Auteur Topic: Tod's  (120538 keer gelezen)

Zasa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #120 Gepost op: 18 september 2006 - 23:41:21
Normale modellen vind ik ook absoluut niet mooi, maar dit model spreekt mij zeer aan.

http://www.tods.com/img/1m.jpg

Slechte foto overigens, ga wel achter die scan aan

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #121 Gepost op: 19 september 2006 - 00:29:06
Citaat van: "Zasa"
Normale modellen vind ik ook absoluut niet mooi, maar dit model spreekt mij zeer aan.

Die zijn mooi ja... wat kosten ze ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Tod's
Reactie #122 Gepost op: 19 september 2006 - 00:30:58
Citaat van: "Zasa"

Ziet er opzich netjes uit. Het is ook niet zo dat ze bij Tod's geen mooie schoenen zouden maken maar de prijs die ze er vaak voor vragen staat (vind ik) in geen verhouding tot wat je krijgt voor dat geld. Dat vind ik een beetje het probleem met Tod's.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Broker

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #123 Gepost op: 28 mei 2007 - 19:44:04
Ik heb onlangs een paar gekocht met een leren zool en daar onder van die rubberen noppen...

Zijn deze ook te verzolen door een normale schoenmaker of moeten ze terug naar Italie?

Geen ervaring met Tod's dus ik dacht eens uitproberen ook.
Je carrière dank je immers aan je eerste vrouw, maar je daarop volgende huwelijken dank je aan je goudgerande carrière."

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #124 Gepost op: 28 mei 2007 - 20:40:39
Citaat van: "Broker"
Ik heb onlangs een paar gekocht met een leren zool en daar onder van die rubberen noppen...

Zijn deze ook te verzolen door een normale schoenmaker of moeten ze terug naar Italie?

Geen ervaring met Tod's dus ik dacht eens uitproberen ook.

ik zou ze naar de schoenmaker brengen en voor een normale leren zool gaan.

Napoleon

• Gast
Tod's
Reactie #125 Gepost op: 28 mei 2007 - 21:16:50
ook komt elk merk met remakes die allemaal op tods lijken, dat merk boet heel wat in qua autenticiteit

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #126 Gepost op: 28 mei 2007 - 23:19:16
Tods met lederen zool met nopjes, doet mij aan suede of lederen instappers denken met nopjes eronder die je als autorijschoen moet gebruiken eigenlijk, anders ben je er in 3 weken doorheen.

Je moet eigenlijk even een foto posten, sommige tods kan je echt niet laten verzolen of het ziet er echt voor geen meter uit.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #127 Gepost op: 28 mei 2007 - 23:23:36
Dat soort Tod's moet je na één seizoen wegpleuren. Ik kan met die van mij nu wel t tweede seizoen in, valt me alleszins mee. :lol:
This, madame, is Versailles.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #128 Gepost op: 28 mei 2007 - 23:29:58
Bij 1 paar sneakers heb ik de binnenvoering eruit gelopen en mooi een lederen binnenvoering er in laten zetten, niks van te zien en zit ook beter dan ooit, zolen zijn nu wel aardig versleten na 1 seizoen, maar kunnen nog wel even mee, het leer is wel van goede kwaliteit iig

Andere paar Suede Sneakers draag ik niet super vaak, maar doe ik nu mn 2de seizoen mee eigenlijk, er zit al een lederen binnenvoering in (terwijl het hetzelfde model is als mn ander paar) en de zool is ook wat beter.

Tods koop je niet om lang op te lopen en zijn toch echt te duur voor wat je krijgt, zitten wel hele mooie modellen tussen, alleen word het door veel andere merken nagemaakt.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #129 Gepost op: 28 mei 2007 - 23:34:22
Qua Sneakers kan je beter voor Hogan gaan om maar een voorbeeld te noemen.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #130 Gepost op: 28 mei 2007 - 23:35:39
Citaat van: "Timothy"

Nou, wat mij betreft niet. Heb een paar Hogans, zitten redelijk maar zool is gewoon geplakte troep. Zit nu dus los. Veel te duur, uiterlijk valt ook tegen en gaan niet lang mee.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #131 Gepost op: 29 mei 2007 - 09:05:32
Citaat van: "Vortex"

Nou, wat mij betreft niet. Heb een paar Hogans, zitten redelijk maar zool is gewoon geplakte troep. Zit nu dus los. Veel te duur, uiterlijk valt ook tegen en gaan niet lang mee.

Zo zie je maar ;) ik heb ze alleen eens goed bekeken een week geleden. Ze zien er wel goed uit vind ik. Maar als jij dus zegt dat het geplakte troep is, niet aan beginnen.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #132 Gepost op: 29 mei 2007 - 12:28:27
Citaat van: "Vortex"

Zo zie je maar ;) ik heb ze alleen eens goed bekeken een week geleden. Ze zien er wel goed uit vind ik. Maar als jij dus zegt dat het geplakte troep is, niet aan beginnen.

Qua uiterlijk vind ik Hogan ook minder dan Tods, maar je hebt van beide merken veel verschillende schoenen en het is een kwestie van smaak natuurlijk.

Broker

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je carrière dank je immers aan je eerste vrouw, maar je daarop volgende huwelijken dank je aan je goudgerande carrière."

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tod's
Reactie #134 Gepost op: 29 mei 2007 - 17:44:15
Deze zijn volgens mij wel te verzolen, het zijn niet de autorij tods die ik bedoel.

Foto's + plaatsen is goed gelukt btw ;)