Auteur Topic: [Amsterdam] Sir Max  (272509 keer gelezen)

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Sir Max
Reactie #30 Gepost op: 27 januari 2006 – 09:55:05
Citaat van: "Lenoir"
Citaat van: "Solitarias"

Kijk, daar heb ik dus ook al aan gedacht. Er moet vast ergens een cultureel-erfgoed potje over zijn....


Dat valt in de regel nogal tegen. Hier in Frankrijk zijn afgelopen najaar Charles Jourdan en Stéphane Kélian omgevallen en daar hielp geen Europese subsidie aan, terwijl Fransen die normaal gesproken beter dan wie dan ook weten te vinden.

Maar goed, dat is off-topic. :wink:


Laat ik nou net in de Europese-subsidie-binnensleep-sector-cultureel-erfgoed werkzaam zijn.....
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Sir Max
Reactie #31 Gepost op: 27 januari 2006 – 09:57:25
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Solitarias"


Het was dat ik een date bij me had, anders was ik nog een uurtje gebleven!


Hoe was de date verlopen? :lol:  :lol:


Er is gesnuffeld......  8)
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #32 Gepost op: 27 januari 2006 – 12:27:35
Citaat van: "Solitarias"
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Solitarias"


Het was dat ik een date bij me had, anders was ik nog een uurtje gebleven!


Hoe was de date verlopen? :lol:  :lol:


Er is gesnuffeld......  8)
.........als maar niet aan jou schoenen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #33 Gepost op: 27 januari 2006 – 19:49:04
Citaat van: "Solitarias"
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Solitarias"


Het was dat ik een date bij me had, anders was ik nog een uurtje gebleven!


Hoe was de date verlopen? :lol:  :lol:


Er is gesnuffeld......  8)


Waaraan? :lol:

Kamelenlullenleren riemen? :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

swestland

  • Gebruiker
  • Berichten: 195
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #34 Gepost op: 27 januari 2006 – 20:39:16
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Solitarias"
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Solitarias"


Het was dat ik een date bij me had, anders was ik nog een uurtje gebleven!


Hoe was de date verlopen? :lol:  :lol:


Er is gesnuffeld......  8)


Waaraan? :lol:

Kamelenlullenleren riemen? :lol:
Ja en ze wou maar niet geloven dat het echt van kamelenlullen was!

Jim

  • Gebruiker
  • Berichten: 70
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #35 Gepost op: 08 februari 2006 – 22:47:13
Ik lees bij het EG topic dat je bij Sir Max langs moet. Ik zou zeggen, zeker niet alleen voor EG, want ik was er vandaag en ze hadden een nieuwe lading "Limiteds" binnen. Ik heb een heel mooi paar op de kop getikt, een mooie Bordeaux met een speciale steek aan de zijkant. Ik ben er erg blij mee. Ik had 2 vrienden meegenomen die al wat verder zijn op schoenengebied dan ik, komen ook in de winkels waar jullie het in de andere topic's over hebben, maar hadden zo'n collectie als bij Sir Max nog niet eerder gezien. Zij hebben allebei een paar schoenen aangeschaft, een paar Crockett & Jones suede gespschoen met een vleugel met gaatjes en de ander een paar Edward Green 808? leest , licht bruin ook met een gesp en een spiegelpatroon. De verkoper zou ons op de hoogte houden van nieuwe modellen die deze week binnen zouden komen van Carmina by Sir Max (hun huismerk), in paardenleer. Ik zelf had mijn oog ook al laten vallen op een paar halfhoge suede modellen van dit merk, leken erg veel op Santoni, maar volgens mijn vrienden van een betere prijs/kwaliteit verhouding. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #36 Gepost op: 09 februari 2006 – 14:22:53
Ik ga morgen naar Sir Max om te kijken naar die wijnrode 6313 met lichtere rode neus  \:D/

En ook even langs Pauw en Oger om te kijken voor een gelige Incotex!
This, madame, is Versailles.

