Auteur Topic: Heupflesjes  (14923 keer gelezen)

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Heupflesjes
Reactie #30 Gepost op: 28 december 2005 – 00:19:45
Citaat van: "Marco"
In de auto lijkt me niet handig met het bob gebeuren en controle daarop, trein kom ik niet. En in het vliegtuig wordt er nog steeds gewoon een borrel geserveerd.
Wat moet je met zo'n ding. Als je gaat jagen oid kan ik me er nog iets bij voorstellen.


Of als je drankprobleem hebt  :lol:.
Mijn opa heeft zo'n flesje, maar hij gebruikt het nooit..

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Heupflesjes
Reactie #31 Gepost op: 29 december 2005 – 13:45:32
Citaat van: "Elmer"
Heb er nu een paar gehad:) Paar kwijt geraakt met het vissen en een paar met het uitgaan...


Je eigen drank meenemen als je uitgaat  :shock:

Eergister in Manchester uitgeweest en daar liep iedereen met waterflesjes gevuld met gin  :)
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Dolf de Waal

  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Heupflesjes
Reactie #32 Gepost op: 31 december 2005 – 17:03:35
Citaat van: "Jason"
Die heupflesjes zijn oorspronkelijk bedoeld om warm the blijven op winterse excercities. Jagen of rijden dus, op een paard of in een oude auto.


Heren,

Hetgeen Jason aandraagt is nu juist de crux van de discussie. Vanwege het ontbreken van enige service van StaatsSpoorwegen-wege op de stations, die tegenwoordig alle even vuil, onveilig maar vooral koud en tochtig schijnen te zijn, moet je wel, om warm te blijven, je toevlucht nemen tot een kleine slok van je favo 'warmhouddrank'. En dat mag best warme chocolademelk zijn, toch?

DdW
di profanum vulgus @ arceo