Gelukkig ook voor mij flinke keuze bij Pauw CitaatBij elk van de door u genoemde merken kunnen wij shirts op maat in dergelijke kleuren (zwart en paars) maken. De levertijden variëren tussen de 6 en 8 weken. Voor een Barba shirt betaalt u gemiddeld €185, voor een Finamore €275 en voor een Attolini €375.Borrelli had nl. niet standaard die mogelijkheid...Kan is dus groot dat het Finamore wordt. Attolini is dan net weer wat prijziger.
Bij elk van de door u genoemde merken kunnen wij shirts op maat in dergelijke kleuren (zwart en paars) maken. De levertijden variëren tussen de 6 en 8 weken. Voor een Barba shirt betaalt u gemiddeld €185, voor een Finamore €275 en voor een Attolini €375.
Zijn dat de prijzen bij Pauw A´dam?
Het zou me verbazen als er veel prijsverschil zit tussen winkels. De prijs wordt toch grotendeels bepaald door de stofkeuze.
Citaat van: "Fastcruiser"Citaat van: "Migliore"Wanneer precies komt Finamore naar Pauw? Ik wil dan ook wel een Finamore MTM shirt bestellen!!Hierzo idem Dat wisten ze me nog niet te vertellen, maar ik zou een belletje krijgen zodra er meer bekend is.
Citaat van: "Migliore"Wanneer precies komt Finamore naar Pauw? Ik wil dan ook wel een Finamore MTM shirt bestellen!!Hierzo idem
Wanneer precies komt Finamore naar Pauw? Ik wil dan ook wel een Finamore MTM shirt bestellen!!
In het boekje van Oger dat ik vandaag met de post kreeg staat dat Finamore in het Naples Blue Weekend (25/26 maart) langskomt bij Oger in A'dam. Ik neem aan dat ze rond die tijd ook naar Pauw komen..
De shirtmakers van Finamore komen vrijdag 7 en zaterdag 8 april op bezoek bij Pauw in de Van Baerlestraat, zie ik net op de site van P (www.pauwmannen.nl).
Ben jij bij de Finamore-sessie bij Oger geweest dan?
Citaat van: "Alboreto"Ben jij bij de Finamore-sessie bij Oger geweest dan?Ja ik heb nog een uur of twee met die man gesproken toen gaf die al aan dat hij me zou bellen als die naar Pauw kwam.
Zouden ze op die sessie ook de Finamore dassen verkopen? Want ik heb begrepen dat die ook wel mooi zijn.
Citaat van: "TimMureau"Zouden ze op die sessie ook de Finamore dassen verkopen? Want ik heb begrepen dat die ook wel mooi zijn.Jij bent wel een echte dassen-freak of niet? (niet negatief)