, Walter? Volgens het 'stappenplan', dwz gebruik je regelmatig mink oil of een dergelijk product om de oude laag wax eraf te halen?

Als je namelijk laag op laag wax opbouwt zou dit namelijk ook kunnen gebeuren (ik spreek uit ervaring. Pre-forum)

Wailer

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1556 Gepost op: 22 juli 2013 - 12:03:04
Nou mensen, een kleine update:

vandaag belde de winkel waar ik ze gekocht had 3 jaar terug (!). Ik mag ze naar hen sturen en gaan ze met Magnanni een opossing zoeken (ze zetten in op een nieuw paar).

Ik vind dit echt klasse van de winkel, na 3 jaar nog deze service verlenen. Top!

Scheelt me hoop verzendkosten naar Spanje, ze gaan op vakantie naar Zuid Limburg :)

Brench

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1557 Gepost op: 22 juli 2013 - 13:43:12

Welke zaak?

Wailer

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1558 Gepost op: 06 augustus 2013 - 12:04:25
Update!

Net gebeld door de schoenenzaak, Beurskens uit Beek (Limburg).

Zij sturen de schoenen naar Spanje, daar worden ze weer helemaal blanco gemaakt en vervolgens opnieuw met de hand gekleurd. Vind ik een prima oplossing, zijn ze weer als nieuw. Daarbij schijnt het 2-3 jaar geleden een structureel probleem geweest te zijn ivm de grote vraag naar Magnanni.

Enig nadeeltje is dat ik ze waarschijnlijk pas half september terug heb, maar ach... dat kan ik hebben, is voor een goed doel.

MvdB

• Bekijk profiel
Reactie #1559 Gepost op: 07 augustus 2013 - 09:55:58
Doen ze goed!