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Sir Max
Reactie #37 Gepost op: 09 februari 2006 – 20:25:05
Wat een zaak zeg! Op het eerste gezicht een beetje klein, maar de verkoper ( Eduard) en het assortiment maken alles goed!!! Ben vandaag bezig geweest met een MTO van Edward Green. Als het goed is gaat hij ergens in april arriveren! Wel prijzig. Ook heeeeele mooie "Goodyear a Mano" Santoni´s. Hij wil pertinent geen rapid blake in de collectie!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #38 Gepost op: 09 februari 2006 – 21:07:57
Citaat van: "Migliore"
Wat een zaak zeg! OP het eerste gezchicht een beetje klein, maar de verkoper ( Eduard) en het assortiment maken alles goed!!! Ben vandaag bezig geweest met een MTO van Edward Green. Als het goed is gaat hij ergens in april arriveren! Wel prijzig. Ook heeeeele mooie "Goodyear a Mano" Santoni´s. Hij wil pertinent geen rapid blake in de collectie!


Zat jij daar achter in de zaak met m te babbelen? Liep nog even langs vandaag en zag dat ze bezig waren met een fotoshoot
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Sir Max
Reactie #39 Gepost op: 10 februari 2006 – 08:26:27
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "Migliore"
Wat een zaak zeg! OP het eerste gezchicht een beetje klein, maar de verkoper ( Eduard) en het assortiment maken alles goed!!! Ben vandaag bezig geweest met een MTO van Edward Green. Als het goed is gaat hij ergens in april arriveren! Wel prijzig. Ook heeeeele mooie "Goodyear a Mano" Santoni´s. Hij wil pertinent geen rapid blake in de collectie!


Zat jij daar achter in de zaak met m te babbelen? Liep nog even langs vandaag en zag dat ze bezig waren met een fotoshoot


Ik was er tot ongeveer 14:30 uur Ik had een licht grijs pak aan!!
Die fotoshoot was voor de site en een aantal op handen zijnde artikelen over sir Max! Je kunt me dus aanmelden op het SFspot topic!! Haha :D
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #40 Gepost op: 17 maart 2006 – 01:49:45
Gisteren weer even langs geweest, nogmaals echt een te gekke service! Ik kwam dus eigenlijk om te vragen of mijn cognac santoni's te poetsenwaren, en of hij saphir verkocht, en ik ging weg met a: perfect gepoetste schoenen, b: 2 koppen heerlijke koffie op, c: een hoop kennis over leer en patina's etc etc, en d: 3 potjes saphir medaille d'or creme. En dan moet ik er nog bij zeggen dat dat nog niet eens de santoni's waren die ik daar heb gekocht, dus niets dan lof over de voortreffelijke service daar! ik moet zeggen dat alhoewel sommigen zeggen dat het niet het grootste assortiment is, ik het kwalitatief echt een heel groot assortiment vind. :D
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #41 Gepost op: 17 maart 2006 – 07:35:13
Had Eduard eergisteren aan de lijn, info vragen over C&J-maten. Idd zeer veel kennis aanwezig daar. Ik kan me niet voorstellen dat ze je daar met niet goed passende schoenen de zaak laten verlaten.

Staat ook nog zeker in de planning. Iets verder schijnt een goede Sushi-tent te zitten dus dat is dan mooi te combineren :)

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Sir Max
Reactie #42 Gepost op: 17 maart 2006 – 12:56:32
Ik hoop daar binnenkort een paar paardeleren boots te kunnen gaan kopen.... die daar op de bovenste plank rechts....
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #43 Gepost op: 17 maart 2006 – 20:04:36
Citaat van: "Solitarias"
Ik hoop daar binnenkort een paar paardeleren boots te kunnen gaan kopen.... die daar op de bovenste plank rechts....


erg mooi zijn die inderdaad.
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

gianni

  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Sir Max
Reactie #44 Gepost op: 26 maart 2006 – 21:27:39
Ben afgelopen week bij sir max geweest.

De collecte viel me erg tegen. We mooie schoenen maar erg klassiek.
Een twist tussen klassiek en mode is er niet te vinden.

jammer .