Zelf zou ik voor dat geld denk ik gewoon naar een van de twee forumfavorieten gaan.
Even voor de duidelijkheid: SuSu of Oger red als ik me niet vergis? Wil zelf ook mijn eerste pak laten maken met de belastingteruggave die er aan zit te komen. Helaas heb ik ook een studentenbudget. Heb al enorm veel gelezen hier, maar ik wil mijn situatie toch nog even voorleggen omdat ik nog geen keuze heb kunnen maken:
Ik ben een eerstejaars student met een heel beperkte formele garderobe, dat wil zeggen dat ik nog erg weinig basics heb. Slechts een aantal stukken van zeer droevige kwaliteit. Daarnaast ben ik 1.83 meter en enorm slank, dus zelfs de kleinste confectie maten zijn nog veel te ruim, rond de taille vooral. Nu vraag ik mij af wat een betere optie is voor mij:
- SuSu, met het risico dat het pak uit balans raakt omdat er te veel aanpassingen nodig zijn op het standaardmodel, maar wel geld over om extra basics te kopen.
- Vanità: m.i. meer kans op een goede fit, omdat zij een patroon maken aan de hand van mijn lichaamsmaten, maar minder geld over voor andere zaken.
Even voor de duidelijkheid: mijn bankrekening bevat niet meer dan 1k, en om nou te lenen van de overheid voor kleding.. :-k
Alvast dank indien u advies geeft. Stel ik zeer op prijs!