Auteur Topic: Het grote "Mijn eerste pak" topic  (795834 keer gelezen)

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Het grote "Mijn eerste pak" topic
Reactie #1710 Gepost op: 24 mei 2013 - 22:37:15
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1711 Gepost op: 24 mei 2013 - 22:40:22
is volgens mij rommel..
Quotidie potest esse ultimo die

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1712 Gepost op: 24 mei 2013 - 22:40:36
Je moet jezelf ook met de hand opmeten, dus handwerk van begin tot einde. Kan niet beter dus!

notjeff

• Bekijk profiel
Reactie #1713 Gepost op: 24 mei 2013 - 22:45:05
Ik begrijp natuurlijk dat het geen geweldig pak is, maar is dit geen betere optie dan een pak kopen wat ongeveer past en het dan laten aanpassen? Ik zou ook graag meer geld uitgeven en een echt mooi pak kopen, maar dat zit er nu even niet in. Wat lijkt jullie in mijn geval een betere optie?

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1714 Gepost op: 24 mei 2013 - 22:52:17
Gewoon naar de SuSu en een pak wat je kunt passen laten vermaken. De kans dat dit wat wordt is echt 1%.

Als dit waar is zou zijn dan zou een gedresseerde chimpansee een redelijk pak kunnen maken:
Citaat
Wat gebeurt als mijn bestelde kleding niet past?
Omdat wij zoveel vertrouwen hebben in onze zelf ontwikkelde online-meetmodule, kunnen we u een perfecte pasvorm garanderen: de Perfecte Pasvorm Garantie. De ervaring heeft namelijk laten zien dat het zorgvuldig opvolgen van de meetinstructies keer op keer een perfecte pasvorm oplevert.

Vanuit campy overwegingen is de site echt hilarisch:
Citaat
Wat te doen bij ontvangst bestelling?
Wij doen ons best om uw maatkleding kreukvrij te versturen. Zitten er onverhoopt toch nog een beetje kreuk in dan adviseren wij uw maatkleding een nachtje in een vochtige ruimte te hangen aan de meegeleverde kledinghanger. Een andere optie is om uw maatkleding naar een stomerij te brengen, dit kan snel en betaalbaar.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1715 Gepost op: 24 mei 2013 - 22:53:57
Gewoon naar de SuSu en een pak wat je kunt passen laten vermaken. De kans dat dit wat wordt is echt 1%.

Als dit waar is zou zijn dan zou een gedresseerde chimpansee een redelijk pak kunnen maken:

Vanuit campy overwegingen is de site echt hilarisch:

ik zeg toch, het is gewoon rommel

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1716 Gepost op: 24 mei 2013 - 22:55:09
Ik begrijp natuurlijk dat het geen geweldig pak is, maar is dit geen betere optie dan een pak kopen wat ongeveer past en het dan laten aanpassen?

Zeer waarschijnlijk niet. Ik zou de gok in elk geval niet nemen.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1717 Gepost op: 24 mei 2013 - 22:58:08
Gewoon een of andere Vindi die die rommel in India in elkaar laat knutselen. Adres van die tent: Poelestraat 38-B3

guest45

• Gast
Reactie #1718 Gepost op: 24 mei 2013 - 23:01:37
Hoewel ik begrijp uit welke hoek de reacties van andere leden komen vind ik het niet helemaal gepast dat ze hun frustraties op jou botvieren; jouw vraag is normaal, niet vreemd en inhet juiste topic gesteld.

In zo ver ik weet is er binnen het forum geen ervaring met suitfarm en zijn binnen de door jou genoemde prijsklasse Suitsupply en Oger DFS de forumfavorieten. Dit betekent niet bij voorbaat dat iets anders binnen deze prijsklasse rommel is maar de bovengenoemde twee hebben hun positie als favorieten hier niet voor niets verworven, hou daar rekening mee.

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1719 Gepost op: 24 mei 2013 - 23:02:42
Hm. Even op een ander device geprobeerd, en deze toko komt op pag. 2 op Google naar voren. Voordeel van de twijfel dan maar.

Je denkt zelf al dat het niets is. Waarom wil je daar dan een paar 100 euro op weggooien?
Jezelf opmeten is al belachelijk, de rest van de site staat vol dom gelul.

Wat voorbeelden:
"Traditioneel vakmanschap: van begin tot eind met de hand gemaakt

Bij SUITFARM wordt elk maatpak, overhemd op maat of overjas van begin tot eind met de hand in elkaar gezet. Dit gebeurt volgens onberispelijk traditioneel vakmanschap en met gebruik van hoogwaardige natuurlijke stoffen. Hierdoor krijgt elk product de aandacht die het verdient en is er oog voor de kleinste details. Tussen alle moderne massa-industrie is dat een grote zeldzaamheid en je zult het verschil zien en merken."

Tuurlijk. Dit soort maatpakboeren maken gebruik van Aziatische sweatshops. Waar dit soort zooi in massa wordt gemaakt.

"100% Natuurlijke stoffen

SUITFARM maakt voor haar maatkleding alleen gebruik van 100% natuurlijke stoffen. Naast dat deze materialen heerlijk aanvoelen, hebben ze ook de eigenschap dat ze beter ademen dan kunstmatige stoffen, waardoor ze het hele jaar door comfortabel te dragen zijn. Slechts voor die delen van het maatpak, overhemd op maat of overjas waarvoor geen acceptabele natuurlijke variant bestaat, zijn kunstmatige materialen toegepast. Deze combinatie staat garant voor zorgeloos draagcomfort en duurzame kwaliteit."

Vertaling: op het label staat 100% wol of katoen. Nu plakken ze dit soort labels in Vietnam zonder enig probleem op een rol keukenfolie, dus daar zou ik niet zo op vertrouwen.
Het meest natuurlijke element aan zo'n pak is waarschijnlijk de lijm waarmee het in elkaar geplakt zit.

Lees je in in dit forum, je komt prima tips tegen.

Welkom trouwens.

<edit> point taken van Chris. Komt wellicht wat beroerd over, alles met louter goede bedoelingen.

Verder hilarische site zeg, m'n bullshitbingokaart is bijna vol nu.

Laatst bewerkt op: 24 mei 2013 - 23:06:06 door Stromen

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1720 Gepost op: 24 mei 2013 - 23:06:19

die zou ik nog niet in mn lijkenkist willen aandoen..

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1721 Gepost op: 24 mei 2013 - 23:10:30
Op zich is die stof al een tijdje overleden  :mrgreen:

@Notjeff: vat dit zeker niet persoonlijk op!

guest45

• Gast
Reactie #1722 Gepost op: 24 mei 2013 - 23:13:09
Verder hilarische site zeg, m'n bullshitbingokaart is bijna vol nu.
Ik moet ook een beetje gniffelen om de site en haar teksten en taalgebruik. Was wel positief verrast te lezen dat ze geen dunne stoffen aanraden als je een pak veel gaat dragen.
Zelf zou ik voor dat geld denk ik gewoon naar een van de twee forumfavorieten gaan.

guest45

• Gast
Reactie #1723 Gepost op: 24 mei 2013 - 23:19:28
Heeft er iemand trouwens nog een meetlint nodig?  :twisted:

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Reactie #1724 Gepost op: 24 mei 2013 - 23:36:40