Auteur Topic: Tod's  (113817 keer gelezen)

VincentG

  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Tod's
Gepost op: 06 oktober 2004 – 23:23:09
Er wordt de laatste tijd nogal gedweept met Tod's, vooral omdat Prinses Maxima een tas van dit merk schijnt te bezitten en verder omdat veel sterren op Tod's schoenen lopen.

Omdat ikzelf geen schoenen van dit merk bezit vraag ik mij af of de kwaliteit op hetzelfde peil staat als het imago van Tod's schoenen?

Ze zien er wel goed uit overigens....

Wie kan mij meer vertellen??
nvesteer in kwaliteit, niet in kwantiteit!

Sprezzatura

  • Gebruiker
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #1 Gepost op: 07 oktober 2004 – 17:46:06
ik heb 2 paar Tod's gewoon de loafer, allebei van suede. De een met een hak en de ander met uitsluitend nopjes. Ik heb van de zomer nog gekeken voor een nieuw paar daar ze me goed zijn bevallen. Maar helaas, wat een lelijke modellen tegenwoordig en niet eens meer met een leren zool, alleen rubber!

De oude modellen van ca. 10 jaar geleden, dus echt de glad leren loafer is bijzonder mooi, daarna werd het allemaal minder. En bij Tod's betaal je gewoon veel geld voor een machinaal gefabriceerde schoen.

guest45

  • Gast
Tod's
Reactie #2 Gepost op: 12 november 2004 – 23:38:22
Als die nopjes versleten zijn kunje ze ook weg gooien....zoolen niet vervangbaar

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #3 Gepost op: 12 november 2004 – 23:46:02
Het blijven erg leuke schoenen voor casual gebruik (misschien niet helemaal super qua maakwijze etc. maar dat maakt mij voor dit soort schoenen niet zo erg uit). Denk dat ik van de zomer maar eens een paar ga kopen!

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Tod's
Reactie #4 Gepost op: 12 november 2004 – 23:54:48
Heb zelf een paar suede Santoni's in Tod's stijl (instappers) maar wel met 'echte' zool. Heerlijk in de zomer.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Tod's
Reactie #5 Gepost op: 13 november 2004 – 00:01:03
Voor mij geen Tod's meer, ze lopen hιιrlijk maar zijn veel te duur en slijten veel te snel.

Ik heb trouwens wel gave, Sneaker Tod's :P

Mijn Tod's

Jason

  • Gast
Tod's
Reactie #6 Gepost op: 13 november 2004 – 19:40:09
ik heb beige loafers van tods, de car shoes. foto op verzoek

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #7 Gepost op: 13 november 2004 – 19:44:13
Citaat van: "Jason"
ik heb beige loafers van tods, de car shoes. foto op verzoek

Car shoes van Tod's, ik dacht dat die van Prada waren, of heb je die ook van Tod's?

Jason

  • Gast
Tod's
Reactie #8 Gepost op: 13 november 2004 – 19:56:37
driving shoes, ik vergis me. die van prada zijn trouwens ontworpen door de firma carshoe.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #9 Gepost op: 13 november 2004 – 19:59:57
Citaat van: "Jason"
driving shoes, ik vergis me. die van prada zijn trouwens ontworpen door de firma carshoe.

Klopt, ondanks dat het zo'n massa merk is en weinig te maken heeft met 'herenschoenen voor ware fijnproevers', vind ik Car Shoe's erg leuke schoenen.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #10 Gepost op: 13 november 2004 – 23:10:21
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Jason"
driving shoes, ik vergis me. die van prada zijn trouwens ontworpen door de firma carshoe.

Klopt, ondanks dat het zo'n massa merk is en weinig te maken heeft met 'herenschoenen voor ware fijnproevers', vind ik Car Shoe's erg leuke schoenen.


Car Shoe is al heel oud, alleen Prada heeft het niet zo lang geleden overgenomen. Gelukkig is het nog niet aan het hypen, dat biedt perspectieven aangezien het wel een erg leuke schoen is imho.
Sailing, an expensive way to travel for free"

HotFudge

  • Gast
Tod's
Reactie #11 Gepost op: 16 november 2004 – 00:32:52
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Jason"
ik heb beige loafers van tods, de car shoes. foto op verzoek

Car shoes van Tod's, ik dacht dat die van Prada waren, of heb je die ook van Tod's?


foto :)

Jason

  • Gast
Tod's
Reactie #12 Gepost op: 16 november 2004 – 18:18:42




fotograferen kan ik niet. En is een dergelijke zool ook te vervangen? het gaat  namelijk hard. ze komen van van den assem

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #13 Gepost op: 16 november 2004 – 23:22:47
Citaat van: "Jason"




fotograferen kan ik niet. En is een dergelijke zool ook te vervangen? het gaat  namelijk hard. ze komen van van den assem

Ondanks dat ze wat smerig zijn :P, zijn het mooie schoenen!
Denk dat ik voor de zomer wel een paar Tod's of de Car Shoe's van Prada ga kopen.

Jason

  • Gast
Tod's
Reactie #14 Gepost op: 16 november 2004 – 23:25:56
sja.. binnenkant doe je niks aan en dat is ook natuurlijk. onderkant is jammer maar moeilijk weg te krijgen.