Net een Prachtige Tod's tas samen met mijn vader gekocht voor zijn vriendin. Een hele mooie tas en prachtige details.
Vandaag een hele mooie Tod's sleutelhanger gekocht met de oom van mijn vader zijn vriendin voor de zus van zijn tante zijn moeder....
Citaat van: "Bonne"Vandaag een hele mooie Tod's sleutelhanger gekocht met de oom van mijn vader zijn vriendin voor de zus van zijn tante zijn moeder.... lachen dit...echt
Citaat van: "Baldi"Citaat van: "Bonne"Vandaag een hele mooie Tod's sleutelhanger gekocht met de oom van mijn vader zijn vriendin voor de zus van zijn tante zijn moeder.... lachen dit...echtNee, jou reactie voegt iets toe aan het forum...
Doen jullie schoenspanners in de tod's?
Citaat van: "Broker"Doen jullie schoenspanners in de tod's?Ik niet. Heb paarse suede Tod's maat 43. Toen ik ze vorig jaar heb gekocht zaten ze perfect. Nu zitten ze vrij ruim, en heb er daarom zelfs een inlegzooltje ingestopt. Ik ben bang dat spanners ze alleen maar ruimer maken.Daarnaast zijn evt. plooien ed. niet te zien in het suede. Voor mij dus genoeg redenen om er geen spanners in te stoppen.
en vocht uit de schoen halen dan?
Citaat van: "Clay"en vocht uit de schoen halen dan?Is bij dit type schoen minder relevant denk ik omdat er geen dikke lederen zool onder zit. De schoen droogt goed genoeg 'op de lucht'. Er vind ook niet zo snel vervorming plaats in de schoen vanwege het niet aanwezig zijn van spanningsverschil tussen het boven- en onderwerk.